Skoči na vsebino

Nova dyno delavnica

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

smeti? temo :):harhar: pfujj... gorenc k ima preve? konjev hahah imam ob?utek da bi jih ti rad malo postradal te tvoje koni?ke :)

 

?e to nardim bo ziher pizdarija, in luknje tam kot ni treba. :blush:

 

poraba ga daje :hudicek:

 

Parkran ne porabi ni?, ko pa preteguje kolesa, pa je itak polno invalidov in :policaj: na cesti.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • Odgovori 55
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

Opcije za M6 2.5 bencinarja?

 

3.5 V6 je ena opcija :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

A je tle govora o dinzavrih ? ?zmeden?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Seveda se da chipat. Edino prirastek moci je bolj svoh samo s chipanjem saj nima turbine.

Ce pa se lotis komplet predelave motorja se da komot dodat 50KM.

 

 

Opcije za M6 2.5 bencinarja?

 

Napisano

kar se ti?e ?ipanja, je kak?na re?itev za 06' M3 1.4 motor (87KM) ???

 

Seveda je. Dobis 4 do 5KM.

 

:hudicek:

 

 

Dajte malo resnosti Mazda?i no. Ne morete pri?akovati pri mlin?kih ali serijskih neturbo avtih ne vem kake prirastke. Drugo je kak dizel, MPS ali pa pogojno GTA, ?e ima ?e nekaj predelav. Ostalo je bedarija. Re?itev je v drugem avtu ne v ?ipanju. :zvizga:

Napisano

:hudicek:

Dajte malo resnosti Mazda?i no. Ne morete pri?akovati pri mlin?kih ali serijskih neturbo avtih ne vem kake prirastke. Drugo je kak dizel, MPS ali pa pogojno GTA, ?e ima ?e nekaj predelav. Ostalo je bedarija. Re?itev je v drugem avtu ne v ?ipanju. :zvizga:

 

?estake si pozabu omenit, ker se da brez turbo kr neki dobit :hudicek:

Napisano

no nouga avto si ne bom in ne morem privo??it k sm ga lih dobro kupu, menju sm f.zraka od k&n in avto gre za moje potrebe kr uredu, rabu bi pa malo ve? posko?nosti in mislim da 100konju ne bi blo te?ko najti

Napisano

no nouga avto si ne bom in ne morem privo??it k sm ga lih dobro kupu, menju sm f.zraka od k&n in avto gre za moje potrebe kr uredu, rabu bi pa malo ve? posko?nosti in mislim da 100konju ne bi blo te?ko najti

 

Prevod ? ?zmeden?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ho?e re?t, da bo raje navil svoj mlin?ek na 100 konjev kot, da bi navil MPSko na 300 konjev. Ironija je, da je MPSko la?e naviti na 300 konjev kot njegov avto na 110. In kaj bo potem, ko bo imela tvoja Mazda 3 100 konjev? A bo ful bolj ?la? A se ti bo spla?alo? :ne vem:

 

 

Popravljeno.

Napisano

Ho?e re?t, da bo zrihtal svoj mlin?ek na 100 konjev kot, da bi navil MPSko na 300 konjev. Ironija je, da je MPSko la?e naviti na 300 konjev kot njegov avto na 110. In kaj bo potem, ko bo imela tvoja Mazda 3 100 konjev? A bo ful bolj ?la? A se ti bo spla?alo? :ne vem:

 

zdej se pa ?e nmal bl logi?n sli? :closedeyes:

dobr da mamo symona da zna de?ifrerat :bravo:

Napisano

Ho?e re?t, da bo raje navil svoj mlin?ek na 100 konjev kot, da bi navil MPSko na 300 konjev. Ironija je, da je MPSko la?e naviti na 300 konjev kot njegov avto na 110. In kaj bo potem, ko bo imela tvoja Mazda 3 100 konjev? A bo ful bolj ?la? A se ti bo spla?alo? :ne vem:

Popravljeno.

 

 

ti odvisno ka?ne avte si navajen vozit, glih tolko se bo mene spla?alo ga dat na 100 konju kot enmu drugemu svojega iz 120 na 140 konju , kr nakoncu ?e zmeri pla?ujem malo zavarovanja in poraba ni trimestna cifra :D

Napisano

Smem vpra?ati kak?no porabo ima?? :blush: Pa ti bojo GTAjevci razlo?ili zakaj imajo GTA in ne ?vohnej?ih. Moj RS pije naprimer od 7,5-9 (poleti ko je lepo vreme :D ). Zavarovanje je bistveno manj?e tu se strinjam. Dokler rihta? avto to zaradi lastnega veselja je to super. ?e bo? pri?akoval preve? (da bo avto potem hitrej?i od ne vem katerega) pa bo? razo?aran. Bo bolj odziven, maj?keno bolj zabaven, malenkost lahko izbolj?a? lego, ?e vedno pa? ne bo GTA. To ti ho?em povedati ker toliko pa ?e poznam te zadeve (lol, dosti nas je imelo podobne plane in ve?ina nas ima zdaj raje v ?tartu mo?nej?e avte). Sicer pa peace, da ne bo? kaj zameril. :cheers:

Napisano

da se bo ?timalo kar se ma in ne da bom kupu mps da jo bom spravu na 300 konju ;)

 

Na 300 konjev se ne spla?a, ker z minimalnim stro?kom pride? krepo ?ez. :hudicek:

 

Je pa vpra?anje kaj pol po?et z njimi ?

 

ma to je pa? za moje veselje , najbr? nimam kam s ke?em :P porabo mam pa 7L /100 km

 

Js pri svojih 260 ?rebci, pa tam nekje do 9,8, normalne vo?nje(10-20 ?ez omejitve sramezljiv , pa seveda vsakodnevno "malo" hitrej?e speljevanje,..), ?e "malo" bolj preteram pa ne pridem do 11 na rezervoar.

 

Vpra?aj se kdo porabi veliko in kdo malo, upo?tevaj ?e te?o in pol ...... :zvizga:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ena od meritev, da se vidi obcutljivost zajemanja podatkov, navkljub konkretni tezi vseh valjev, ki se stalno vrtijo.

 

 

?e avto zavrti valje v nekaj sekundah, potem je "konkretna" te?a zelo relativen pojem.

In zato je lahko meritev tako ob?utljiva, ker "konkretna te?a" niti ni tako zelo konkretna v tem primeru ampak je "konkretna" ravno toliko, da omogo?a tak?no stopnjo ob?utljivosti v intervalu pospe?evanja.

Ali druga?e- te?a valjev in ob?utljivost meritlnih naprav sta usklajeni do mere to?nosti in/ali univerzalne uporabnosti.

Nobene umetnosti.

Umetnost je Mona Liza ;)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.