Skoči na vsebino

forum

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Nasvet glede foruma.

 

-Manjka rubrika "Oglasi"

-Rubriko "tuning" lahko preimenujete v "Tuning in tehnika"

-rubriko "srecanja" lahko preimenujete v "Ostalo/Blodnje" da bo obsegalo vec dejavnosti in nebo 300 razlicnih forumov po nepotrebnem.

 

drugace imate lep forum, naredite po ostalih forumih vec reklame, vsekakor se mora najdet vec kot le pesica voznikov mazd, posljite linke, brosure vsem mazda dealerjem....

 

in kar je glavno, z vsemi mocmi poskusajte na ta forum spraviti "glavnega", mislim da vsi dobro vemo kdo je to :rolleyes::D:lol:B)

Napisano

bo po?asi...

na reklami res ?e moramo delati, ta glavni pa je (vsaj mislim da) ?e pogledal tu sem. da pa bi aktivno sodeloval, pa mamo malo premalo uporabnikov :)

 

zato pa delamo nalepke, da jih vozimo po avtih :)

 

tudi ti se lahko registrira?... si kar welcome !

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

bo po?asi...

na reklami res ?e moramo delati, ta glavni pa je (vsaj mislim da) ?e pogledal tu sem. da pa bi aktivno sodeloval, pa mamo malo premalo uporabnikov :)

 

zato pa delamo nalepke, da jih vozimo po avtih :)

 

tudi ti se lahko registrira?... si kar welcome !

Se kr strinjam s tabo.

 

Vsaka stvar kgre lepo pocasi.

Enkrat bo tudi ta forum zazivel....sej ne sluzimo od njega tko da ni panike ;)

 

Drugace smo tudi na ircu #www.mazda-si.net.

 

LP

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

Js bi se izgnil "blodnjam", ker jih majo na vseh ostalih forumih.

Pod tunning pa milim da je vsem jasno kaj spada, tako da bi moj predlog bil da ostane tako kot je. Pa se en velik predlog mam, ta forum mora biti nekaj posebnega, saj ga ustvarjamo ljudje ki vozimo MAZDO, ali pa smo vsaj MAZDA fani, in ne ostali.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 5 let kasneje...
Napisano

Eh Lojz ne more brez nas.........

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

...res je... :):aaaaa:

 

Bemti...sam sem res ?e skorej 5 let na tem forumu... jaoooo :harhar:

Feel free....

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Dober večer!   A tudi kaj fitness-irate?   Meni se zdi idealno po dviganju uteži še potem malo na bicikel, za dobre pow urce recimo. Za ogrevanje pred kwihtanjem pa itak sobni bicikel, to pa mora bit
    • Intervju v Pontingom. Pipenbaher je povedal javno, da je bila cena po metru cenejša, kot bi bila na Kitajskem. Pa sem morejo pripeljat.   Je celo povedal, da se to po novem ne bi zgodlo, da bi 100% pisalo ob nepovratnih sredstvih, da more EU firma graditi.     Avstrijci so namreč trdili, da dobro vedo, kaj so ponudili in koliko lahko stane most takšnih razsežnosti. Prepričani so bili, da se za ponudbo kitajske korporacije skriva obilna državna subvencija. Našteli so 13 postavk, o katerih so sumili, da se cene med seboj ne bi mogle tako zelo razlikovati, če ne bi bila v vse skupaj vpletena država, zato so med drugim vprašali, kako je mogoče, da bo korporacija CRBC za hidroizolacijo in asfaltiranje mostu porabila samo 428.000 evrov, medtem ko bi Strabag za to potreboval 3,1 milijona evrov, in kako bo kitajski družbi uspelo odstraniti prej omenjeno blato z borih 75.500 evri, avstrijski konkurent pa bi za to potreboval najmanj 1,9 milijona evrov?
    • Pri nekje 240.000 bi mogli svečke že v drugo menjat. Veriga bi znala imet interval 200-250.000 predviden pregled, ampak načeloma se pomeri kako zelo raztegnjena je že, ima nekaj tolerance in, če je odstopanje preveliko se potem menja. 
    • https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=21142225&display=Mazda MX-5
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.