Skoči na vsebino

?trihanje plati?? - ALU oz. kromane


Z M A J

Priporočeno sporočilo

Pozdrav!

 

Tale moja obstoje?a plati??a (ki so bila v osnovi celotna krom), bi sedaj notranji del spet ?trihnil nazaj v krom.

 

Kak?en postopek predlagate (peskanje me niti malo ne mika)?

 

Se pravi po moji logiki (ok, ne vem kako je bilo tole delano - ko so jih ?trihnil na ?rno matt), ampak sicer bi se nekako z nitrom o?istlo tole ?rno dol. Potem spodaj sem prepri?an, dani ve? krom barve, tako da verjetno bi sledil fino vodobrusni, da dobim neko solidno podlago. Sledil bi jasno "kovinski" primer (prajmer po doma?e) in kasneje finalno ?trihanje v ?eleni odtenek (ko sem videl kak?ne so bile v originalu sem se zaljubu).

 

Pred ?asom sem ?e zasledil v nekaterih ?tacunah "krom" sprej, pa me zanima ?e je res to za kak?no rabo ali ni, magari naj bo samo imitacija, samo da zgleda o?em prijetno in meni v?e?no! :rozico:

 

No vem, da imate nekateri kar precej prakse oba Heliosarja, pa kak?en Sishi, Yavar itd.), pa torej z nasveti na dan. :jupiii:

 

Govora je sicer o tejle zadevi;

 

http://www.mazda-si.net/index.php?showtopic=8549

 

Pa lep vikend - k zmaj! :danzoman:

 

B.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Hotel sem samo pohvalit Zmaja da je opravil podvig, za katerega elektrobicikli zaenkrat še niso dovolj zmogljivi.
    • 200KM je v redu, če je turbo, ker je teh 200KM na voljo na sredini obratov in navadno v daljšem razponu. Pri N/A motorjih je pa ta max moč na koncu vrtljajev tam, kjer se začne rdeče polje in je razpon vrtljajev, ko je to na voljo žel precej ozek. Zato ta podatek izredno zavaja in ja zato se 2,5 turbo Mazde izven EU peljejo precej bolj suvereno pa ne zaradi 50KM več ampak zato, ker so moči na voljo bistveno prej.   Zato je tudi MPS bila res super za uživancijo, če te ni skrbela poraba 10+l/100km.
    • Zato, ker plešejo v Nemčiji, kjer se jim sesuva avto industrija v kateri smo kot podizvajalci za določene dele. Jebat ga tko to gre, ko se igrajo monopoly in se sprejemajo napačne odločitve. Drugače pa se ne gleda mesečnih rezultatov ampak letne in v EU je padec kar konkreten. EU oblast žal že nekaj let ne dela za Evropejce in prvi računi so izstavljeni. Žal.
    • To se pa bere skoraj tako kot mantra LGBTIQ....+++ zakaj hočte bit 100% hetero, če ste pa lahko vsaj mal homo?
    • Ah, daj no, kot da je to kak poseben in zapleten proces...   Prevrneš zadnjo klop, vzameš ven dvigalko, podložiš pod amortizer in kmalu je guma v zraku. Dvomim, da traja pet minut... V bistvu je dlje trajalo, da sem prišel k sebi, ko sem videl, kaj je z ležajem, kot je pa trajalo, da sem avto dvignil... Če bi imel ustrezno podporo (kak klocen ali zidak prave dimenzije) bi bilo še hitreje, ker bi dvigalko postavil kar pod "šusplato" in dvignil cel sprednji del.   Ja, veš, BTjka je avto, ne pa načičkan zabaviščni park na štirih kolesih z bluetooth povezavo in plazmo sredi armature...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.