Skoči na vsebino

mazda3 sport I TE 1.6 bencin

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,ogledujem si omenjeno mazdo in sem kar zainteresiran. Zanima me pri koliko km se dela veliki servis in ali ima avto ketno ali jermen,pa na kaj moram biti pozoren.hvala

 

Pozdravljeni,ogledujem si omenjeno mazdo in sem kar zainteresiran. Zanima me pri koliko km se dela veliki servis in ali ima avto ketno ali jermen,pa na kaj moram biti pozoren.hvala

 

je pa letnik 2005
Napisano

Veliki servis mora biti zelo ugodna cena, ker ti bi sicer glavnino ra?una "prispevala" ravno menjava pogonskega jermena, no in ker ima ta agregat verigo, ta poseg odpade! :bravo::danzoman:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Veliki servis mora biti zelo ugodna cena, ker ti bi sicer glavnino ra?una "prispevala" ravno menjava pogonskega jermena, no in ker ima ta agregat verigo, ta poseg odpade! :bravo::danzoman:

 

no ce bo kdo znal povedat priblizno ceno velikega servisa se mu zahvaljujem kakor tudi ostalim
Napisano

Bi ti (vam) svetoval, da se kar pokli?e na poobla??enca (morda ve? od njih), tam bodo najbolje vedeli, ker obstaja precej neznatna verjetnost, da ima nekdo identi?no vozilo in da je ravno sedaj delal servis, pa da ?e spremlja forum in da je pripravljen kaj napisat. Skratka lahko ?aka? in ?aka?, pa drugi strani te pa samo 1 klic lo?i od ?eljene informacije! :bravo:

 

?e pa govorimo o nepoobla??enem servisu (ne o nekem ?u?marju, ki ne ve? kaj ti bo postoril in kaj ra?unal), pa mazda?i razpolagamo s telefonsko enega res fajn mojstra in lahko potem direktno njega pokli?e? za info! :danzoman:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Sej v bistvu ni "velika servisa", pa? olje,filtri, zavorne plo??ice ?e so fu? in to je to.

Pri nakupi bodi pozoren da je ni bil razsut, kak?nih ve?jih napak avto nima, in da je bil redno servisiran..?e je bil na poobla??encu naj ti da ?t. ?asije, pojdi na servis in ti bodo vse izpisali...tako da se lahko ogne? ponarejenim servisnim knjigam, Mazda ima elektronsko servisno knjigo.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Koliko krar sem že rekel: ko človek konča šolo, bi moral biti najprej 40 let v penziji, potem pa it v službo.   Ko si mlad, urejaš stanovanje, imaš mlado ženo, otroke, rad bi šel na kakšen žur, koncert, ... ... - a ti pa vsak dan vsaj 8 ur v službi. Ko si star, imaš stanovanje urejeno, otroci so zrasli in odšli, za žure si že prestar, doma te čaka ena stara in tečna babura, ... ... - še dobro, da imaš kam zbežat vsak dan vsaj za 8 ur...   Tako, da jaz počasi začenjam razumeti te starce, ki še vedno hodijo v službo in ne gredo v penzijo...
    • Naša CX-30 kupljena februarja 2025, ima enake težave s senzorji - prepozno piskajo, niso dovolj občutljivi, ... itd.   In @Alex, se mi zdi, da delovanje parkirnih senzorjev nima kaj dosti zveze z G140 motorji ... bolj z generacijo vseh CX-30.
    • Bo treba na servis očitno. Sam ne vem zakaj mi nek glasek iz ozadja pravi, da ne bo nič bolje 😕
    • Najbrž ste opazili, da mi, ki imamo x186 motorje, nimamo nikakršnih težav. 😉 V glavnem se ne pritožujemo kot lastniki dinotov. Z Gelipterjem sva ugotovila, da ta  motor pri 60000 kilometrih še bolje deluje, kot, da bi se še bolj "odprl" in gre res vedno bolje.Moja cx 30 ima trenutno 66000 km. Pri naslednjem servisu bodo na vrsti svečke. Čeprav mi ni jasno, zakaj jih je potrebno tako zgodaj menjati, saj vse deluje BP.    Nekaj ni v redu s tvojimi senzorji. Mojo cx 30  lahko parkiraš do cm natančno tudi ponoči. Pojdi na servis in ne se pustiti prepričati, da je to normalno. 
    • vse v bistvu.   Bi bilo skoraj bolje brez.   Od tega da so lahko zelo zelo zakasnjeni in tulijo na najvišji stopnji ko si praktično skoraj že kam zadel, prejšnjih stopenj kot da ni.   Do tega da ne kažejo realno, da se včasih  sploh ne vklopijo ko si tik pred tem da kam zadaneš.   Ko hočeš pomaknit avto čim bližje oviri zadaj, lahko lepo vidiš kako zanič so. Včasih se sploh ne prižgejo ko se počasi približuješ, ali pa kar preskočijo iz prve na zadnjo stopnjo in podobno   Skratka ne moreš se zanašat na njih.   Tudi 2 na vsaki strani, spredaj in zadaj je pomojem premalo. Vw in škode jih majo 6 na vsaki strani, tudi ob straneh in lahko mirne duše parkiraš ponoči brez luči in kamete. Isto večina avtov ki sem jih vozil. Podobno je bilo le pri rentiču opel mokka, s katerim sem zadel drevo pa je tulili šele poltem, ko sem avto odmikal 😄 pri vw točno veš kje si. Ko tuli na polno, recimo veš točno da manjka tistih 10cm da zadaneš oviro. Pa tud lepo ti kaže kje je ta ovira in se lahko zaneseš 100%. Tu tega ni.   a je sam pri meni tako? Naj peljem na servis?
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.