Skoči na vsebino

LETNE GUME

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Zanima me katere gume naj kupim za MAZDO 6 do zdaj sem imel GOODYEAR 215/45/17 pa me zanima kaj predlagate saj jih moram letos kupiti ker so na ?alost te gume ?e prestare za avto. Ali so gume GOOD YEAR F1 dobre za mazdo 6?

Prosim za pomo? in odgovore hvala in lep dan

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Napisano

Zanima me katere gume naj kupim za MAZDO 6 do zdaj sem imel GOODYEAR 215/45/17 pa me zanima kaj predlagate saj jih moram letos kupiti ker so na ?alost te gume ?e prestare za avto. Ali so gume GOOD YEAR F1 dobre za mazdo 6?

Prosim za pomo? in odgovore hvala in lep dan

 

a nebi bilo morda bolje po?akati do spmladi :ne vem:

Druga?e je pa ok guma le obraba je pretirana,sam sem jih imel sicer na mazdi 323F ampak so bile samo za sezono in pol ok 2 :(

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Zakaj bi ?akal do pomladi, ?e ravno zaradi praznjen zalog lahko dobi gume ceneje. Pol leta starej?a guma pa tud ni problem.

 

?e govorimo o F1 GSD3 (smrekca profil) je te?ava z obrabo le v primeru premalo napolnjenih gum in tele zahtevajo res precej?en tlak - jaz sem jih imel na 3.0 bara in je bila obraba enakomerna ter sem naredil z njo skoraj 40kkm.

33112_1.png

Napisano

tezko se dobi F1 gsd3....

v reud guma, sam ima mehke robove (puding efekt na avtocesti) in pa pri koncu profila slab oprijem...

bridgestone potenza re050a in michelin pilot exalto pe2 sta ble dosti boljse

 

jaz bi predlagal pirelli p7 cinturato

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Hvala hvala

Kar pi?ite ?e

zdaj imam na mazdi 6 goodyear f1 (na smrekco) zato me zanima kak?ne gume ?e priporo?ate za eno bi dal do 150eur dimenzija mora pa biti 215/45/17 hvala vsem

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Napisano

Jaz imam na moji 6-ki Dunlop Sportmaxx (215/45/17), noro dobra guma, celo sedaj ko je ?e konkretno obrabljena, izvrstno dr?i. Po mokri cesti se pelje? (skoraj) kot po suhem. Skratka zadeva kot se ?ika. Cenovno pa se ti ravno nekako izide za tvoj budget, zlasti zdajle ko ni sezona za letne, verjetno si uspe? ?e kaj dodatno izpogajat! :bravo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.