Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Jaz to bolj poredko uporabljam,ker raje obri?em z cunjo.

Danes zjutraj poskusim in se ni? ne zgodi,?e zadnjo ?ipo tudi ni?.Grem okoli avta in nekaj curlja pri kolesu :ne vem: .

Potem sem pustil,ker sem moral v slu?bo.

No popoldne sem snel notranjo plastiko blatnika in ?zmeden?.Ni? jasno.

Pod celo dol?ino blatnika je cevka za prednje in zadnje steklo ter neki kabli.Vse skupaj je lepo pripeto z dvema sponkama.

Na dol?ini 40cm sta obe cevki ?isto zglodani.?udi pa me,da so kabli nedotaknjeni.

Zdaj ne vem ali je bila noter kaka ?ival,ker kar tako se cevka ne more znucat.Ne vem pa zakaj bi glodala ravno tam kjer je najmanj prostora?

Vse drugo je nedotaknjeno.Ni? jutri moram dobit cevko pa zamenjat.

Morda kdo ve,?e se dobi v avtotrgovini?

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

Napisano

To cevko so ti pojedle mi?i ni kaj zima prihaja in z njo priprave na zimo tisto peno okoli cevke mi?i potrebujejo za gnezdo da jih pozimi ne zebe. Ne zafrkavam se to je res. Cevko bo? lahko dobil v avtotrgovini ne skrbi.

Napisano
  je Boss napisal:

Kuna?

 

Dvomim,bi ?e kak?en kabel zglodala.Nadstre?ek kjer parkiram meji s skldi??em marketa,vmes je le zid.Verjetno so res mi?i.In zmeraj je kak?na ma?ka okoli,sam se jim verjetno ne da.

Avto pa vseeno potacajo.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Ni problemov. Gre za preizkušen in posodobljen motor - kot vsi ostali HEMI motorji, ki jih proizvaja Chrysler.    Ta motor je uporabljen v precej vozilih: - Chrysler 300 SRT-8, letniki 2012–2014 - Dodge Challenger SRT-8/SRT 392/Scat paket, letniki 2011–2023 - Dodge Charger SRT-8/SRT 392/Scat paket, letniki 2012–2023 - Dodge Durango SRT, letniki 2018–2024 - Jeep Grand Cherokee SRT-8/SRT, letniki 2012–2021 - Jeep Grand Wagoneer, letnik 2022–2023 - Jeep Wrangler Unlimited Rubicon 392, letniki 2021–2024   Ima pa sistem izklapljanja valjev - normalno dela kot 4-valjnik, če pa se zahteva moč, pa preklopi na 8-valjni režim.   Mene pri tem motorju najbolj moti to, da ni dizel: če ga ne žgeš na obrate, ni nič od njega. Najvišji navor doseže pri več kot 4.000 obratih. Sicer res, da je navor za cesto trgat (v spominu imam, da skoraj dvakrat toliko kot BTjc, ki ima 330 Nm pri 1.800 obratih)...    Kakorkoli, kar poznam lastnikov, so imeli pri Cherokeejih težave z vsem drugim (izživljanje na slabem terenu zna biti finančno zelo veliko breme...), samo z motorjem ne.    So pa manjši model tega motorja uporabljali za marsikaj...
    • Malo sem po netu brskal - 150 - 200 tisoč milj naj bi kar zdržali motorji. Seveda ob rednih servisih ki so na 10000km. Pa to je še atmosferski motor. 
    • A napisem na citroenovega?
    • Uh...in to napišeš  na mazda forumu, kjer je njihov avtomatski menjalnik oh in sploh  najboljši. 😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.