Skoči na vsebino

?portni sede?i ali preobla?enje

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Hej,

 

Imam mazdo Mx-5, pa me zanima kaj je bolje. Da kupim nove ?portne sede?e (katere bi dobil za 300-400 eu pri A3M), ali da dam preoble?i le te (dobil sem info da stane cca 400-500 eu).

 

Pozna mogo?e kdo kakega dobrega avtotapetnika, in ali kdo ve kje se gibljejo cene?

 

Hvala za info:)

A je to vse kar znate? :) Lepo je u?ivati v va?i otro?ki nesposobnosti:) Bravo

Napisano

Samo kratek nasvet; poslovanje z A3M ti HITRO ampak zanesljivo populi ?ivce, pa dvomim da so se v zadnjih dveh letih kaj popravili! <_<:hudicek:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Jst sem hotu novo usnje na svojih sede?ih - sem dal povpra?evanje po mejlu - od 200? do 350? za en sede?!

Ni glih pocen :(

28811_2.png

l.jpg.png28811_2.png

 

Napisano

A3M. ?e jih imajo na zalogi bi jih znal celo dobiti takoj. ?e ne je pa loterija, "dobimo drug teden", dobi? pa ?ez dober mesec. Z malo sre?e oba. Tako kot jaz, ko sem naro?il cevi za intercooler in jih po treh tednih niso dobili vseh. :vskalo: Aja pa pri spedenaj.si imajo podobne fore, prijatelj je ?akal rokavice cel mesec. Na zalogi so imeli pa samo ene, najdra?je. Edino za raceware ne vem kaki so kar se tega ti?e.

 

Sicer pa po ?elji. Originalne da? preoble?i ali pa kupi? ene bucket sede?e. Odvisno kaj bi rad.

Napisano
  je Symon napisal:

A3M. ?e jih imajo na zalogi bi jih znal celo dobiti takoj. ?e ne je pa loterija, "dobimo drug teden", dobi? pa ?ez dober mesec. Z malo sre?e oba. Tako kot jaz, ko sem naro?il cevi za intercooler in jih po treh tednih niso dobili vseh. :vskalo: Aja pa pri spedenaj.si imajo podobne fore, prijatelj je ?akal rokavice cel mesec. Na zalogi so imeli pa samo ene, najdra?je. Edino za raceware ne vem kaki so kar se tega ti?e.

 

Sicer pa po ?elji. Originalne da? preoble?i ali pa kupi? ene bucket sede?e. Odvisno kaj bi rad.

 

 

Nekaj takega sem imel v mislih:

http://www.a3m-tuningshop.com/Article.asp?articleid=11337

A je to vse kar znate? :) Lepo je u?ivati v va?i otro?ki nesposobnosti:) Bravo

Napisano

Lepi pa fajn je ker imajo luknje za pasove. ?e misli? kdaj na kako dirkali??e pride prav ?tirito?kovni pas, ki te dr?i trdno v sede?u. Ko na dirkali??u enkrat vozi? s tem pasom se z navadnim zdi? kot, da lebdi? v avtu. :D

 

So pa z "malo sre?e" te?ji kot original. Prijatelj je imel neke Recaro podobne in ugotovil, da so kar nekaj kg te?ji kot original. Sicer ni blazno pomembno ampak pri takem avtu je vsak nepotreben kg ?e v osnovi iz tovarne skrbno izra?unan. :blush: Ker ne rabi? pregibnih (jih ne rabi? podirati) bi jaz gledal kaj takega:

http://www.a3m-tuningshop.com/Article.asp?articleid=6032

http://www.raceware.si/spletna-trgovina/de...l-sede?sef=hcfp

http://www.raceware.si/spletna-trgovina/de...t-sede?sef=hcfp

Zmontirali ti ga bojo pa eni ali drugi. ?akal jih bo? tudi verjetno v vsakem primeru.

Napisano
  je Symon napisal:

Lepi pa fajn je ker imajo luknje za pasove. ?e misli? kdaj na kako dirkali??e pride prav ?tirito?kovni pas, ki te dr?i trdno v sede?u. Ko na dirkali??u enkrat vozi? s tem pasom se z navadnim zdi? kot, da lebdi? v avtu. :D

 

So pa z "malo sre?e" te?ji kot original. Prijatelj je imel neke Recaro podobne in ugotovil, da so kar nekaj kg te?ji kot original. Sicer ni blazno pomembno ampak pri takem avtu je vsak nepotreben kg ?e v osnovi iz tovarne skrbno izra?unan. :blush: Ker ne rabi? pregibnih (jih ne rabi? podirati) bi jaz gledal kaj takega:

http://www.a3m-tuningshop.com/Article.asp?articleid=6032

http://www.raceware.si/spletna-trgovina/de...l-sede?sef=hcfp

http://www.raceware.si/spletna-trgovina/de...t-sede?sef=hcfp

Zmontirali ti ga bojo pa eni ali drugi. ?akal jih bo? tudi verjetno v vsakem primeru.

 

sam v telih zicih ima? udobja na pretek :vskalo:

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Hvala bom kontaktiral. Modul je že najden ampak tale ključavnica za volan je pa velik problem. 
    • Tudi na mojem x 186 motorju se ne čuti zagona. Najbrž je to na x 186 najbolje narejeno. 
    • Ta tema je totalna subjektivna debata, ne pričakuj tukaj nekih resnih razlag   Vsekakor kot laiku ti najlažje razložim tako: zaganjač je štarter in poskrbi, da ko obrneš ključ, z elektro motorčkom zažene glavni motor v vozilu..torej specifično za Mazdo: ko avto "vergla" ob pritisku na start gumb, takrat dela zaganjač - več si preberi na https://www.silux.si/avto-moto-novice/418/kaj-je-zaganjac-in-kako-deluje     Potem pa imaš okoli motorja mikrojermen, ki s tem ko laufa, dovaja silo ostalim komponentam, npr kompresor klime ali altenatorju   Altenator pa s pomočjo obratov mikro jermena (in te sile) generira elektriko, s čimer polni baterijo/akumulator   Ko se aktivira start/stop sistem in motor ne laufa, ne laufa niti mikrojermen, kar pomeni da kompresor klime ne stiska plina in ne hladi... prav tako ne laufa altenator, kar pomeni da se glavna baterija ne polne, se pa takrat elektrika za napajanje komponent v vozilu porablja iz ločenega kondenzatorja/baterije (odvisno kateri Mazdin motor imaš)   Da se zažene start/stop, morajo biti izpolnjeni trije pogoji - motor mora biti ravno prav topel (ne mrzel in ne prevroč), klima nesme laufat na polno in zdravje baterija/akumulatorja mora bit nad nekim procentom   Če se pripelješ poln gas po AC in ustaviš na semaforju na izvozu, bo avto še ene 10 sekund laufal, predno bo vklopil start/stop..ravno zato da malo shladi motor... sicer pa je to res robna meja, v resnici če bi tak avto takoj ugasnil, bi hitro slišal ventilator na hladilniku, ki bi se po zaklepu vozila že takoj aktiviral, da shladi motor.... tako da stvari so narejene dobro, ni pa to narejeno optimalno (za pravo hlajenje motorja je dobro, da olje še malo pokroži skozi njega in odvede ustrezen višek toplote poleg hladilne količine   Tako na kratko, in to je edina in prava resnica glede start/stopa v Mazdah, ne glede na to, kaj drugi bluzijo        
    • Tale iStop ima en kup pogojev, da se vklopi oz. bolj pravilno rečeno, da izklopi motor. Malo si v priročnikih preberite. Če je turbina v avtu je smrt recimo, ko pripelješ na izvoz iz avtoceste in tam počakaš za vstop na navadno cesto. Tam je sigurno sranje, če se motor izklopi, ko je še par sekund prej delal na obratih. Sigurno so pa zaganjači tudi dimenzionirani večji in vse ostalo kar pride zraven, saj je v teh primerih zagonov motorja veliko več kot včasih. Zelo jim pomaga pozicija batov, kot je omenil Boss, ni pa to vse.  
    • Jaz sem šel kar kmalu na en makadam furat, in se je sigurno dobro zaprašilo na tisto olje. Kot sem razumel, je to neka osnova vsega. Da se naredi zaščitni film na podvozju. Tudi razne bolj obstojne mase po drugih postopkih se zasušijo šele ko jih zaprašiš z vožnjo. Podvozja se pa ne sme prati, ko je enkrat tole gor, ker samo škodo delaš, še posebej s kakšnimi čistili.   Edina negativna stran je zaenkrat to, da iz vseh pragov teče to olje in se šele zdaj počasi umirja. Saj ne da direktno teče, samo skozi je neka umazanija prisotna, ker se steka iz notranjih delov karoserije ven. Enkrat sem ga že opral vmes, pa ga bom moral še enkrat. Pa iz zadnjih vrat tudi, je bilo vse mastno spodaj na odbijaču pred vstopom v prtljažnik. Zdaj je počasi malo bolje. Ne vem kako bi bilo, če bi imel tlakovce doma. Bi bili sami fleki gor, ki pa nimam pojma kako so dolgoročno obstojni.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.