Skoči na vsebino

Napaka na airbagu pri M3


Priporočeno sporočilo

Na moji Mazdi 3 dizel se je kar iznenada pri?gala lu?ka za airbag. Avto je letnik 2004 in ima 150k km. Ali je to morda kaka standardna napaka? Priporo?ate obisk servisa ali lahko kaj prej sam preverim?

 

Kaj lahko pri?akujem? Kolik?ni so okvirni stro?ki, ?e je slu?ajno crknil kak senzor (da se ?e v naprej malo pripravim na ?ok)?

 

?e ima kdo s tem kake izku?nje, bom vesel informacij.

Visit Travel Photo Blogging - The place to discover your next vacation destination

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na moji Mazdi 3 dizel se je kar iznenada pri?gala lu?ka za airbag. Avto je letnik 2004 in ima 150k km. Ali je to morda kaka standardna napaka? Priporo?ate obisk servisa ali lahko kaj prej sam preverim?

 

Kaj lahko pri?akujem? Kolik?ni so okvirni stro?ki, ?e je slu?ajno crknil kak senzor (da se ?e v naprej malo pripravim na ?ok)?

 

?e ima kdo s tem kake izku?nje, bom vesel informacij.

 

Verjetno je napaka samo v konektorju pod sprednjima sede?ema, ali pa strgana mre?ica v sovoznikovem sede?u.

Ko se vozi? sam ima? kaj na sovoznikovem sed?u, je kdo-katera kdaj pokleknila s kolenom na sede? ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Verjetno je napaka samo v konektorju pod sprednjima sede?ema, ali pa strgana mre?ica v sovoznikovem sede?u.

Ko se vozi? sam ima? kaj na sovoznikovem sed?u, je kdo-katera kdaj pokleknila s kolenom na sede? ?

 

Hvala za info. Na to pa res nisem pomislil... :blush:

 

Hm, na?elom se ni? od tega ni pred kratkim zgodilo (ni? ne vozim na sede?u in tudi z nobeno ?e nekaj ?asa nisem "telovadil" v avtu)... ?e prav razumem, moram le preveriti konektorje pod sede?ema? je vse vidno ali je treba kaj razdreti? Kako pa preverim mre?ico v sovoznikovem sede?u?

Visit Travel Photo Blogging - The place to discover your next vacation destination

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem si ogledal konektorje pod sede?em, pa je bilo videti vse ok. Kljub temu sem jih malo pretresel in glej ga zlomka... lu?ka ne sveti ve?! :danzoman:

 

Hvala YavarYe za uporaben nasvet. Si mi pri?paral (ali pa vsaj odlo?il) en izlet na servis. :jupiii:

Visit Travel Photo Blogging - The place to discover your next vacation destination

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem si ogledal konektorje pod sede?em, pa je bilo videti vse ok. Kljub temu sem jih malo pretresel in glej ga zlomka... lu?ka ne sveti ve?! :danzoman:

 

Hvala YavarYe za uporaben nasvet. Si mi pri?paral (ali pa vsaj odlo?il) en izlet na servis. :jupiii:

 

V konektorjih ?e malo skrivi kontakte, ko bo? imel naslednji light show, ampak ne preve? da se bo dalo konektor ?e vedno priklopit.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Mogoče si se res nagaral, ampak si vsaj vozil "varčnega" bencinarja.
    • Tako je to...vsak ima "svoj" predalček😄
    • Enake znamke vozilo, enak model vozila, enak letnik vozila, enako veliko vozilo, še barve je enake, enkrat štirikolesni pogon in dvolitrski turbo dizel (poraba 6,7), drugič 1,5 litrski ne-dizel s sprednjim pogonom (poraba 8,8).    Zame ni več dileme, kakšen motor je edina prava izbira.
    • DANES SEM PA SPREMENIL VERO IN TRDIM, DA JE AVTOMATIK NEKAJ NAJBOLJŠEGA NA TEM SVETU!   Sem danes dobil kot nadomestno vozilo enakega, kot je naš dvolitrski dizelaš, le da nima štirikolesnega pogona in da je 1,5 litrski bbeeee eeenn eeennn ciiii narr brrr (me trese že če moram samo napisat). Se pravi težko vozilo z majhnim motorčkom.  Dragi moji, to pa je "trajben getriben"... Saj po avtocesti od Kopra mimo Trsta in do Monfalcona je lepo šlo, nič posebnega. Itak je pol poti omejitev 80 in s tujim avtom sem se omejitve držal kot klop. Ko se je omejitev dvignila, je bilo pa zmerno do pretežno vodoravno in je tudi kar šlo. Od Monfalcona do Solkana je pa polovico poti skozi naselja (50), ostalo pa 70. Nato sem v Solkanu počakal, da so trije otroci končali s športnim plezanjem in en otrok z avtošolo, pa še sosed me je prosil za prevoz, ker se je skregal s punco in dobil čevelj... In tako sen štartal s polnim, že tako velikim in težkim, vozilom v te naše hribe. Sem prekladal tisti menjalnik, da me zdaj bolita noga in roka. In že na pol poti do doma sem si zaželel, da bi bil avtomatik...    Zdaj razumem, kaj so nekateri tu razlagali. Dokler sem vozil dvolitrskega dizla, tega nisem razumel.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.