Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

?ivijo.

Pred nekaj tiso? kilometri sem v menjalniku menjal olje in sicer s tem: http://www.fuchs.si/index.php?page=static&...mp;tree_root=16 S tem oljem je menjalnik veliko bolj trd ko je hladen, ko se ogreje je bolj?e. Vglavnem obup. Spra?ujem vas katero olje naj dam noter, ker mam ob?utek da bom uni?il menjalnik. mazda 6,120, 2007

Napisano

?ivijo.

Pred nekaj tiso? kilometri sem v menjalniku menjal olje in sicer s tem: http://www.fuchs.si/index.php?page=static&...mp;tree_root=16 S tem oljem je menjalnik veliko bolj trd ko je hladen, ko se ogreje je bolj?e. Vglavnem obup. Spra?ujem vas katero olje naj dam noter, ker mam ob?utek da bom uni?il menjalnik. mazda 6,120, 2007

 

Tako ti bom reku, po?akaj malo. Jaz sem pri zadnjem servisu (185.000) menjal z OMVovim 75W-90 in prej je bil menjalnik mehak, po menjavi pa zjutraj trd kot pod koutrom, pri segretem pa spet ko putr?ek. po 5.000km se je o?itno olje usedlo povsod in sedaj je tudi mrzel mehak in teko?.

 

JE pa tale menjalnik najbolj?i dosedaj kar sem ga imel - en prstek (ne v rit) je dovolj - bolj?i kot v swiftu :notworth:

 

Obnova - po?akaj malo da se zvozi, pa upam da si nafilal pri avtu v vodoravnem polo?aju, da nisi prefilal.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

ma obnova ne vem ?e bi pri?la v po?tev, ker je bil prej menjalnik teko? kot pravi? ti :) je bil v vodoravnem polo?aju, mogo?e da ga je malenkost preve?, samo to ne bi bil biti problem.

Napisano

ma obnova ne vem ?e bi pri?la v po?tev, ker je bil prej menjalnik teko? kot pravi? ti :) je bil v vodoravnem polo?aju, mogo?e da ga je malenkost preve?, samo to ne bi bil biti problem.

 

obnova ni da ga obnovi? - to je obnova posta :bravo:

malo po?akaj pa bo stekel, olje je ?ist ta pravo

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

obnova ni da ga obnovi? - to je obnova posta :bravo:

malo po?akaj pa bo stekel, olje je ?ist ta pravo

 

aha, hahah :D:D

no, po?akamo da me presenti ;)

Napisano

?ivijo.

Pred nekaj tiso? kilometri sem v menjalniku menjal olje in sicer s tem: http://www.fuchs.si/index.php?page=static&...mp;tree_root=16 S tem oljem je menjalnik veliko bolj trd ko je hladen, ko se ogreje je bolj?e. Vglavnem obup. Spra?ujem vas katero olje naj dam noter, ker mam ob?utek da bom uni?il menjalnik. mazda 6,120, 2007

 

Odkar uporabljam olaj Motul z v menjalnike, se to ne dogaja ve?, sem prav presene?en, ker prej karkoli sem nalil noter je blo vedno sranje, ko je bilo hladneje, sedaj omam tudi ogrevan-hlajen menjalnik. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Odkar uporabljam olaj Motul z v menjalnike, se to ne dogaja ve?, sem prav presene?en, ker prej karkoli sem nalil noter je blo vedno sranje, ko je bilo hladneje, sedaj omam tudi ogrevan-hlajen menjalnik. :D

 

ho?e? re?t da ogreva? olje v menjalniku :)?

 

Gear 300 75W90 ali Gear 300 LS 75W90 ali Motylgear 75W90?

Napisano

ho?e? re?t da ogreva? olje v menjalniku :)?

 

Gear 300 75W90 ali Gear 300 LS 75W90 ali Motylgear 75W90?

 

?e je hladen ga segrevam, ?e je topel ga ohlajam, to je zato da ima ?imbolj konstantno tempreturo s tem pa tudi tolerance med samimi deli.

Sama voda je speljana skozi sprednji diferencial, ki je zgleda zelo obremenjen. :ne vem: :blush:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

?e je hladen ga segrevam, ?e je topel ga ohlajam, to je zato da ima ?imbolj konstantno tempreturo s tem pa tudi tolerance med samimi deli.

Sama voda je speljana skozi sprednji diferencial, ki je zgleda zelo obremenjen. :ne vem: :blush:

 

 

katero olje naj dam noter od motula, katere sem na?tel zgoraj?

Napisano

Jaz sem nabavil http://www.ebay.de/itm/Motul-Gear-300-voll...l-/160494696913

In je OK tudi pozimi :P

 

V glavnem ne opazim nobene razlike. Upam, da so mi ga na servisu res zamenjali :)

 

Tega dajem tudi jaz in to je prvo olje pri katerem se avto enako prestavlja pred in po menjavi, pri + ali - tempereturah. :jupiii:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Tega dajem tudi jaz in to je prvo olje pri katerem se avto enako prestavlja pred in po menjavi, pri + ali - tempereturah. :jupiii:

 

na koliko kkm pa se menja olje v menjalniku?
Napisano

na koliko kkm pa se menja olje v menjalniku?

 

120k

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Jaz mislim, da to diši po novem "poraba izziv". 😎   No jaz za ta denar verjetno lih ene pol od 750km naredim 😀
    • Spet nekaj zanimivega v moji Knipex zbirki. Nebi predstavljal "kar ene" klešče,a so res "posebne"...mogoče za koga zanimive.   Gre za ščipalne klešče z posebno geometrijo oz. brez klasičnega tečaja-nemogoče,da ste kaj takega kje drugje že videli-Knipex patent drsnega "tečaja",ki prenaša središčnico na začetek rezila,kar je z klasičnim tečajem praktično nemogoče. Klešče so za svojo kompaktnost-dolžino 18cm izjemno zmogljive-zmorejo ščipati piano žico do fi-3mm😲 Presenetljivo je tudi dejstvo,da še zmeraj izgledajo kot klasične ščipalke.   Bom prilimal še slike drugih dveh tipov ščipalk,ki sem jih tukaj že predstavljal...in katera imata oba enako zmogljivost...tukaj se vidi,za kaj pri teh kleščah gre. Seveda ima vsak tip svoje prednosti in slabosti...pač odvisno,za zaj rabiš. Je pa proizvodnja takega tipa klešč izjemno zahtevna,in seveda je za to cena tudi temu primerna-50€ je že zelo lepa cena.      
    • Da ne bomo samo slike "opedenanih" Mazd kazali😄   Včeraj smo v bližnji okolici raziskovali,kje so še zanimive poti za sprehode z psom,pa da je v bližini reka,potok ipd...pač za poletne sprehode in ohladitve štirinožca...in smo z našo "črnuhico" malce "ofroudali"...po takih blatnih jamah čez polja in visoko travo...gor in dol...je draga samo začudeno gledala😅 In,ker nas ni pustila na cedilu v blatu,sem jo danes za nagrado pošteno opral in preobul v letne pnevmatike(nisem slikal). In sem tudi ugotovil,da še ni taka panika za nakup novih zimskih pnevmatik,ker imajo stare še 6,25-6,27mm profila...za eno sezono še bodo,pol pa "adijo".
    • Tako se vozim z i20n in ne s Pumo. Ker mi je isti, ki je dal popust za Focusa, zabrusil da sem lahko srečen, da mi ceno drži. Hvala. Pač štofirim po trgu naprej, če je boljša ponudba, se obrnem.   Sem tak bolj vesel z i20n kot bi bil s Pumo.
    • Se strinjam se tabo in se opravičujem moji Mazdi, da ni prej prejela primerne oskrbe. 😁   V prihodnje bo veliko bolje. Imam vso potrebno kemijo, opremo za njeno razvajanje. Med drugim bo tudi dobila 4-5 letno keramično zaščito. 👍   Sem jo enkrat ali dvakrat želel prej oprati za vikend, pa je bilo napovedano naslednje dneve deževje in je akcija odpadla.   LP
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.