Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

O?e ima Mazdo Premacy 1,8 2002.Naekrat se mu je za?elo dogajati, da avto ob?asno ne v?ge.Ko je vo?en na kratko razadaljo(zaenkrat na dolge razdalje v?iga).Problem ni v akumulatorju, saj ga je cca 20 x posku?al v?gati z dodatnim akumulatorjem in zaganja dobro.

V prvih dveh primerih sem pri?el po 2-3 urah in avto je takoj v?gal.Torej malo po?aka? in malo se trudi?, pa v?ge (zaenkrat).

Sumim na:

1. rele za ?rpalko goriva (nimam pojma kje je-smo iskali vendar zaman)

2.?rpalko samo

3.ne pride kontakt na v?igalno tuljava ( zopet mora nekje biti rele)

4.klju?avnico

 

Na testerju ne poka?e napake in ni napake v arhivi.

Nimam service manual in si zaenkrat ne morem pomagati.Tudi na servisu pravijo, da zaenkrat dokler dela ne morejo storiti ni?.

Prosim za informacije in-ali service manual za premacy 1,8.

Hvala

Napisano

Kratke fure so zajebana stvar za bencinarje, ker v cilindrih ostane precej nezgorelega bencina in je enostavno prebogata me?anica za v?ig.

Probaj naslednji? ko ti ne bo v?gal pritisnit pedal za gas do konca in ?tartat, takoj ko prime(zasli?i? da je v?gal) pa spusti gas in se lepo odpelji kot da ni blo ni?.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Kratke fure so zajebana stvar za bencinarje, ker v cilindrih ostane precej nezgorelega bencina in je enostavno prebogata me?anica za v?ig.

Probaj naslednji? ko ti ne bo v?gal pritisnit pedal za gas do konca in ?tartat, takoj ko prime(zasli?i? da je v?gal) pa spusti gas in se lepo odpelji kot da ni blo ni?.

 

 

Na ?udo, sedaj dela normalno.Sam sem iztaknil rele, preveril vtika? za ?rpalko in nivo goriva, prisilno preiskusil ?rpalko in vse sestavil nazaj.Skratka zaenkrat dela.

Sem na?el workshop manual a v ru??ini in bolj slabo kopijo, vendar se nekako da pomagati.

Hvala za nasvete.Upam da bo mir.

  • 1 mesec kasneje...
  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Na ?udo, sedaj dela normalno.Sam sem iztaknil rele, preveril vtika? za ?rpalko in nivo goriva, prisilno preiskusil ?rpalko in vse sestavil nazaj.Skratka zaenkrat dela.

Sem na?el workshop manual a v ru??ini in bolj slabo kopijo, vendar se nekako da pomagati.

Hvala za nasvete.Upam da bo mir.

 

 

Prosim ?e ?e meni po?lje? ta navodila, saj imam iste te?ave z mojo Mazdo 5 :(

 

dejrad1980@gmail.com

 

Hvala vnaprej!

Lp Dejan

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pri kolegu se je sicer na Suzukiju snela cev na turbu in so bili podobni problemi kot jih opisuješ le, da še poleg opisanega ni delal servo volan! Je pa zanimivo, da se je samo šelna losala in je pod pritiskom snelo cev. Če nimaš odvijača je nujna asistenca... 🫣
    • Ventiili niso pravilno nastavljeni,bobina, šoba za benzin me je zj.... la pri podobnem posegu.
    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.