Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

http://www.mazda-si.net/index.php?act=Atta...st&id=12858

 

Moja v Italiji - 1200e AMPAK - z diski zadaj, plo??icami...etc

 

sam servis dosti pod 1.000?

 

Sicer sem zlo ?voh v italijan??ini amapak a ni "anteriori" spredaj, se pravi so menjali prednje diske in prednje plo??ice :ne vem:

 

Je pa res, da je samo materjala (jermen, ?ponar, le?aj in pumpa) cca 540? tko, da ?e zraven ?teje? ?e delo in materjal rednega servisa (olje, filtri ...) te?ko pride? pod 850? <_<

33112_1.png

  • Odgovori 67
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

Sicer sem zlo ?voh v italijan??ini amapak a ni "anteriori" spredaj, se pravi so menjali prednje diske in prednje plo??ice :ne vem:

 

Je pa res, da je samo materjala (jermen, ?ponar, le?aj in pumpa) cca 540? tko, da ?e zraven ?teje? ?e delo in materjal rednega servisa (olje, filtri ...) te?ko pride? pod 850? <_<

 

mea culpa- sem videl posteriori na drugih ra?unih...:)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Sam je pa huda... le kaj je po?el z bremzami, da so menjali plo??ice vsakih 40.000km :blink:

 

Jaz imam 80.000km pa so gor ?e vedno prve plo??ice in bodo verjetno ?e kar nekaj ?asa - lahko da celo ?e naslednjih 40.000km.

33112_1.png

Napisano

Sam je pa huda... le kaj je po?el z bremzami, da so menjali plo??ice vsakih 40.000km :blink:

 

Jaz imam 80.000km pa so gor ?e vedno prve plo??ice in bodo verjetno ?e kar nekaj ?asa - lahko da celo ?e naslednjih 40.000km.

 

Avtocesta - gas bremza....ni druge, tudi po po?ivalu noge se vidi da je bilo tako - na?et, sem ga danes z gumo oblekel :)

 

Sicer je pa tako, to je bil full leasing in to ni slabo - vklju?uje stro?ke servisov, v teh primerih vedno menjajo ?e iz preventive ker pla?a leasing :)

danes med optiko so na mojo pro?njo dali tudi gume dol in popajsali podvozje - vse ok, diski, roke in ostalo brez lufta in nikjer kaka nepredvidena mokrota.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Niso niso... zarad krize, cene kaj dosti niso rastle ponekod so celo padle..

33112_1.png

Napisano

IMV se je podra?il

 

le zakaj :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Lej majstr ne pametuj, 31 let ?raufam, tako da lepo prosim, da se umiri? za?ne? namesto ! (klicajev) uporabljat . (piko) in ? (vpra?aj) in velike za?etnice, pa ?e ?e samo po eno kos teh lo?il. Bo ?lo ? ?zmeden?

 

Jemem je pa 21 ?, ?e je to tak problem, ?ponarju pa sem zamenjal samo le?aj za 5?, zdej se pa pojej.

 

Tle ma? pa ?e ostalo kar je blo poleg.

 

ej lej, glede na to, da ?e ?raufa? ve? kot 30 let si sigurno ?e profi in o tem mislim, da nih?e ne dvomi , ampak ne me "furat" ,da lejko pri nas naredi? na uradnem servisu velik servis z jermeni, pa itak vemo kaj vse spada zravn, + olje z vsemi filtri, za po tvojem 600??povej mi servis pa gremo verjetn vsi mazda?i tja,ajde!na dan z reklamo,v mislih imam diesla, ?e samo olje je skoraj 100? (Dexelia)!

 

ps pa ?e ?e sam ?raufa?, sam sebi ne more? dati doma v gara?i MES garancijo! a ne???

comment!

Napisano

Malo sem ti popravil post, ker je bil te?ko ?itljiv.

 

5 litrov olja, za dpf(Motul) je manj kot 100?, kje :zvizga:

 

Reklame ne bom delal(sploh pa ne đabe), ampak verjemi mi, kar nekaj jih je ?e naredilo veliki servis za manj kot za tvoj znesek, z vsem skupaj vklju?no s ?i??enjem cedila karterja+ dsr+garancija.

Samo ?lovk se mora znajt in zment, ?e pa komu dar govorani dan al pa se mu ga ne zdi uporabljat je pa pol to njegov stro?ek.

Na nauradnem pa je ?e veliko ceneje, pa dexelija ni nevemkako superduper olje, ker pred dpf modeli ravno zarad tega ribajo, tisti ki pa niso tankal noter tega sranja pa ne, tolk v razmislek

 

Po?akaj pa bo? videl potrditve od ostalih.

 

Js rednih srevisv sam ne delam ve?, ker se mi dejansko ne spla?a, ?e na svojem ne, raje naredim kaj bolj na hard(beri kar si drugi ne upajo), je vsaj zanimivo. :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Hvala ?e enkrat vsem za odgovore in koristne namige. ;)

Mimogrede ?e nekaj mogo?e banalnih vpra?anj....

 

Mehanik mi je trdil, da 5-ka "nima" bencinskega filtra oz. da ga ima name??enega nekje pri rezervoarju in ne v prostoru motorja? Govori nonsense in nima pojma ali pa trditev dr?i?

 

Kak?no olje priporo?ate za bencinarja? Za dizle sem zasledil kar nekaj "gore?ih" debat in nenako je bilo mo?no razbrati, da originalno olje ni preve? priljubljeno.

 

Je mo?no tresenje volana kako direktno povezati z obrabljenimi diski? Meni namre? pri srednje mo?nem zaviranju pri hitrosti med 40-60 km/h zatrese volan. Avto ne vle?e v nobeno stran, ?e mo?no zaviram tresenja skorajda ni. Je lahko tudi kaj drugega, npr. zglob, vilice, le?aji... ? Ali pa opisani simptomi lahko ka?ejo samo na diske?

 

OK, to bo dovolj, ker sem ?e sam sebi te?en z vpra?anji. :P

Napisano

Zamenjaj diske + plo??ice in bo konec tresenja.

 

Filtra ze benz res NI, je samo pri ?rpalki v rezervoarju, tako da menjave ni.

 

Bencinarji niso ob?utljivi na olje, dokler je olje sinteti?no, polintetika jim ne sede najbolj, pa seveda primerna gradacija.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

sam pol pa kapo ti dol...zgleda? dosti mlaj?i kot jih zgleda v resnici ?teje?! :notworth:

 

:hohoho::hohoho:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

sam pol pa kapo ti dol...zgleda? dosti mlaj?i kot jih zgleda v resnici ?teje?! :notworth:

 

A to lahko vazamem kot kopliment ? :blush:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Tako za nifo v 1. razredu O?, sem popolnoma sam zamenjal dihtungo na gliavi fi?ka, pravino nastavil ventil, predv?ig, skratka vse, samo zakurblat pa si ga nisem ?e upal.

Od takrat naprej ?raufam. :blush:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Tako... avto bil na servisu, nekatere stvari urejene ala olje, filtri, akumulator (nabavil sam), prednji diski + plo??ice (vsaj volan pri zaviranju ne trese)... je pa avto ostal brez novih sve?k in jermenov, ker frajer ni dobil robe (ni bilo kao zaloge, japonci so nekaj posebnega in tako naprej...). Cena za vse skupaj (zaenkrat) 350 tojrotov.

?akam do 16. avgusta, ko se vrne iz dopusta in potem (vsaj upam) ?e re?im preostalo... sve?ke bojda pridejo 20 eur/kom + jermeni bo skupaj ?e kak?nih 150 eur.

Verjetno sem sam slabo ocenil zadevo ali pa se prenaglil in bi moral drugi? bolj premi?ljeno izbrati serviserja (sicer pa mi je "strela" ?e dal dober namig za naslednji? :)).

 

Mimogrede, ima kdo kak namig za ?i??enje povr?inske ali zra?ne rje... te mini rjavkaste pikice, ki nastajajo po de?ju okoli blatnika, praga in spodnjem predelu karoserije (verjetno tudi zaradi zavornega prahu). Kak?na ?istila in za??ito uporabljate, nekaj sem brskal po netu pa sem pohvale zasledil za Wolf's Brake Duster, ki je sicer mi?ljen za plati??a pa me zanima ?e ima kdo izku?nje ?e se to lahko uporabi za tudi karoserijo?

 

 

 

 

 

 

 

Tako za nifo v 1. razredu O?, sem popolnoma sam zamenjal dihtungo na gliavi fi?ka, pravino nastavil ventil, predv?ig, skratka vse, samo zakurblat pa si ga nisem ?e upal.

Od takrat naprej ?raufam. :blush:

 

To pa je nekaj za v ?ivljejepis... :D

Napisano

Tako... avto bil na servisu, nekatere stvari urejene ala olje, filtri, akumulator (nabavil sam), prednji diski + plo??ice (vsaj volan pri zaviranju ne trese)... je pa avto ostal brez novih sve?k in jermenov, ker frajer ni dobil robe (ni bilo kao zaloge, japonci so nekaj posebnega in tako naprej...). Cena za vse skupaj (zaenkrat) 350 tojrotov.

?akam do 16. avgusta, ko se vrne iz dopusta in potem (vsaj upam) ?e re?im preostalo... sve?ke bojda pridejo 20 eur/kom + jermeni bo skupaj ?e kak?nih 150 eur.

Verjetno sem sam slabo ocenil zadevo ali pa se prenaglil in bi moral drugi? bolj premi?ljeno izbrati serviserja (sicer pa mi je "strela" ?e dal dober namig za naslednji? :)).

 

Mimogrede, ima kdo kak namig za ?i??enje povr?inske ali zra?ne rje... te mini rjavkaste pikice, ki nastajajo po de?ju okoli blatnika, praga in spodnjem predelu karoserije (verjetno tudi zaradi zavornega prahu). Kak?na ?istila in za??ito uporabljate, nekaj sem brskal po netu pa sem pohvale zasledil za Wolf's Brake Duster, ki je sicer mi?ljen za plati??a pa me zanima ?e ima kdo izku?nje ?e se to lahko uporabi za tudi karoserijo?

To pa je nekaj za v ?ivljejepis... :D

 

Pa ?lovk vse, jermen in sve?ke, lahko dobi? za manj kot 40?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Pa ?lovk vse, jermen in sve?ke, lahko dobi? za manj kot 40?

 

Spo?tovani, pol pa z besedo na dan... :D

 

Saj sem gledal malo ebay pa nisem ziher ?e velja kaj?

 

sve?ke - ebay

 

Seveda bom hvale?en za vsak nasvet! :cheers:

Napisano

Ti jutr sporocim, sam champion pa nebi dal v avto niti ve bi ga pelnal direkt na dinos.

Samo za orientacijo za 2,3 turbaka so 4manj kot 50?.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ponavadi japanezom najbolj pa?e NGK razen izjemam

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

jz sm dal za dva jermena in sve?ke 34?... 4 NGK sve?ke in dva mikro jermena...

 

pol sm menjal ?e zobatega, napenjalce zobatega, rolce zobatega, olje, filter olja, filter zraka motorja, diske,... 250? vse skupi material...

If in doubt, flat out... 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
    • Tole je problem na sesalnem delu in ne ne izpušnem. Dej poskusi sčistit MAF senzor (jaz bi šel sicer v menjavo) pa preveri, da nimaš kje kaj losano al pa pretrgano od zračnega filtra do sesalnega kolektorja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.