Skoči na vsebino

Poraba olja

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Torej, zanima me, kolk (?e sploh kaj) vam va?e mazdice pokurjo olja.

Js mam 323f,l 97, 130kkm (po ?tevcu) :whatever: , pa lahk re?em,da mi kar dobro papca olje.

 

Aja, pa ?e eno vpra?anje; a imajo ti modeli mazd lu?ko za rezervo? Moja armaturka je ?e malo novej?a, ?e ima digitalni ?tevec za prevo?ene kilometre.

  • Odgovori 58
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

odvisno kako olje.Tam nekje 4 dcl na eno menjavo.?e je kako racing olje tudi do 1l, razumno saj ?e ga tera? v visoke obrate.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

Olje je proton 15-w40.

Spije mi ga pa kak liter na 2000k. Avta niti ne teram kaj preve?.

Ja to je kr dost. Sploh pa ker je navaden olje. Moja 323F BG l.90 po ?tevcu 250kKm pokuri cca 1l (10W40) na 15kKm .

Dvomim da ma? ti realne km na ?tevcu :( ...

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Verjetno,da res niso realni kilometri,?eprav je bila kupljena od prvega lastnika. Lahk pa da mam notri ?e Wankela, :ne vem: ti motorji tud baje kar pijejo olje. :D

Sanja svinja kukuruz ;) ...

 

P.S:Al pa ne. Poglej not :blink: ...

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Olje je proton 15-w40.

Spije mi ga pa kak liter na 2000k. Avta niti ne teram kaj preve?.

Ti kr tankaj protona, pa dolivaj ga tudi, ?e bo? pa zamenjal zanmko, se bo poznalu v smilu na manj dolite koli?ine.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

@YavarYe X6V6

Sem zamenjal olje pa dodal QMI ;) .

Zaenkrat motor bolj mirno in ti?e laufa :rolleyes: ...k da je bolj podmazan <_< ...

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Kaj pa je to sploh za eno olje QMI? Js prvi? sli?im zanj. Se ga sploh dobi na ?rpalki?

To je samo dodatek......torej doda? ga kateremukoli olju.....ta preparat pa naj bi umiril motor, lep?e te?e...bla bla bla :D

 

 

LP daVid

Feel free....

Napisano

Aja, sam to pri men po moje nima smisla. Ker ma?ina mi itak lavfa bolj mirno, ko pa na atovem Cliotu, ki je nov.

Renojevi motorji se vsi po vrsti "zaganjajo", tako, da Clio ni realna primerjava... :P
Papa, Tomi
Napisano

Renojevi motorji se vsi po vrsti "zaganjajo", tako, da Clio ni realna primerjava... :P

khm... ne verjamem, da se renoji zaganjajo vsi po vrsti... pri hi?i so bli trije, en je ?e, pa se ni? ne zaganja...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

khm... ne verjamem, da se renoji zaganjajo vsi po vrsti... pri hi?i so bli trije, en je ?e, pa se ni? ne zaganja...

Pri meni je ?e katrca od mojega psa....dela kot urca!!! :lol:

 

 

LP daVid

Feel free....

Napisano

khm... ne verjamem, da se renoji zaganjajo vsi po vrsti... pri hi?i so bli trije, en je ?e, pa se ni? ne zaganja...

Ja, prede kot urica ... vsak svojega konja hvali (mam kolega ki Renaulte prodaja ?e 10 let ali ve? - on pa vozi ... BMW) ... sicer je tudi mene nagnil, da sem kupil Megana pred 3-mi leti (osel gre samo enkrat na led) - pa je motor ?udno spreminjal (nihal) obrate v prostem teku - sodelavec ima Cliota 1,2 16V pa se ma?ina vidno zaganja ... na servisu izjava - to je vse v mejah normale po Renault-ovih standardih (o ostalih okvarah, ki so me stale kak?nih 10000 sivih las sploh ne bom govoril - kaj takega ?e ni svet videl :angry: ) ... tako, toliko o Reanultu! :ph34r:
Papa, Tomi
Napisano

Ima pa en moj kolega 15 let staro hondo civic. Js skor nisn mogo verjet,ko sn poslu?al kako tiho te?e.

 

 

Ka pa na tisto drugo vpra?anje,ki sem ga napisal v prvem postu mi ne zna nobeden odgovorit? :ne vem:

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Olje je proton 15-w40.

Spije mi ga pa kak liter na 2000k. Avta niti ne teram kaj preve?.

Lahko ti povem sam tko kokr je men mehanik reku..15w 40 je za yugo avte varjante..Probaj vsaj 10w 40,?e ne 5w 40..
Napisano

ja vlij notri kako shell olje ali pa castrol txt,....pa ne kakih racing izvedb.

Zakaj pa ne racinga, razlog ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Zakaj pa ne racinga, razlog ?

Po moje zato, ker ?e je motor preve? zgonen je ve? lufta med obro?ki in valji pa pri ventilih... Racingi so ful viskozni pol bo pa ?e ve? olja uhajal mim obro?ka v zgorevalni prostor pa ?e? preparele dihtunge ven, ...pa ga bo ?e ve? papcu.

Po moje je najbolj?a re?itev za tak motor QMI pa en olje za motorje ?ez 150kKm.

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Ok tako ti razmi?lja?, jaz pa to druga?e delam in vedno je ok. Vask ima svoje mi?ljenje in po svoje razmi?lja, jaz pa ve?krat prakti?no naredim, tako da vem kak?ni so rezultati.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

ja to?no tako, racing olja malo ve? papcajo mazde.Ta olja so super, samo ?e nima? kakega motorja z veliko konji ali kake turbo izvedenke, nima smisla dajati toliko denarja za isti u?inek kot ga ima sinteti?no olje 5W-40.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

Ok tako ti razmi?lja?, jaz pa to druga?e delam in vedno je ok. Vask ima svoje mi?ljenje in po svoje razmi?lja, jaz pa ve?krat prakti?no naredim, tako da vem kak?ni so rezultati.

YavarYe z vsem spo?tovanjem. Mislim, da tebi ni ?e nikoli papcal avto 1l na 2000 km. To pomeni, da Petru pokuri 5l protona 15W40 na 10 000km. Ta proton je kar gost olje. ?e bi dal noter racinga (ful viskoza) bi poraba olja zagotovo ?e narasla (po moje 1l na 1000 km). To pa ni tisto kar Peter ?eli. On bi rad zmanj?al porabo olja. To mu pa z racingom zagotovo ne bo uspelu.

Jaz imam kar nekaj izku?enj s starimi motorji. Do sedaj ?e nisem imel avta mlaj?ega od 10 let in noben ni imel manj kot 150 000Km. Vem pa, da kadar se vlil v motor polsintetiko (10W40) mi ga je ve? papcal kot mineralnega (15w40).

Po moje je najbolj?a re?itev za tak motor QMI (za la?je drsenje obro?ka po valju) pa en olje za motorje ?ez 150kKm. Po moje.

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Ok tako ti razmi?lja?, jaz pa to druga?e delam in vedno je ok. Vask ima svoje mi?ljenje in po svoje razmi?lja, jaz pa ve?krat prakti?no naredim, tako da vem kak?ni so rezultati.

Kaj bi pa ti svetoval za zni?anje porabe olja? Tudi mene zanima.

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.