Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Kolega ima na svoji ?estki problem, pa bi vas prosil ?e bi kdo lahko pomagal. Motor je 136 konjev in avto pri?ge normalno, ko pa da? gas v prostem teku ne gre ?ez 1500 obratov in kadi. Speljati z mesta se ne da ker nima mo?i tako da je nevozen. Priklopili smo ga na dva razli?na testerja in nista pokazala nobene napake. Pregeldal sem vse cevi od vakuma in nisem na?el nobene napake. se komu kaj sanja kaj bi lahko bilo narobe?

www.gistel.si

Napisano

Kolega ima na svoji ?estki problem, pa bi vas prosil ?e bi kdo lahko pomagal. Motor je 136 konjev in avto pri?ge normalno, ko pa da? gas v prostem teku ne gre ?ez 1500 obratov in kadi. Speljati z mesta se ne da ker nima mo?i tako da je nevozen. Priklopili smo ga na dva razli?na testerja in nista pokazala nobene napake. Pregeldal sem vse cevi od vakuma in nisem na?el nobene napake. se komu kaj sanja kaj bi lahko bilo narobe?

 

turbinca (in njene cevi) ali batek?

pa ?e kadi ga ne terajte

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

turbinca (in njene cevi) ali batek?

pa ?e kadi ga ne terajte

 

Bat bi izklju?il, ker dela avto na minimum mirno. V bistvu mi deluje kot da ne dobi zraka...

www.gistel.si

Napisano

Bat bi izklju?il, ker dela avto na minimum mirno. V bistvu mi deluje kot da ne dobi zraka...

 

jaz mam tudi trenutno po?en bat na moji mazdici, pa je na minimumu tudi delala normalno... razen tega da je ful kadila, je blo vse normalno...

Napisano

jaz mam tudi trenutno po?en bat na moji mazdici, pa je na minimumu tudi delala normalno... razen tega da je ful kadila, je blo vse normalno...

 

Ma kaj ti je ?la normalno na obrate? Oziroma kako se je obna?ala preden si ugotovil da je po?en bat?

www.gistel.si

Napisano

Ma kaj ti je ?la normalno na obrate? Oziroma kako se je obna?ala preden si ugotovil da je po?en bat?

 

ko je laufala pod ?tandgasom je blo vse kul razen kajenja, ?e pa sem dodal gas pa ni bilo prave mo?i in nobene kompresije (z motorjem nisi mogel ni? zavirat ?e si zamenjal brzino navzdol). sem pri sebi tudi sumil najprej turbino...

Napisano

Problem re?en :bravo:

Na sre?o ni bilo tako hudo kot smo predvidevali. V bistvu se je na cevi ki gre iz intetrcoolerja v motor blokirala loputa in je zaprla dovod zraka. Loputo smo odstranili in zdaj spet avto leti kot mora.

 

Hvala za pomo? :D

www.gistel.si

Napisano

Problem re?en :bravo:

Na sre?o ni bilo tako hudo kot smo predvidevali. V bistvu se je na cevi ki gre iz intetrcoolerja v motor blokirala loputa in je zaprla dovod zraka. Loputo smo odstranili in zdaj spet avto leti kot mora.

 

Hvala za pomo? :D

 

 

na sre?o ste pri?li precej ceneje skoz kot bom jaz... :vskalo:

Napisano

na sre?o ste pri?li precej ceneje skoz kot bom jaz... :vskalo:

 

Ja ti si imel pa smolo :(

Kako napredujejo dela na tvoji Mazdi?

www.gistel.si

Napisano

Kolega ima na svoji ?estki problem, pa bi vas prosil ?e bi kdo lahko pomagal. Motor je 136 konjev in avto pri?ge normalno, ko pa da? gas v prostem teku ne gre ?ez 1500 obratov in kadi. Speljati z mesta se ne da ker nima Priklopili smo ga na dva razli?na testerja in nista pokazala nobene napake. Pregeldal sem vse cevi od vakuma in nimo?i tako da je nevozen. sem na?el nobene napake. se komu kaj sanja kaj bi lahko bilo narobe?

 

Hm, ?udno, da testerji ne zaznajo n?... ?e ni zraka, se tud dihat ne da.... :P
Napisano

Ja ti si imel pa smolo :(

Kako napredujejo dela na tvoji Mazdi?

 

avto je razkopan, ?akam na rezervne dele, ker bom ?e velik servis zraven re?il...

Napisano

in kaj je bil vzrok da ti je po?il???

 

baje napaka na diesel motorjih, ker je prvi bat premalo hlajen oz.je najbolj na udaru...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.