Skoči na vsebino

Zimske gume 2011

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Verjetno bi znalo biti potem to, da ko zavija? se zadnja kolesa vrtita bolj kot ne z enako hitrostjo in zato vedno en malo melje v prazno. Ker realno se notranje in znanje kolo vrtita z zelo razali?no hitrostjo, ?e je dovolj agresiven LSD (ali za?vasan diff pri drifterjih) pa se z neko srednjo hitrostjo in oba po malem vrtita v prazno. Ugibam. :blush: Iz istega razloga ti rine avto naprej ker spredaj ni LSD, zadaj pa poriva naprej pa ne jebe ?ive sile (?oferja :D ).

 

Sam res, pri tebi, ?e enakomerno zakolje vse 4 niti ne zazna, da melje v prazno. Pri meni po zadnjih kolesih ugotovi, da ne ?tima. Senzor za nagib in te zadeve je pa izgleda vedno med sovoznikom in voznikom. :D

  • Odgovori 191
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

Verjetno bi znalo biti potem to, da ko zavija? se zadnja kolesa vrtita bolj kot ne z enako hitrostjo in zato vedno en malo melje v prazno. Ker realno se notranje in znanje kolo vrtita z zelo razali?no hitrostjo, ?e je dovolj agresiven LSD (ali za?vasan diff pri drifterjih) pa se z neko srednjo hitrostjo in oba po malem vrtita v prazno. Ugibam. :blush: Iz istega razloga ti rine avto naprej ker spredaj ni LSD, zadaj pa poriva naprej pa ne jebe ?ive sile (?oferja :D ).

 

Sam res, pri tebi, ?e enakomerno zakolje vse 4 niti ne zazna, da melje v prazno. Pri meni po zadnjih kolesih ugotovi, da ne ?tima. Senzor za nagib in te zadeve je pa izgleda vedno med sovoznikom in voznikom. :D

 

Kot volana je ?e vdno vgrajen v volan, samo G meter je med sede?i, pol pa kombinira vse ?ivo da ti "pomaga".

Sej mislim da LSD glavni vzrok in veliko ostrih zavijanj, pol se mora nekje poznat.

 

 

Pozabu sem pa :

Pri nas je zjutraj padal sneg iz megle, cesta je bila pobeljena, najbolj na mostovih, spet super tajming za zimake ki sem jih zamenjal v pondelk: :danzoman:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Zdajle pride MPS 6 po?asi do izraza. :bravo:

 

Niti ne, ker preve? ?asa rabi da ugotovi da je zelo drse?a podlaga pod kolsi in si ?e prej lahko v grabnu. :(

Malo ve? kot leto nazaj sem likvidiral X5 :blush: .

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Jah me niti ne ?udi, Kamnik ima res fantasti?ne ceste (za letet s ceste in razbit koreto), ?e najbolj pa mi je v?e? cesta iz Komende mimo IC Komenda ter do Vodic - na tej pa prav zares u?ivam! :danzoman::ljubezen::hudicek:<_<

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Da ne odpiram nove teme, me zanima, ali je to, na kar sem naletel na internetu, resno ali je zamujena prvoaprilska?

 

"V laboratorijih podjetja GoodYear Tire&Rubber Company pripravljajo novost, ki utegne prinesti novo avtomobilsko revolucijo: pametne pnevmatike, ki se polnijo same.

 

Rezultati raziskav so pokazali, da pnevmatike s prenizkim polnilnim tlakom lahko pove?ajo porabo goriva za 3 odstotke ali celo ve?. Tehnologija AMT, ki jo razvijajo, bo omogo?ila, da bodo pnevmatike ohranjale optimalen polnilni tlak, ne da bi bila potrebna kakr?na koli zunanja tla?ilka ali elektronska naprava.

 

Vsi sestavni deli sistema (vklju?no z miniaturno tla?ilko) bodo v celoti vgrajeni v pnevmatiko tako, da nikoli ve? ne bi bilo treba preverjati zra?nega tlaka in iskati primerne tla?ilke in manometra.

 

Ustrezen polnilni tlak v pnevmatikah vodi k ni?jim emisijam, dalj?i ?ivljenjski dobi pnevmatik, ve?ji zmogljivosti vozila in nenazadnje tudi ve?ji varnosti."

 

Kompresor v pnevmatiki?

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

  • 2 tedna kasneje...
  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Evo, ?e tle vpra?am, ker je bolj primerna tema:

 

Tudi mene zanima, koliko je potrebno pumpati zimake na Xedosu 6. Avto ma 1300 kg (no z mano vred 1400 ), gume so pa Goodyear UG 7+ 185/65/14

 

Vulkanizer mi jih na napumpu 2.2 spredaj in 2.1 zadaj, sam sem pa dofilal na 2.6 spredaj in 2.5 zadaj.

 

Je to zadosti ali naj ?e dofilam?

Va?n je da piha - na morju al pa na motorju.

Napisano

kok pa je tovarniski tlak?

drugace se men zdi 2.6/2.4 malo prevec...razen ce se vecinoma peljes hitro po avtocesti

za normalne voznje bi reku 2.4/2.2 (to velja ce je tovarnisko 2.1 za s/z)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Ma po regionalkah nisem nek divjak, je pa vmes kar precej avtoceste (hitrost cca. 140 km/h) ker uporabljam avto za delo na terenu.

 

Tovarni?ki tlak pi?e ob normalno obte?enem avtu 2.1 se mi zdi, bom preveril, samo to se meni zdi res malo.

Va?n je da piha - na morju al pa na motorju.

Napisano

Ma po regionalkah nisem nek divjak, je pa vmes kar precej avtoceste (hitrost cca. 140 km/h) ker uporabljam avto za delo na terenu.

 

Tovarni?ki tlak pi?e ob normalno obte?enem avtu 2.1 se mi zdi, bom preveril, samo to se meni zdi res malo.

 

Tovarni?ki tlak na pnevmatiki ali v user manualu? Ker na?eloma naj bi pri taki dimenziji (verjetno so 15-ke?) imel cca 2.5 bara za neobte?en avto, sicer ti za?ne gumo po robovih pobirat, ker se notranji del oziroma tekalna povr?ina uslo?i. Itak tudi stabilnost trpi, ker se stene preve? premikajo sem in tja.

Napisano

Pojma nimam, kaj je v user manualu, ga nimam, bom pogledal na nalepko, ki je pri voznikovih vratih. Druga?e pa kot je zgoraj napisano, gume so Goodyear UG7+ 185/65/14.

 

Sprednje letne mi je na notranjem robu za?elo pobirat, ampak minimalno ve? kot recimo zunanji rob. Recimo da je notranji rob pobralo do te mere, da je guma za zamenjat, na zunanjem pa je kak?en milimeter ve? profila. Imam dimenzijo 195/60/15, polnim jih pa isto kot zimake, spredaj 2.6 in zadaj 2.5, avto pa je ve?inoma neobte?en.

Va?n je da piha - na morju al pa na motorju.

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

evo ?e moja ?torija...

 

Kljub temu, da sem rekel da to zimo ?e ne bom kupoval novih pnevmatik, sem bil primoran kupit dve novi... sem zategnil v robnik in mi je na eni nastal balon <_<

 

Ker za ta dva meseca nisem hotel zapravit celega premo?enja, sem vzel dve Kumho za okoli 136?/kos... mislim da sta bile skoraj najcenej?i, kar se je dalo ?e dobit... in lej ga zlomka, dejansko se avto s tema dvema pnevmatikama bolj dr?i ceste, kot pa z pet let starimi Goodyearkami (pa je bilo gor ?e okol 6 mm profila)... sploh se to pozna na ledu

 

Tako da nekaj mora bit na tem, da pnevmatika z leti izgubi na oprijemu...

Napisano

Ne sam z leti... tud sol in vsa ta kemija na cestah zelo "blagodejno" vpliva na samo gumo. :whatever:

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pri kolegu se je sicer na Suzukiju snela cev na turbu in so bili podobni problemi kot jih opisuješ le, da še poleg opisanega ni delal servo volan! Je pa zanimivo, da se je samo šelna losala in je pod pritiskom snelo cev. Če nimaš odvijača je nujna asistenca... 🫣
    • Ventiili niso pravilno nastavljeni,bobina, šoba za benzin me je zj.... la pri podobnem posegu.
    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.