Skoči na vsebino

Tuning mazda 6

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Guest sebastian
Napisano

Zdravo.

 

Kako je pri nas s tuningom mazde 6 Diesel 120. Kdo to dela, koliko je cena in kako je potem s samo 3 letno garancijo.

 

LP, Sebastian

Napisano

ne zaupaj mazde amaterjem kot je carinvent in podobni mojstri ki nimajo o tuningu tri ciste. Povprasaj pri dveh najvecjih tunerjih v sloveniji ki ti vseskupaj lahko dokazeta z merilnimi valji.

 

www.rsrmotorsport.com

www.senicamotorsport.com

 

poklici in povprasaj.

  • 4 let kasneje...
Napisano

ne zaupaj mazde amaterjem kot je carinvent in podobni mojstri ki nimajo o tuningu tri ciste. Povprasaj pri dveh najvecjih tunerjih v sloveniji ki ti vseskupaj lahko dokazeta z merilnimi valji.

 

www.rsrmotorsport.com

www.senicamotorsport.com

 

poklici in povprasaj.

 

 

Kaj pa avtoelektronika?

http://www.chiptuning.si/

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

js bi reku da ti mal zamujas sam mal kake 4leta pa 6mesecev:)

 

Ne, nisem hotel odpirati nove teme. Zakaj bi se ne nadaljevala?

 

Torej, kako je s tem?

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

A je ?e kak?en la?ji na?in :P

 

lahko das gor sportni filter in si dobis par konjev ampak v glavi mislis da imas ful vec konjev,ker na avto nc ne pridobis s temu :D:D

www.trziskisladoled.si

Napisano

lahko das gor sportni filter in si dobis par konjev ampak v glavi mislis da imas ful vec konjev,ker na avto nc ne pridobis s temu :D:D

 

Kve?jemu izgubi?, ?e drugje ne v denarnici.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Poklici recimo ma Avtoelektroniko in se zmeni.

 

 

 

Sej to me zanima: kak?na je razlika med njimi? Lahko bi zbrali malo menje, da vidimo, kdo od teh se najbolj obnese in tudi spla?a.

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

  • 3 meseci kasneje...
Napisano

Mogo?e neuesna pa mal pozna, sam vedno me je zanimal kuko je z N2O pr dizlih? a se sploh da gor dt? :rolleyes:

panoramska.jpg
  • 2 tedna kasneje...
Napisano

a ne bi raj?i kupili dragsterja??

:bravo::bravo: na dizla boste dali N2O, ja pa kaj ?e, bat vam bo pa v teko?i obliki ?ez izpuh pritekel :bravo::bravo:

 

ni vse need for speed underground, kjer lahko da? ?e na tak?no ?katlo motor od formule1 :bravo:

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

a ne bi raj?i kupili dragsterja??

:bravo::bravo: na dizla boste dali N2O, ja pa kaj ?e, bat vam bo pa v teko?i obliki ?ez izpuh pritekel :bravo::bravo:

 

ni vse need for speed underground, kjer lahko da? ?e na tak?no ?katlo motor od formule1 :bravo:

 

pa se zabije? v zid pri 300km/h pa se pele? naprej brez praskice :hohoho:

If in doubt, flat out... 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Slivka malo še pa bodo v Mariboru imeli produkte za tebe, spodnje slikena linku ga prikazujejo tudi z odbijačem, ki jeprimeren za tvoje podnebje. Cene bi pa naj bele tudi malo bolj življenske    PICKUP VIKA T4 4X4 DIESEL | Tam Europe WWW.TAM-PICKUP.COM PICKUP VIKA T4 4X4 DIESEL VIKA T4 4X4, 2.8T diesel, 80kW (109 HP), 260Nm torque, MT, 5341*1885*1815 (L*W*H) (mm), cargo bed 1530x1620x515 mm, 495kg payload      
    • X motor ima kompresor. Mini Dino ne.  Kubatura gor ali dol. Ko nekje pri 3000 obratih začne kompresor delovati, se to kar konkretno občuti. Res je,za DeSUS vožnjo je res mogoče bolj primeren mini Dino. Za krujzanje po magistralkah  in navadnih cestah. Laganini. Pa še tukaj je poraba x motorja nižja.Ko pa pride avtocesta je pa druga pesem.  No in kolikor vem za te ,ki smo izprobali oba --Etcho, Gelipter--pa tudi Bini, nismo glih neki DeSUS vozniki. Radi stisnemo naše x 186 , ko smo na avtocesti. Zato smo se tudi odločili za te motorje. In tudi pri preizkusu obeh motorjev  nismo spremenili mnenja. Ja,mini Dino ima malenkost več navora pri nizkih obratih a tam ga itak ne potrebuješ veliko več,kot ga ima x motor. Poraba pa je itak na strani x motorja. Kar konkretno se pozna     
    • To je brezveze. Potem je boljše za 19"naredit pa je.... 🤗😉
    • Če je od 55 s takšno baterijo potem je do dober deal, ampak verjetno je za to ceno manjša baterija in oskubljen z opremo, ki pa potem še nanese 20k€. 
    • A glavo ste jemali dol? Verjetno da zaradi menjave obročkov. Ravnost glave je potrebno preveriti stalno ko se vzame dol ker ko jo jemlješ dol je ne moreš odvti vseh vijakov na enkrat in ko odviješ delno jo lahko malo potegne. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.