Skoči na vsebino

NOS instalacija


MX3 EVO

Priporočeno sporočilo

Pa dobr ti si vsaj mel j.... da si sel eni se se to ne upajo sej je res da ce mas jak avto da lohk zmagas sam na ovinkasti cesti pa lohk vidimo kdo ma j.... a ni res

Uu, to se pa strinjam ... moja najljub?a cesta je Lo?ica - Kamnik, dost dobra je tudi Podpe? - Rakitna, ampak ta je bolj za motor. sem pa zadnji? sre?al enega hrvata z Imprezo, ki se je mal iz?ivljal. :D
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 leta kasneje...

original je 1.6 16v 90 km je pa not sportni filter K&N,direkten izpuh iz masine brez katalizatorja na lonec fi110 pa kolega mi je odprl ainspric, pa glava mal znizana tko da bi mogla met prek 100 KM ne vem pa tocn pa tvoja?

 

Kako pa se odpre ainspric (frgazar) ?e kej ve? oz. ?e kdorkoli ve kako bi iztisnu mal ve? kon?kov iz 323f 1.5 16V letnik 97??

 

Lp :P

panoramska.jpg
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

turbo!!!

 

Drga? pa bl te?ko!!!

Edin mal izpuh pa kolektorje zamenat,pa odmi?ne pa dovod zraka-pol pa se ?e more ?istih 10 km poznat :D

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tako kot sem napisal par sporocil nazaj

 

Hehe pa res... ja bo treba ?e mal na?parat potem :hohoho: Druga?e pa zdej vem kje te/vas najdem :D

 

 

 

?e gleda? tako... je to pocen... od so?olca foter je dal 3400 za cel komplet za CRX :bravo:

 

Hehe, bl star... bl nor... :vesel: 3400 se kr velik sli? ja :o

panoramska.jpg
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

gready turbinca

:blink: Kaj je to za ena ?ang-?lang firma? Gready??? :blink:

Kdo pravi, da mora biti ravno Greddy turbina? Intercooler in ?tevci (koliko jih nujno rabi?, ?e ima? turbo avto??) so relativno majhen stro?ek. Najdra?ja je sama turbina (?e nabavi? nujno neko ?isto glanc novo) in elektronika, ?e gre? na stand alone.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

:blink: Kaj je to za ena ?ang-?lang firma? Gready??? :blink:

Kdo pravi, da mora biti ravno Greddy turbina? Intercooler in ?tevci (koliko jih nujno rabi?, ?e ima? turbo avto??) so relativno majhen stro?ek. Najdra?ja je sama turbina (?e nabavi? nujno neko ?isto glanc novo) in elektronika, ?e gre? na stand alone.

 

sm a klikno namest d in je ratal gready namest greddy... sramezljiv

greddy novo turbino je tip kupo, intercooler ve?ji od hladilnika za vodo ?zmeden? , wastegate nek top of theline, pol pa 5 ?tevcov... En vem da je boost, drug rpm motorja, tret temp. izpuha, ?etrt in pet pa nwm zaka sta...

If in doubt, flat out... 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja nabere se, ?e dela? top-of-the-line kit. ;) Predvidevam, da je imel potem tudi od250-300hp, ?e je imel dober setup.

 

se mi zdi da skor tk ko impreza k se je hvalo... okol 260... sam pssss je pa fajn sli?at sramezljiv:lol:

If in doubt, flat out... 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Mogoče si se res nagaral, ampak si vsaj vozil "varčnega" bencinarja.
    • Tako je to...vsak ima "svoj" predalček😄
    • Enake znamke vozilo, enak model vozila, enak letnik vozila, enako veliko vozilo, še barve je enake, enkrat štirikolesni pogon in dvolitrski turbo dizel (poraba 6,7), drugič 1,5 litrski ne-dizel s sprednjim pogonom (poraba 8,8).    Zame ni več dileme, kakšen motor je edina prava izbira.
    • DANES SEM PA SPREMENIL VERO IN TRDIM, DA JE AVTOMATIK NEKAJ NAJBOLJŠEGA NA TEM SVETU!   Sem danes dobil kot nadomestno vozilo enakega, kot je naš dvolitrski dizelaš, le da nima štirikolesnega pogona in da je 1,5 litrski bbeeee eeenn eeennn ciiii narr brrr (me trese že če moram samo napisat). Se pravi težko vozilo z majhnim motorčkom.  Dragi moji, to pa je "trajben getriben"... Saj po avtocesti od Kopra mimo Trsta in do Monfalcona je lepo šlo, nič posebnega. Itak je pol poti omejitev 80 in s tujim avtom sem se omejitve držal kot klop. Ko se je omejitev dvignila, je bilo pa zmerno do pretežno vodoravno in je tudi kar šlo. Od Monfalcona do Solkana je pa polovico poti skozi naselja (50), ostalo pa 70. Nato sem v Solkanu počakal, da so trije otroci končali s športnim plezanjem in en otrok z avtošolo, pa še sosed me je prosil za prevoz, ker se je skregal s punco in dobil čevelj... In tako sen štartal s polnim, že tako velikim in težkim, vozilom v te naše hribe. Sem prekladal tisti menjalnik, da me zdaj bolita noga in roka. In že na pol poti do doma sem si zaželel, da bi bil avtomatik...    Zdaj razumem, kaj so nekateri tu razlagali. Dokler sem vozil dvolitrskega dizla, tega nisem razumel.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.