Skoči na vsebino

mazda3 sport I TE 1.6 bencin


mmaazzddaa

Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni,ogledujem si omenjeno mazdo in sem kar zainteresiran. Zanima me pri koliko km se dela veliki servis in ali ima avto ketno ali jermen,pa na kaj moram biti pozoren.hvala

 

Pozdravljeni,ogledujem si omenjeno mazdo in sem kar zainteresiran. Zanima me pri koliko km se dela veliki servis in ali ima avto ketno ali jermen,pa na kaj moram biti pozoren.hvala

 

je pa letnik 2005
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ima ketno v prilogi so pa podatki kaj se kdaj menja oz kontrolira

 

Mazda_3_vzdr__evanje.pdf

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Veliki servis mora biti zelo ugodna cena, ker ti bi sicer glavnino ra?una "prispevala" ravno menjava pogonskega jermena, no in ker ima ta agregat verigo, ta poseg odpade! :bravo::danzoman:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bi ti (vam) svetoval, da se kar pokli?e na poobla??enca (morda ve? od njih), tam bodo najbolje vedeli, ker obstaja precej neznatna verjetnost, da ima nekdo identi?no vozilo in da je ravno sedaj delal servis, pa da ?e spremlja forum in da je pripravljen kaj napisat. Skratka lahko ?aka? in ?aka?, pa drugi strani te pa samo 1 klic lo?i od ?eljene informacije! :bravo:

 

?e pa govorimo o nepoobla??enem servisu (ne o nekem ?u?marju, ki ne ve? kaj ti bo postoril in kaj ra?unal), pa mazda?i razpolagamo s telefonsko enega res fajn mojstra in lahko potem direktno njega pokli?e? za info! :danzoman:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sej v bistvu ni "velika servisa", pa? olje,filtri, zavorne plo??ice ?e so fu? in to je to.

Pri nakupi bodi pozoren da je ni bil razsut, kak?nih ve?jih napak avto nima, in da je bil redno servisiran..?e je bil na poobla??encu naj ti da ?t. ?asije, pojdi na servis in ti bodo vse izpisali...tako da se lahko ogne? ponarejenim servisnim knjigam, Mazda ima elektronsko servisno knjigo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • A si kupu La Sportiva, al pa Scarpa, La Scarpa pa sigurno ne 😁 Je pa oboje pro liga in nisi mogu nič zajebat.     Vibram je kar v vrhu, če ne vodilni kar se tiče te scene, imaš pa različne Vibram podplate, glede na lastnosti oz. potrebe uporabnika. Sam imam dvoje La Sportiva plezalke in ene imajo Vibram Grip, to je zelo mehak podplat, ki se hitro obrabi, se precej upogiba in je bolj primeren za kake gladke skale, plate, medtem, ko imam druge plezalke z Vibram Edge podplatom, ki je precej trši in posledično tud cela plezalka je tko narjena, da ma trdi in oster rob in je precej neudobna, to maš pa potem za stopat na mikro špičke, robove in reže v skali. Pojasnilo Alpine glede degradacije ali hidrolize materiala je ubistvu na nek način zelo na mestu, to se dogaja tudi drugje. Ne poznam pa Alpininega načina/kvalitete proizvodnje. To je vse na nek način performance obutev in da vam bo držala 15 let nikol ni bil njen glavni namen. Ni problem v podplatu, pač pa materialu ''midsole-a'', tistga dela med podplatom in samim čevljem in pa tudi vrste lepila. Kot ljubitelj in zbiratelj, sem to vidu tut pri supergah, ko ima nekdo v kolekciji kak starejši nenošen par, na polički ali v vitrini, po možnosti še mal sonček gor posije dnevno... Na pogled zgleda čist ok superga, ampak midsole rata kot biskvit in razpade, če začneš karkol prčkati po njem, ali nosit. Zgleda pa nekako tkole. Jordan 4 Crumbling | Just enjoy your sneakers! 📸 by IG:... WWW.FACEBOOK.COM Just enjoy your sneakers! 📸 by IG: paging_dr.sole Isto je z vašimi pohodnimi čevlji, če jih ne nosite in ležijo nekje v kaki rahlo vlažni garaži, kleti 10 let... Tuki podplat ni kriv nič, konc koncev podplat ne razpade, ampak odpade.
    • Itak. Za vse kar gre na slabše je kriv Robi, za vse, kar gre na boljše je zaslužen Ivan. Ali je mogoče kaj vmes?   Moje mnenje je, da je velika težava tudi in predvsem v nas samih, naši balkanski mentaliteti, dvojnih merilih. Kdo od "normalnih" bi recimo kljub jasnim pravilom odrezal DPF filter in zaradi nekaj 100 € koristi ogrožal zdravje drugih udeležencev v prometu? Danec, Šved, ... ?   Mimogrede, v četrtek sem v Sevnici videl premijsko rdečo Mazdo s KP tablico ...
    • Aja, pa tudi inflacijo imamo trenutno med najvišjimi v evro območju. Slučaj? Ne - golobnjakova druščina  na delu oziroma nedelu. 😉
    • Ne razumem...  V čem je poanta, da mora met avto 200 konjev in več? Zakaj jih rabiš? Za normalno vožnjo iz Hrastnika čez Litijo v Ljubljano? Za 130 po AC? Oziroma za vožnjo v koloni in v zastojih? Za prehitevanje? Koga boš prehitel? Kolesarja? Kosilnico? Tipičen primer nestrpnosti. Za vožnjo po omejitvah imajo vsi avti dovolj konjev. Kaj bi pol lahko rekli vozniki tovornjakov? Od 410 do 780 konjev za isto skupno težo... Zakaj že? Zaradi prestiža... Ja... Imam toliko konjev, pa čeprav je samo napis gor.  To je MOJE mnenje. 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.