Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

pri nizkih obratih (do 2.200-2.500) avto ne vle?e ve?, ?e posebej v klanec se obna?a kot bi zdrsavala sklopka. Tudi speljevanje je te?avno, ko pa dose?e navedene obrate, pa kar stegne.

Naj omenim, da ima 270.000 km in da poraba ni ni? ve?ja kot obi?ajno (6,4-6,6 l/100 km).

Avto stoji na servisu v BTC in ?aka na re?itev.

Pomislil sem na sklopko, a je ta po izjavi serviserja OK, pravtako so pregledali turbino in verjetno ?e kaj, potem pa jim je zmanjkalo idej.

 

Ali je kdo imel podobne te?ave?

Napisano

predpostavljam, da so na servisu pregledali tudi celoten sistem vakuumskih cevk, ki so velikokrat povzro?itelj za podobne te?ave...

 

?e niso, potem predlagam, da se to stori :)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

?e je prej delala dobro je verjetno napaka na visokotla?ni ?rpalki za gorivo, tudi pri nas je bila (?e od novega) potem so jo pri Skorn?ku poslali na obnovitev v Avstrijo in nato je bilo veliko bolje. Ni pa poceni ker je DENSO ali DELPHI pumpa, ki jo servisirajo samo na Dunaju.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

po moje so cevke od vakuma...naj jo priklopijo na tester in ?e ne poka?e napak so sigurno krivi vakumi...?e je pumpa slaba bo tester sigurno pokazal napako

www.gistel.si

  • 6 mesecev kasneje...
Napisano

Re?itev: res je bila pumpa za gorivo. Obnovljeno Denso pumpo sem kupil na Hrva?kem (Purić, Samobor) za 940?, zmanj?ano za davek (cca 200?), se pravi, da me bo s potjo vred stala okoli 800?, za monta?o pa so mi zara?unali 4 ure dela.

Napisano

Re?itev: res je bila pumpa za gorivo. Obnovljeno Denso pumpo sem kupil na Hrva?kem (Purić, Samobor) za 940?, zmanj?ano za davek (cca 200?), se pravi, da me bo s potjo vred stala okoli 800?, za monta?o pa so mi zara?unali 4 ure dela.

 

mi smo takrat pla?ali za obnovo okoli 700?. Je pa to ?e par let od takrat

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Meni je pred leti na mazdi 6 1.8 (gen 1) pelko menjal batne obrocke, teflone in tesnilo glave. Avto je sel na generalko pri 180.000 km in pri 340.000 km, ko sem ga prodal ni bilo nobenih problemov in ni bilo nikoli potrebno dolivati olje. Nivo olja je pri 340k km na en servisni interval (20.000km) padel malo nad min. Jest takrat nisem imel nobenih simptomom razen tega, da je "zrla" olje. V nekaterih primerih naj bi se lahko to opazilo glede na izpuh in sicer naj bi bil cist crn. Jaz ko sem delal generalko se nisem imel tako hude situacije z dolivanjem olja, ampak, ker sem zelel avto se nekaj casa imeti sem ga dal zrihtat. Se pa prav spomnem Simonove besede, ko sem ga vprasal ali bo potem mir z oljem enkrat ko naredi generalko. Je rekel, da se mi bo prej avto razpadel preden bo potrebno narediti novo generalko. In tocno tako je bilo 
    • Ok...vsak se lahko zmoti😉...   Administratorja prosim,da Ignacijev komentar prestavi v temo "Tole ja pa kr smeh"
    • https://carbuzz.com/why-mazda-skyactiv-x-combustion-engine-flopped/   (Zakaj je Mazdin motor z notranjim zgorevanjem "sveti gral" propadel)  
    • Ta, ki je to spisal, je tudi en "kojon" - Identificaion. 😁
    • Hitro ti to zradiraš, kako bi šele bilo če bi imel X motor namesto dinota, ene sezone ne bi preživele.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.