Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo...Imam problem z menjalnikomn na moji MAZDI 6, letnik 2004, 2.0 diesel 100 kw, 180.000 km. Menjalnik mi v peti prestavi v?asih med povspe?evanjem vr?e ven iz prestave v neutralno prestavo, ?e dr?im roko na prestavni ro?ici ne vr?e ven iz prestave, pa tudi nobenega pretiranega tresenja ni zaslediti. razen tega deluje menjalnikj teko?e v vseh prestavah. Zanima me, ?e je lahko slabo olje, problem na zajlah ali je problem v samem menjalniku. Pred 6 meseci smo menjali olje v menjalniku, ampak ga nisem kupil na mazdinem servisu.

www.gistel.si

Napisano

Obrabljen sinhron 5. prestave.

Vzrok verjetno ni olje, razen ?e ga je bilo premalo in ali ni bil zamenjan na 120 kkm.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Obrabljen sinhron 5. prestave.

Vzrok verjetno ni olje, razen ?e ga je bilo premalo in ali ni bil zamenjan na 120 kkm.

 

Nebi rad pametoval, ampak kaj pa , ?e so morda samo obrabljene pu?e na prestavni ro?ici ali pa ka?en slab nosilec motorja (spodnji)?

men se je to dogajalo na 626-tki ampak je imela ?e skoraj 400.000 km prevo?enih-pa isto samo v 5.prestavi!

pa? samo moje mnenje in podobna izku?nja, da nebi bil kdo uzaljen!

pa uspe?no cim cenej?e popravilo :zvizga:

Napisano

Glede na to da imajo M6,M3,CX vse ZAJLO za prestave(prenos od prestavne do menjalnika) in ne ?TANGE kot modeli DO M6,M3,...

 

Tako da nosilci motorja ne morejo vplivat na prestave, tudi ?e so vsi gotovi do amena.

 

Tako da malo te?ko verjemem v to, ?e bi bil problem ?e v 1. in 3. prestavi bi blo to ?e mo?no, ker pa je samo v 5. pa ne more bit drugega kot sinhron, in guess what ni prvi in ni edini. :angry2:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Glede na to da imajo M6,M3,CX vse ZAJLO za prestave(prenos od prestavne do menjalnika) in ne ?TANGE kot modeli DO M6,M3,...

 

Tako da nosilci motorja ne morejo vplivat na prestave, tudi ?e so vsi gotovi do amena.

 

Tako da malo te?ko verjemem v to, ?e bi bil problem ?e v 1. in 3. prestavi bi blo to ?e mo?no, ker pa je samo v 5. pa ne more bit drugega kot sinhron, in guess what ni prvi in ni edini. :angry2:

 

Ja potem takem, tudi z ro?ico ne more? prepre?it (?e jo dr?i?), da ga ne bi vrglo iz brzine!! a je tak? :ne vem:
Napisano

Ja potem takem, tudi z ro?ico ne more? prepre?it (?e jo dr?i?), da ga ne bi vrglo iz brzine!! a je tak? :ne vem:

 

Ni res, ?e z ro?ko "dr?i?" v prestavi ti te?ko ven vr?e razen ?e je sinhron totalno gotov.

?e pa se to samo ob?asno zgodi pa je na meji in vsi vemo da je motor vpet na ?asijo preko gumi nosilcev-selenov, zarad tega ker pa? med delovanjem pozro?a-oddaja vobracije in te vibracije se prenesejo na menjalnik ki je fiksno vpet na motor. Ti vzvodi ki jih z prestavljanjem premikamo na menjalniku, pa niso majhni in lahko pride do resonance in enostavno vr?e iz prestave, seveda ?a je obrabljen sinhronski zobnik, ?e je vse ok se to ne dogaja.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Zanima me, ?e bi dal menjalnik 6 prestav od novej?e mazde 6 z 122 konjev, bi ?ol gori namesto starega?

www.gistel.si

Napisano

Zanima me, ?e bi dal menjalnik 6 prestav od novej?e mazde 6 z 122 konjev, bi ?ol gori namesto starega?

 

Pomoje da ja, samo ima druga?e narejeno okrog prestav, zajle pa to, ker ima "nem?ki" rikverc.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Pomoje da ja, samo ima druga?e narejeno okrog prestav, zajle pa to, ker ima "nem?ki" rikverc.

 

Pa ?e grem iskat ta menjalnik na 6 prestav, kaj moram vzet ?e zajle in nosilce od menjalnika za vsak slu?aj?

www.gistel.si

Napisano

Komplet prestavno v kabini, nosilci menjalnik so pomoje isti. :ne vem:

Samo so pa prestavna razmerja druga?na, samo se bo? ?e navadu.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ja kaj ?em se bom mogu navadit, za popravilo pride komplet 600 eurov+delo...se bom verjetno odlo?il za drugi menjalnik, tudi ?e je rizik da se bo pojavil enak problem kot na temu :P

www.gistel.si

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Evo kon?no...po treh dneh ?raufanja ima moja Mazda menjalnik na 6 brzin:)

 

O,super. :bravo: A pa?e noter od face-liftane na 6 brzin?

Me zanima,?e bo? sedaj imel kaj manj?o porabo?

 

 

Napisano

Ja v bistvu pa?e menjalnik, ampak mora? imet obvezno oba avta, ker mora? pre?raufati obe zajle ki grejo iz kabine,obe polosovini, vse nosilce, elektriko malo predelati, skratka pol avta...mislim da se nebi lotil ve? tega podviga :D

Kar se ti?e porabe, sem jo imel ?e zdaj malo ?ez 6 litrov, tako da mislim da ne bo neke razlike, najve?ji plus menjalnika na 6 prestav je da ni ve? tiste luknje v 5 prestavi pri 80 kmh, ko avto ni vlekel...

www.gistel.si

  • 6 let kasneje...
Napisano

?ivjo.

Imam podoben problem pri novi mazdi6 2,2D letnik 2013.

Pred 2000km je bil opravljen servis skupaj z menjavo olja v menjalniku.

Kmalu po tem mi je za?elo iz 6.prestave pri ne?nem gasu metati v ler. Ro?ica menjalnika se malo za?ne tresti in sko?i v ler. ?e jo dr?im nazaj ali pa ?e dam ve? gasa se to ne zgodi. Avto bo maja star 5 let, kilometri so ?ez 180.000km. Glede na to, da avto zelo lepo vozim in ve?inoma s tempomaton po avtocesti in je redno servisiran na poobla??enem servisu, se mi zdi, da ravno kvaliteta ni na najbolj?em nivoju. Verjetno ?el sinhron 6.prestave? Kaj naj storim? Na servisu so avto testirali in njim se ni pokazalo ni? niti jim ni sko?ilo iz 6. v ler na testni vo?nji. Svetovali so, da razstavijo menjalnik in pogledajo kaj je na stvari.

Hvala za pomo?.

Napisano

Avto gre na servis.Menjava sinhrona,zobnikov 6.prestave.Spotoma ?e preventivna menjava turbine in odmi?ne gredi.Za pla?ilo olje,sinhron in kar pa?e zraven ter 6,40ur dela...ostalo krije mazda.Ugodno ampak vseeno okoli 900?.

Napisano

Avto gre na servis.Menjava sinhrona,zobnikov 6.prestave.Spotoma ?e preventivna menjava turbine in odmi?ne gredi.Za pla?ilo olje,sinhron in kar pa?e zraven ter 6,40ur dela...ostalo krije mazda.Ugodno ampak vseeno okoli 900?.

To je, kot bi opisoval kak?en 15 let star avto in  ne pet letnega, Ok, za odmi?no in turbino je znano za l.2013 ampak ?e sinhron?

Kam je ?la kvaliteta? :ne vem:

 

 

Napisano

Ugodno 900? po petih letih?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

?aki, ?aki, kaj nima Mazda 5 letne garancije? Ali je pa glih iz nje? Da meni crkne sinhron po 5 letih in recimo dveh mesecih bi se druga?e pogovarjal z njimi. :angry:

 

 

Napisano

?aki, ?aki, kaj nima Mazda 5 letne garancije? Ali je pa glih iz nje? Da meni crkne sinhron po 5 letih in recimo dveh mesecih bi se druga?e pogovarjal z njimi. :angry:

 

Pred parimi dnevi si meni odgovoril v neki drugi temi tole :) ...

 

Odvisno, kje je avto kupljen. Italija, Belgija, Nem?ija =3 leta garancija.

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Pred parimi dnevi si meni odgovoril v neki drugi temi tole :) ...

Sem spregledal, da ima ?e 180000 km.

 

 

Napisano

"Spotoma ?e preventivna menjava turbine in odmi?ne gred" ??

Verjetno je njegov VIN na seznamu

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.