Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni!

Pred 2 mesecoma sem kupil M6 in par dni nazaj sem sku?al nastavljat vi?ino sprednjih lu?i s stikalom, ki je v kabini, vendar ni odziva... snop lu?i ostane v isti poziciji kot je bil..pogledal sem ?e varovalke, vendar nobena ni pregorela in niti nisem na?el kje bi lahko bla varovalka za te motor?ke...

?udno mi je pa tudi, da lu?ka za nastavljanje snopa nad tistim stikalom v kabini ne sveti...

kje bi lahko bila te?ava??? se mi zdi malo ?udno da bi oba motor?ka pregorela....pomoje je problem v ne?em drugem...

Mazda 6 CD136 TE

Napisano

Ta mehanizem slejkoprej vsem crkne, tako da je vsak trud brez veze.

 

Re?itev je samo zamenjava za nove ?aromete.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

ahm...bo zavarovalnica dala nove ;)

 

Se bodo raznbili ? :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

za 1x ?e nisem ni? riktal :) ...ampak slej ko prej bom...sam se mi zdi malo ?udno...se lihm v?eraj nastavljal vi?ino ?arometov, pa kot da sploh ?arometi nebi imeli motor?ka :huh: ...ker za ro?no nastavljanje ima...to je vse mal ?udno...

Vendar pred zimo, ko je hitro tema bo treba nabavit nove ?aromete :D ...

Mazda 6 CD136 TE

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

kje se nahajajo tej motor?ki za dvigovanje in spu??anje ?arometov... to je ?e v lu?i vgrajeno? kje se to to?no nahaja? se da ta motor?ek dol vzet, brez tega da vzame? celo lu? ven?

Mazda 6 CD136 TE

Napisano

kje se nahajajo tej motor?ki za dvigovanje in spu??anje ?arometov... to je ?e v lu?i vgrajeno? kje se to to?no nahaja? se da ta motor?ek dol vzet, brez tega da vzame? celo lu? ven?

 

Vgrajen v samem ?arometu, popravilo POZABI, ker ponavadi ne crkne motor?ek ampak navoj na sistemu dviga in spusta.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Seveda ima lahko tudi nov avto kakšno pomanjkljivost ali napako. Če in ko jo odkriješ, se pelješ na servis, saj je avto v garanciji, da serviserji avto pregledajo in napako odpravijo. Pisarjenje po forumu problema ne bo rešilo, zato se poraja misel, da je izmišljeno in ima nek drug namen … Skratka, @tommzy, že imaš termin pri serviserju in če ga nimaš, zakaj še ne?
    • Saj zastopim, da kdo težko verjame, da se je toliko "napak" nabralo.   Tudi nisem nikjer omenil, da so vse napake.    Pac povem kar se je zgodilo. Ena od takih je naprimer ključ in zaznava...    Sem ugotovil, da je po vsej verjetnosti šel v način ohranjanja baterije.  Zdaj dela (zaenkrat). 😁   V tej kilometrini še nisem imel takšne porabe.  Moj prvi avto je bil Accent 2001 letnik. Mislim da je bil 1.3 motor. Koliko konjev sem že pozabil.  Prvi avto in bencinar. Pot ni bila enaka.  Ne spomnem se več koliko je pil.    Pol so bile pa same astre. Ena bencinar ostalo vse dizel.  Tudi bencinar je pil manj.  Dizli pa jasno da obcutno manj.    Je pa res, da moja pot ni neka ravnina in je kar nekaj dolgih klancev in zahteva kar nekaj gasa.... Je nekaj ravnine ampak ne velik. Ni to ljubljana in okolica kjer je vse ravno. 😁   Voziva se večinoma dva.    Aja pa nekdo je omenil plastiko okrog koles da čudno da je nisem opazil...  Ja sem jo ja. 😆 Ampak me to ne moti kaj preveč. 😉   Bolj opažam neraven poden, čričke (odvisno od temperature) in podobne stvari... Katere slišim in vidim med vožnjo. Tudi poden občutim.    Pedal zavore se ni več spustil. Čakam da se spet. Za servis.    Za ostalo tudi... 
    • Poraba je meni ok.   170km Giulietta, je imela 90k km porabo 8.5.   In včasih so avti bolj pili, pri tvojih kilometrih, ti je že keri pil tudi 10.   Tudi jaz sebe ne dajem na splet. Avto mi pa ni problem slikat.   Tak by the way, si že bi na servisu. Valda da smo jezikavi, če pri vseh napakah še do servisa nisi šel.
    • Zdej pod "vsi" in "niste normalni" razumem tudi sebe.   Povedal bom čist direktno. Na forum si prišel po nasvete in dobil si jih, nekateri so ti všeč drugi ne. Dejstvo pa je, da je število tvojih problemov veliko in na meji normalnega, zato ti nekateri uporabniki ne verjamejo.   Osebno ti verjamem za čričke in podobne živali, ampak za veliko porabo pa ni nobene druge logike kot da ne znaš varčno voziti vozila ali pa je tvoja relacija pač takšna da zahteva večjo porabo.    Pridi do mene v Kranj pa si z veseljem vzamem čas pa primerjava vozila in ugotoviva kje so dejanska odstopanja. Imam takšno CX30 kot je tvoja in Mazdo 6 G194, pa boš imel konkretne reference za predstavitev na servisu. 
    • Kot sem zdaj slišal od nekaj ljudi, ko enkrat odtegneš vijake glave, jo je obvezno potrebno dati poravnati... Sem se naučil na "težji" način
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.