David Napisano 19. junij, 2005 Prijavi Deli Napisano 19. junij, 2005 Ok verjetno je blo ?e dosti govora o tem....me pa useeno zanima kak je dejansko u?inek ?portnega filtra na sam motor....torej razen glasa pa baje navora....kaj pridobi???? Na moji mazdi se zdi sila komplicirano to zamenjat....sem najdu sam na internetu neke podatke kako zamenjat....sam tisto ?e meji na en hud tuning.....so pol avta razstavli za filter montirat....... Torej predlogi..... LP david Citiraj Feel free.... Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Bosti Napisano 19. junij, 2005 Prijavi Deli Napisano 19. junij, 2005 Kar se mene ti?e je bila glavna pridobitev zvok, mo?i pa sem imel manj kot prej, ker nisem zrihtal dovoda hladnega zraka. Pa ker je zvok sli?en le ?e ga malo bolj v obrate stisne?, je bila malenkost ve?ja poraba ... Jaz bom letos verjetno dal noter en filter od APEXi-ja, pa zrihtal dovod zraka, ?eprav ne pri?akujem kakega pove?anja mo?i ... Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
komar Napisano 19. junij, 2005 Prijavi Deli Napisano 19. junij, 2005 Jaz sem imel K&N konusni filter v Fiat Puntu (1,2 16V) in Renault Megane (1,6 16V) in pri nobenem ni bilo opaziti pove?anja mo?i - pri nizkih obratih je je bilo kve?jemu manj - je pa (kot pi?e ?e v prej?njem postu) narasla poraba, ker zaradi zvoka podzavestno priganja? avto! Citiraj Papa, Tomi Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
David Napisano 19. junij, 2005 Avtor Prijavi Deli Napisano 19. junij, 2005 Jaz sem imel K&N konusni filter v Fiat Puntu (1,2 16V) in Renault Megane (1,6 16V) in pri nobenem ni bilo opaziti pove?anja mo?i - pri nizkih obratih je je bilo kve?jemu manj - je pa (kot pi?e ?e v prej?njem postu) narasla poraba, ker zaradi zvoka podzavestno priganja? avto! Evo super....torej filtra ne bom dajal noter.....hvala za dober nasvet... LP daVid Citiraj Feel free.... Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
eye Napisano 19. junij, 2005 Prijavi Deli Napisano 19. junij, 2005 No jaz sm ga meu na fiestici pa pa morm re? da "mal" je razlike. No sedaj imam pa navaden filter se mi ja pa poraba ob?utno zman?ala, imama pa ob?utek da je avto tko bl len ratu - al sm pa jaz Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
David Napisano 20. junij, 2005 Avtor Prijavi Deli Napisano 20. junij, 2005 No jaz sm ga meu na fiestici pa pa morm re? da "mal" je razlike. No sedaj imam pa navaden filter se mi ja pa poraba ob?utno zman?ala, imama pa ob?utek da je avto tko bl len ratu - al sm pa jaz Kot sem uspel ugotivit si verjetno ti bolj len ratal...... LP daVid Citiraj Feel free.... Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Kyuss Napisano 20. junij, 2005 Prijavi Deli Napisano 20. junij, 2005 ?portni filtri imajo bolj fine luknjice kot pa navadni, zato srkajo bolj pre?i??en zrak. Citiraj Broken hearts and other mortal wounds ... Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
komar Napisano 20. junij, 2005 Prijavi Deli Napisano 20. junij, 2005 Hkhmmm, ne vem no ... ni ravno ?isto tako (bolj "fine" luknjice bi pomenile manj?i in ne ve?ji pretok zraka! Citiraj Papa, Tomi Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
torstorm Napisano 20. junij, 2005 Prijavi Deli Napisano 20. junij, 2005 ti ?portni filtri ki so naoljeni, imajo ve?je luknjice da gre zrak skozi in ker je ve? plasti tkanine vmes zrak za?ne vrtin?iti in s tem tudi prah ki pa se oprijema na olje .Zato tudi enako filtrirajo in imajo ve?jo prepustnost. Citiraj Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
David Napisano 20. junij, 2005 Avtor Prijavi Deli Napisano 20. junij, 2005 ti ?portni filtri ki so naoljeni, imajo ve?je luknjice da gre zrak skozi in ker je ve? plasti tkanine vmes zrak za?ne vrtin?iti in s tem tudi prah ki pa se oprijema na olje .Zato tudi enako filtrirajo in imajo ve?jo prepustnost. Torej razen glasa pridobi? kaj al ne?? LP daVid Citiraj Feel free.... Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
LabiGT Napisano 20. junij, 2005 Prijavi Deli Napisano 20. junij, 2005 Ja, vec praha Citiraj It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
David Napisano 20. junij, 2005 Avtor Prijavi Deli Napisano 20. junij, 2005 Ja, vec praha hihihih Labi praholovilec. Press LP daVid Citiraj Feel free.... Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
komar Napisano 20. junij, 2005 Prijavi Deli Napisano 20. junij, 2005 O prahu bi se dalo debatirat (eni tako, drugi druga?e) - ?e vedno trdim, da je tak?en filter (?e ga kupuje?, da bi avto "bol letel") slaba nalo?ba - razmi?ljaj v kak?no drugo smer - nenazadnje si lahko za ta denar privo??i? odli?no ve?erjo v dvoje... Citiraj Papa, Tomi Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
David Napisano 20. junij, 2005 Avtor Prijavi Deli Napisano 20. junij, 2005 ....odli?no ve?erjo v dvoje... Ja to definitivno....in to zelo rad prakticiram......Sicer pa nisem niti mislu filtra gor dat.....sam zanimalo me je kako je s tem.... LP daVid Citiraj Feel free.... Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Guest BrainLess Napisano 20. junij, 2005 Prijavi Deli Napisano 20. junij, 2005 ?portni filtri imajo bolj fine luknjice kot pa navadni, zato srkajo bolj pre?i??en zrak. to glih nebo dr?alo ..... prej nasprotno! Imajo ve?je re?e za ve?ji pretok zraka!?e ima? poskrbljeno za hladen dovod zraka ti mogo?e! izbolj?a malo navora kar se pozna v vi?jih obratih, zvok je bolj?i, pa v vsakem primeru se pozna na porabi! To je vsa umetnost! Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Kyuss Napisano 20. junij, 2005 Prijavi Deli Napisano 20. junij, 2005 Fine v smislu, da so vse enake. Pretok zraka pa je jasno ve?ji, zato je treba filter naoljiti, da zaustavlja umazanijo. Citiraj Broken hearts and other mortal wounds ... Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
komar Napisano 20. junij, 2005 Prijavi Deli Napisano 20. junij, 2005 c-c-c Citiraj Papa, Tomi Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
MX3 EVO Napisano 20. junij, 2005 Prijavi Deli Napisano 20. junij, 2005 odvisn ti je spet od avta kolk dobis velik ne mal pa poraba se ti poveca pa naj ti govorijo karkol, tko ko so fantje rekli sam filter brez dovoda hladnega zraka ni nc....seveda pa si lahko skoraj vse sam doma nardis pa je... Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
fredo Napisano 20. junij, 2005 Prijavi Deli Napisano 20. junij, 2005 Tak se govori. Jaz ma filter, pa se fejst pozna. V obratih pridobi? na no?i saj ?portni filter zajem ve? zraka v obratih, kot navadni, ?e pa ima? ?e napeljan dovod zraka do filtra pa tolko bojl?e. Res je tudi da se poraba zvi?a. Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
MX3 EVO Napisano 20. junij, 2005 Prijavi Deli Napisano 20. junij, 2005 to je en krat ena trenutn delam sistem dovoda hladnega zraka tko jak da v bistvu bi med voznjo zajemal dovolj zraka, ampak bo imel v filtru vgrajen ventilator ki bo se mal bolj potiskal hladen zrak...prvi testi uspesni racunam na pridobitev 6-8 KM bomo pa vidli.... Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
MX3 EVO Napisano 20. junij, 2005 Prijavi Deli Napisano 20. junij, 2005 ja sam ce ga bos naoljil pa ti bo prislo v ainspric ne bo kej dobr.... Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
KAALman Napisano 20. junij, 2005 Prijavi Deli Napisano 20. junij, 2005 to je en krat ena trenutn delam sistem dovoda hladnega zraka tko jak da v bistvu bi med voznjo zajemal dovolj zraka, ampak bo imel v filtru vgrajen ventilator ki bo se mal bolj potiskal hladen zrak...prvi testi uspesni racunam na pridobitev 6-8 KM bomo pa vidli.... optimist, samo z dovodm hladnega zraka in ?portni zra?nim filtrom ni ?e noben dosegel pridobitve 6-8 KM, oz. ni nikjer potrjeno na valjih... kar se pa naoljevanja ?portnega filtra ti?e, MORA biti naoljen, seveda s posebnim za to narejenim oljem, ker to ustavlja in filtrira prah in razli?ne delce. ?e pa pride tale olj?ek v sesalni kolektor, pa ni blema, saj nima kaj biti... tudi oljni hlapi iz motorja se po sesalnih poteh vrtijo proti zgorevalnim komoram. Citiraj LP KAALman Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Grega_ Napisano 20. junij, 2005 Prijavi Deli Napisano 20. junij, 2005 s ?im oz. ?e ima kdo za??iten vhod v cev, ki je napeljana do filtra, glede na to da se po cesti marsikaj vala in da ti glih vsak kamen in ogromno prahu ne pride do filtra? Seveda ?e se vhod za?ne pri spodnjem delu odbija?a, najbolj verjetno da tam kjer je ?e original luknja za vhod zraka. Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
MX3 EVO Napisano 20. junij, 2005 Prijavi Deli Napisano 20. junij, 2005 Glej po spodnji strani se sam na vstop da filc ki preprecuje nabiranja prahu, kar se pa kaalmanove logike tice da se ne pridobi taksna moc mu pa lahko samo povem da se bo kmalu vrsila preobrazba moje mazde in sicer na cca. 300-350 KM pa ti bom pol dal podatke kolk da taksen filter, ker se jih da nabavit ze v trgovinah sam pr nas jih ma mogoce le kdo....ti si ga pa naolji do kraja jst ostajam pri suhem lohk ti pa tut pol posodm filter pa bos probu Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
komar Napisano 20. junij, 2005 Prijavi Deli Napisano 20. junij, 2005 Tak se govori. Jaz ma filter, pa se fejst pozna. V obratih pridobi? na no?i saj ?portni filter zajem ve? zraka v obratih, kot navadni, ?e pa ima? ?e napeljan dovod zraka do filtra pa tolko bojl?e.Res je tudi da se poraba zvi?a. SLO? Citiraj Papa, Tomi Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.