Skoči na vsebino

Poraba olja

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Torej, zanima me, kolk (?e sploh kaj) vam va?e mazdice pokurjo olja.

Js mam 323f,l 97, 130kkm (po ?tevcu) :whatever: , pa lahk re?em,da mi kar dobro papca olje.

 

Aja, pa ?e eno vpra?anje; a imajo ti modeli mazd lu?ko za rezervo? Moja armaturka je ?e malo novej?a, ?e ima digitalni ?tevec za prevo?ene kilometre.

  • Odgovori 58
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

odvisno kako olje.Tam nekje 4 dcl na eno menjavo.?e je kako racing olje tudi do 1l, razumno saj ?e ga tera? v visoke obrate.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

Olje je proton 15-w40.

Spije mi ga pa kak liter na 2000k. Avta niti ne teram kaj preve?.

Ja to je kr dost. Sploh pa ker je navaden olje. Moja 323F BG l.90 po ?tevcu 250kKm pokuri cca 1l (10W40) na 15kKm .

Dvomim da ma? ti realne km na ?tevcu :( ...

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Verjetno,da res niso realni kilometri,?eprav je bila kupljena od prvega lastnika. Lahk pa da mam notri ?e Wankela, :ne vem: ti motorji tud baje kar pijejo olje. :D

Sanja svinja kukuruz ;) ...

 

P.S:Al pa ne. Poglej not :blink: ...

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Olje je proton 15-w40.

Spije mi ga pa kak liter na 2000k. Avta niti ne teram kaj preve?.

Ti kr tankaj protona, pa dolivaj ga tudi, ?e bo? pa zamenjal zanmko, se bo poznalu v smilu na manj dolite koli?ine.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

@YavarYe X6V6

Sem zamenjal olje pa dodal QMI ;) .

Zaenkrat motor bolj mirno in ti?e laufa :rolleyes: ...k da je bolj podmazan <_< ...

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Kaj pa je to sploh za eno olje QMI? Js prvi? sli?im zanj. Se ga sploh dobi na ?rpalki?

To je samo dodatek......torej doda? ga kateremukoli olju.....ta preparat pa naj bi umiril motor, lep?e te?e...bla bla bla :D

 

 

LP daVid

Feel free....

Napisano

Aja, sam to pri men po moje nima smisla. Ker ma?ina mi itak lavfa bolj mirno, ko pa na atovem Cliotu, ki je nov.

Renojevi motorji se vsi po vrsti "zaganjajo", tako, da Clio ni realna primerjava... :P
Papa, Tomi
Napisano

Renojevi motorji se vsi po vrsti "zaganjajo", tako, da Clio ni realna primerjava... :P

khm... ne verjamem, da se renoji zaganjajo vsi po vrsti... pri hi?i so bli trije, en je ?e, pa se ni? ne zaganja...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

khm... ne verjamem, da se renoji zaganjajo vsi po vrsti... pri hi?i so bli trije, en je ?e, pa se ni? ne zaganja...

Pri meni je ?e katrca od mojega psa....dela kot urca!!! :lol:

 

 

LP daVid

Feel free....

Napisano

khm... ne verjamem, da se renoji zaganjajo vsi po vrsti... pri hi?i so bli trije, en je ?e, pa se ni? ne zaganja...

Ja, prede kot urica ... vsak svojega konja hvali (mam kolega ki Renaulte prodaja ?e 10 let ali ve? - on pa vozi ... BMW) ... sicer je tudi mene nagnil, da sem kupil Megana pred 3-mi leti (osel gre samo enkrat na led) - pa je motor ?udno spreminjal (nihal) obrate v prostem teku - sodelavec ima Cliota 1,2 16V pa se ma?ina vidno zaganja ... na servisu izjava - to je vse v mejah normale po Renault-ovih standardih (o ostalih okvarah, ki so me stale kak?nih 10000 sivih las sploh ne bom govoril - kaj takega ?e ni svet videl :angry: ) ... tako, toliko o Reanultu! :ph34r:
Papa, Tomi
Napisano

Ima pa en moj kolega 15 let staro hondo civic. Js skor nisn mogo verjet,ko sn poslu?al kako tiho te?e.

 

 

Ka pa na tisto drugo vpra?anje,ki sem ga napisal v prvem postu mi ne zna nobeden odgovorit? :ne vem:

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Olje je proton 15-w40.

Spije mi ga pa kak liter na 2000k. Avta niti ne teram kaj preve?.

Lahko ti povem sam tko kokr je men mehanik reku..15w 40 je za yugo avte varjante..Probaj vsaj 10w 40,?e ne 5w 40..
Napisano

ja vlij notri kako shell olje ali pa castrol txt,....pa ne kakih racing izvedb.

Zakaj pa ne racinga, razlog ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Zakaj pa ne racinga, razlog ?

Po moje zato, ker ?e je motor preve? zgonen je ve? lufta med obro?ki in valji pa pri ventilih... Racingi so ful viskozni pol bo pa ?e ve? olja uhajal mim obro?ka v zgorevalni prostor pa ?e? preparele dihtunge ven, ...pa ga bo ?e ve? papcu.

Po moje je najbolj?a re?itev za tak motor QMI pa en olje za motorje ?ez 150kKm.

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Ok tako ti razmi?lja?, jaz pa to druga?e delam in vedno je ok. Vask ima svoje mi?ljenje in po svoje razmi?lja, jaz pa ve?krat prakti?no naredim, tako da vem kak?ni so rezultati.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

ja to?no tako, racing olja malo ve? papcajo mazde.Ta olja so super, samo ?e nima? kakega motorja z veliko konji ali kake turbo izvedenke, nima smisla dajati toliko denarja za isti u?inek kot ga ima sinteti?no olje 5W-40.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

Ok tako ti razmi?lja?, jaz pa to druga?e delam in vedno je ok. Vask ima svoje mi?ljenje in po svoje razmi?lja, jaz pa ve?krat prakti?no naredim, tako da vem kak?ni so rezultati.

YavarYe z vsem spo?tovanjem. Mislim, da tebi ni ?e nikoli papcal avto 1l na 2000 km. To pomeni, da Petru pokuri 5l protona 15W40 na 10 000km. Ta proton je kar gost olje. ?e bi dal noter racinga (ful viskoza) bi poraba olja zagotovo ?e narasla (po moje 1l na 1000 km). To pa ni tisto kar Peter ?eli. On bi rad zmanj?al porabo olja. To mu pa z racingom zagotovo ne bo uspelu.

Jaz imam kar nekaj izku?enj s starimi motorji. Do sedaj ?e nisem imel avta mlaj?ega od 10 let in noben ni imel manj kot 150 000Km. Vem pa, da kadar se vlil v motor polsintetiko (10W40) mi ga je ve? papcal kot mineralnega (15w40).

Po moje je najbolj?a re?itev za tak motor QMI (za la?je drsenje obro?ka po valju) pa en olje za motorje ?ez 150kKm. Po moje.

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Ok tako ti razmi?lja?, jaz pa to druga?e delam in vedno je ok. Vask ima svoje mi?ljenje in po svoje razmi?lja, jaz pa ve?krat prakti?no naredim, tako da vem kak?ni so rezultati.

Kaj bi pa ti svetoval za zni?anje porabe olja? Tudi mene zanima.

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.