Skoči na vsebino

Tuning mazda 6


Guest sebastian

Priporočeno sporočilo

Hej! Za Chip tuning imas Car Invent http://www.car-invent.com/

RSR motorsport http://www.rsrmotorsport.com/

AS Skorn?ek chip tuning od K?berl http://www.avtoin.com/news.php?id=942

http://www.as-velenje.com/

 

Kdaj pa bodo kak?ne slike za videt od 6-ke?? Lp.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ne zaupaj mazde amaterjem kot je carinvent in podobni mojstri ki nimajo o tuningu tri ciste. Povprasaj pri dveh najvecjih tunerjih v sloveniji ki ti vseskupaj lahko dokazeta z merilnimi valji.

 

www.rsrmotorsport.com

www.senicamotorsport.com

 

poklici in povprasaj.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 4 let kasneje...

ne zaupaj mazde amaterjem kot je carinvent in podobni mojstri ki nimajo o tuningu tri ciste. Povprasaj pri dveh najvecjih tunerjih v sloveniji ki ti vseskupaj lahko dokazeta z merilnimi valji.

 

www.rsrmotorsport.com

www.senicamotorsport.com

 

poklici in povprasaj.

 

 

Kaj pa avtoelektronika?

http://www.chiptuning.si/

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 tedne kasneje...

js bi reku da ti mal zamujas sam mal kake 4leta pa 6mesecev:)

 

Ne, nisem hotel odpirati nove teme. Zakaj bi se ne nadaljevala?

 

Torej, kako je s tem?

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

lahko das gor sportni filter in si dobis par konjev ampak v glavi mislis da imas ful vec konjev,ker na avto nc ne pridobis s temu :D:D

 

Kve?jemu izgubi?, ?e drugje ne v denarnici.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Poklici recimo ma Avtoelektroniko in se zmeni.

 

 

 

Sej to me zanima: kak?na je razlika med njimi? Lahko bi zbrali malo menje, da vidimo, kdo od teh se najbolj obnese in tudi spla?a.

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 meseci kasneje...
  • 2 tedna kasneje...

a ne bi raj?i kupili dragsterja??

:bravo::bravo: na dizla boste dali N2O, ja pa kaj ?e, bat vam bo pa v teko?i obliki ?ez izpuh pritekel :bravo::bravo:

 

ni vse need for speed underground, kjer lahko da? ?e na tak?no ?katlo motor od formule1 :bravo:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

a ne bi raj?i kupili dragsterja??

:bravo::bravo: na dizla boste dali N2O, ja pa kaj ?e, bat vam bo pa v teko?i obliki ?ez izpuh pritekel :bravo::bravo:

 

ni vse need for speed underground, kjer lahko da? ?e na tak?no ?katlo motor od formule1 :bravo:

 

pa se zabije? v zid pri 300km/h pa se pele? naprej brez praskice :hohoho:

If in doubt, flat out... 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Mogoče si se res nagaral, ampak si vsaj vozil "varčnega" bencinarja.
    • Tako je to...vsak ima "svoj" predalček😄
    • Enake znamke vozilo, enak model vozila, enak letnik vozila, enako veliko vozilo, še barve je enake, enkrat štirikolesni pogon in dvolitrski turbo dizel (poraba 6,7), drugič 1,5 litrski ne-dizel s sprednjim pogonom (poraba 8,8).    Zame ni več dileme, kakšen motor je edina prava izbira.
    • DANES SEM PA SPREMENIL VERO IN TRDIM, DA JE AVTOMATIK NEKAJ NAJBOLJŠEGA NA TEM SVETU!   Sem danes dobil kot nadomestno vozilo enakega, kot je naš dvolitrski dizelaš, le da nima štirikolesnega pogona in da je 1,5 litrski bbeeee eeenn eeennn ciiii narr brrr (me trese že če moram samo napisat). Se pravi težko vozilo z majhnim motorčkom.  Dragi moji, to pa je "trajben getriben"... Saj po avtocesti od Kopra mimo Trsta in do Monfalcona je lepo šlo, nič posebnega. Itak je pol poti omejitev 80 in s tujim avtom sem se omejitve držal kot klop. Ko se je omejitev dvignila, je bilo pa zmerno do pretežno vodoravno in je tudi kar šlo. Od Monfalcona do Solkana je pa polovico poti skozi naselja (50), ostalo pa 70. Nato sem v Solkanu počakal, da so trije otroci končali s športnim plezanjem in en otrok z avtošolo, pa še sosed me je prosil za prevoz, ker se je skregal s punco in dobil čevelj... In tako sen štartal s polnim, že tako velikim in težkim, vozilom v te naše hribe. Sem prekladal tisti menjalnik, da me zdaj bolita noga in roka. In že na pol poti do doma sem si zaželel, da bi bil avtomatik...    Zdaj razumem, kaj so nekateri tu razlagali. Dokler sem vozil dvolitrskega dizla, tega nisem razumel.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.