Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Sem mislil, da je bila zadeva re?ena z menjavo IMV, pa je bilo zgleda prej?no sezono po menjavi pretoplo...

 

Te dni, ko je zunaj - 5 in manj se zutraj pogajamo, v?gati ali ne. :( v?eraj in danes je v?gala ?ele po 6,7 poskusu (2 ali 3x predgretje..)

Za povrh vsega je crknil ?e Webasto (probal sem nekako poresetirat, za nekaj ?asa snel akumlator, pa ni?) tudi ?palke ni sli?at.

 

Ni ravno prijetna situacija zutraj budit sosede in za na?ega malega Matica, da ga o?i fura v mrzlem avtu.. :blush:

 

Ima kdo kak?en nasvet?

 

- IMV ?e menjan z novim,

- akumulator skoraj nov - ga bom dal zdajle filat, ?eprav mislim, da ni v tem problem.

- ob?asno se mi ob ostrem zavijanju pri?ge TSC lu?ka, po ponovnem zagonu ugasne

 

- nameravam ?e malo pregledat cevke za vakum.. EGR ?e ni bil ?i??en, ampak mi je blo re?eno, da ni potrebe..

 

V naprej hvala!!

 

Aja, M6/2005/diesel/136KM/ naj bi imela 160k km

Napisano

Sem mislil, da je bila zadeva re?ena z menjavo IMV, pa je bilo zgleda prej?no sezono po menjavi pretoplo...

 

Te dni, ko je zunaj - 5 in manj se zutraj pogajamo, v?gati ali ne. :( v?eraj in danes je v?gala ?ele po 6,7 poskusu (2 ali 3x predgretje..)

Za povrh vsega je crknil ?e Webasto (probal sem nekako poresetirat, za nekaj ?asa snel akumlator, pa ni?) tudi ?palke ni sli?at.

 

Ni ravno prijetna situacija zutraj budit sosede in za na?ega malega Matica, da ga o?i fura v mrzlem avtu.. :blush:

 

Ima kdo kak?en nasvet?

 

- IMV ?e menjan z novim,

- akumulator skoraj nov - ga bom dal zdajle filat, ?eprav mislim, da ni v tem problem.

- ob?asno se mi ob ostrem zavijanju pri?ge TSC lu?ka, po ponovnem zagonu ugasne

 

- nameravam ?e malo pregledat cevke za vakum.. EGR ?e ni bil ?i??en, ampak mi je blo re?eno, da ni potrebe..

 

V naprej hvala!!

 

Aja, M6/2005/diesel/136KM/ naj bi imela 160k km

 

problem pri dobavi nafte? tako webasto kot motor bi lahko zatrokirala zaradi nje - ?e je mo?nost probati v gara?i (?e ne ?e) - in ?e bi bilo kaj na tem je lahko nizkotla?na pumpa

 

navsezadnje pa tudi akomulator - tudi webasto se izklopi ko napetost tega pade - ampak, pri akomulatroju ne bi avto v?gal po nekaj poizkusih...

 

Ali je samo TSC ali ?e kak?na poleg - ker TSC se v?ge (meni se je ko sem imel problem akomulatorja)

 

nizkotla?no pumpo pa se testira na zelo kme?ki na?in - medtem ko ti da? kontakt in zavergla? nekdo s kladivom - ?e se da lesenim ali gumi, tol?e po dnu tanka - in ?e avto v?ge diagnoza narejena.

 

Tako sem ?e eno mazdo in Xsaro picasoo v?gal

 

?e avto tako v?ge mora potem lavfati b.p.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

nizkotla?no pumpo pa se testira na zelo kme?ki na?in - medtem ko ti da? kontakt in zavergla? nekdo s kladivom - ?e se da lesenim ali gumi, tol?e po dnu tanka - in ?e avto v?ge diagnoza narejena.

Vsak dan se nekaj novega nau?im :D:danzoman::blush:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PS: ?e ?e vedno ne v?ge.... Vzemi ve?je kladivo :hudicek::blush::blush:

If in doubt, flat out... 

Napisano

Vsak dan se nekaj novega nau?im :D:danzoman::blush:

PS: ?e ?e vedno ne v?ge.... Vzemi ve?je kladivo :hudicek::blush::blush:

 

old school baby........

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Tole ni IMV... preveri ?e kako je s filtrom za nafto, da ni slu?ajno kak?na voda notri pa da je ta celo zmrznila. Mogo?e je problem v samih grelnih sve?kah, da ne grejejo. Drugo je sicer Jures opisal glede TCS, pa mislim da v navodilih pi?e, da ?e je zelo mraz lahko lu?ka kar nekaj ?asa gori, se pri?iga oziroma ne ugasne ? naj bi bilo to normalno :ne vem:

33112_1.png

Napisano

problem pri dobavi nafte? tako webasto kot motor bi lahko zatrokirala zaradi nje - ?e je mo?nost probati v gara?i (?e ne ?e) - in ?e bi bilo kaj na tem je lahko nizkotla?na pumpa

 

navsezadnje pa tudi akomulator - tudi webasto se izklopi ko napetost tega pade - ampak, pri akomulatroju ne bi avto v?gal po nekaj poizkusih...

 

Ali je samo TSC ali ?e kak?na poleg - ker TSC se v?ge (meni se je ko sem imel problem akomulatorja)

 

nizkotla?no pumpo pa se testira na zelo kme?ki na?in - medtem ko ti da? kontakt in zavergla? nekdo s kladivom - ?e se da lesenim ali gumi, tol?e po dnu tanka - in ?e avto v?ge diagnoza narejena.

 

Tako sem ?e eno mazdo in Xsaro picasoo v?gal

 

?e avto tako v?ge mora potem lavfati b.p.

 

 

?ivjo in hvala za odziv :bravo:

 

jah lahko bi bilo kaj na dovodu nafte... mogo?e povezano s tem, da sem pred kakim tankom ali dvema dodal ?istilo za sistem in injektorje (Cyclo Max)... bom moral preverit oba filtra (Ima webasto ?e kaj svojega?) in pa morda res tudi NT pumpo.

 

Glede grelnih sve?k, ?e je katera zani?, se to kako vidi (lu?ka..) ali jih je treba vzet ven in sprobat?

 

Posveti mi le TSC in se ponavadi vklopi tik pred prihodom v slu?bo.. na istem (pravokotnem ovinku) ali pri zavijanju domov na dvori??e.

 

Aku po moje ni problemati?en.

 

Cevke sem ravnokar pregledal, pa izgledajo ok.

Napisano

?ivjo in hvala za odziv :bravo:

 

jah lahko bi bilo kaj na dovodu nafte... mogo?e povezano s tem, da sem pred kakim tankom ali dvema dodal ?istilo za sistem in injektorje (Cyclo Max)... bom moral preverit oba filtra (Ima webasto ?e kaj svojega?) in pa morda res tudi NT pumpo.

 

Glede grelnih sve?k, ?e je katera zani?, se to kako vidi (lu?ka..) ali jih je treba vzet ven in sprobat?

 

Posveti mi le TSC in se ponavadi vklopi tik pred prihodom v slu?bo.. na istem (pravokotnem ovinku) ali pri zavijanju domov na dvori??e.

 

Aku po moje ni problemati?en.

 

Cevke sem ravnokar pregledal, pa izgledajo ok.

 

potem se ti tsc vklopi ker gume drsijo, zagori ali utripa - preglej ?e vse teko?ine, v ovinku lahko katera gre pod minimum - servo, zavorna.

 

webasto nima nobenega filtra, ampak ko bo avto v?gal bo tudi on, tako da ne bi se osredoto?al na webasto - poglej ?rpalko in filter, za?ni s tem, da jo da? na toplo za nekaj ur in probaj tam na prvo v?gat - ?e v?ge pol kaka voda, ?e ne pa za?ni tol?ti :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

zamenjaj akumulator z nekom sam za probo.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

potem se ti tsc vklopi ker gume drsijo, zagori ali utripa - preglej ?e vse teko?ine, v ovinku lahko katera gre pod minimum - servo, zavorna.

 

webasto nima nobenega filtra, ampak ko bo avto v?gal bo tudi on, tako da ne bi se osredoto?al na webasto - poglej ?rpalko in filter, za?ni s tem, da jo da? na toplo za nekaj ur in probaj tam na prvo v?gat - ?e v?ge pol kaka voda, ?e ne pa za?ni tol?ti :)

 

 

Teko?ine izgledajo OK.

 

Bom sestiral z drugim akumulatorjem. Trenutno mam notr Brennerja 72Ah.

So kak?ne omejitve glede kapacitete?

Samo, zadeva ?ist lepo vergla, se mi zdi, da nebi smel bit problem..

 

 

sem vmes sko?u do kolega na tester:

 

- B2454 Aux heater blower fan circuit open

(webasto majstri?)

 

- C1956 Steering angle sensor_open circuit

(zanimivo.. lahko da zgublja kontakt?) kje se pa tole nahaja na gredi?

 

- B1318 low battery viltage

(tole bo najbrz zarad odklopljenega akumulatorja ali ima YavarYe prav in je res akumulator ?!?

 

Aja, ampak po tem, ko enkrat v?ge, pa ni ve? problem ponoven zaon.. ?ele potem, naslednje jutro.

Napisano

Hmmm, mal ?voh je tale akumulator za diesla sploh zdele, k je rahlo sve?e :hudicek:

 

Jaz bi dal vsaj 95Ah ali ve?.

33112_1.png

Napisano

Teko?ine izgledajo OK.

 

Bom sestiral z drugim akumulatorjem. Trenutno mam notr Brennerja 72Ah.

So kak?ne omejitve glede kapacitete?

Samo, zadeva ?ist lepo vergla, se mi zdi, da nebi smel bit problem..

sem vmes sko?u do kolega na tester:

 

- B2454 Aux heater blower fan circuit open

(webasto majstri?)

 

- C1956 Steering angle sensor_open circuit

(zanimivo.. lahko da zgublja kontakt?) kje se pa tole nahaja na gredi?

 

- B1318 low battery viltage

(tole bo najbrz zarad odklopljenega akumulatorja ali ima YavarYe prav in je res akumulator ?!?

 

Aja, ampak po tem, ko enkrat v?ge, pa ni ve? problem ponoven zaon.. ?ele potem, naslednje jutro.

 

vse te napake bi morale imeti ?e datum poleg :blush: , ker je lahko od najine monta?e do karkoli. steering angle senzor pa ?e je bil odklopljen akomulator ali izpraznjen je treba na novo nastaviti - po v?igu 2x volan levo in desno do konca (je v navodilih)

 

vse skupaj ti ka?e res na slab ?trom, probaj kot smo ti rekli, dodaj pa ?e:

 

- v?gi avto prvi? v mrazu preko klem polnilca ali drugega avta

- ?e ne v?ge za?ni fore z nafto

 

Nenazadnje je lahko posredno krivo polnjenje akomulatorja v avtu.....alternator. ?e se ti med vo?njo ne napolne dobro potem tud webasto ne bo lavfu (upam da se ne bo zaklenil) ker ko enkrat avto v?ge na klju? se mora tudi akomulator. ?e se pa akomulator ni filal, pa si z daljincem ga tro?il je sigurno ?el pa pa. Vsaj 14A mora biti na akomulatorju pri v?ganem avtu

 

torej relacija akomulator - nafta

 

Vpra?anje:

A so se ti kdaj okna resetirala - da ni ?lo ve? avtomatsko dol/gor? To je najlep?i znak iztro?enega akomulatorja :P

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

vse te napake bi morale imeti ?e datum poleg :blush: , ker je lahko od najine monta?e do karkoli. steering angle senzor pa ?e je bil odklopljen akomulator ali izpraznjen je treba na novo nastaviti - po v?igu 2x volan levo in desno do konca (je v navodilih)

 

vse skupaj ti ka?e res na slab ?trom, probaj kot smo ti rekli, dodaj pa ?e:

 

- v?gi avto prvi? v mrazu preko klem polnilca ali drugega avta

- ?e ne v?ge za?ni fore z nafto

 

Nenazadnje je lahko posredno krivo polnjenje akomulatorja v avtu.....alternator. ?e se ti med vo?njo ne napolne dobro potem tud webasto ne bo lavfu (upam da se ne bo zaklenil) ker ko enkrat avto v?ge na klju? se mora tudi akomulator. ?e se pa akomulator ni filal, pa si z daljincem ga tro?il je sigurno ?el pa pa. Vsaj 14A mora biti na akomulatorju pri v?ganem avtu

 

torej relacija akomulator - nafta

 

Vpra?anje:

A so se ti kdaj okna resetirala - da ni ?lo ve? avtomatsko dol/gor? To je najlep?i znak iztro?enega akomulatorja :P

 

 

hm, kje naj za?nem.. najprej mogo?e HVALA, nato pa: Nism zihr, da semidva poznava... :ne vem: (mi da? na ZS cifro, pa se sli?va?)

 

Webasto imam le original,brez nadgradnje na daljinca ali timer.

 

Glede kod napak - Pred nedavnim so mi na Gami menjal jermenico in napenjalec jermena, takrat je bilo tudi vse pobrisano, tako da so napake stare max 14 dni...

 

Volan sem danes ponovno u?il - po izklopu akumulatorja in pred testerjem.

 

Zdajle filam akumulator 8CTEK polnilec), pa bom videl zutraj... sicer probam z drugim ali klemami..

 

Glede ?ip, ne, nikoli se mi niso resetirale... danes pa res nisem testiral ali delajo.. je premrzlo. ;)

Napisano

vse te napake bi morale imeti ?e datum poleg :blush: , ker je lahko od najine monta?e do karkoli. steering angle senzor pa ?e je bil odklopljen akomulator ali izpraznjen je treba na novo nastaviti - po v?igu 2x volan levo in desno do konca (je v navodilih)

 

vse skupaj ti ka?e res na slab ?trom, probaj kot smo ti rekli, dodaj pa ?e:

 

- v?gi avto prvi? v mrazu preko klem polnilca ali drugega avta

- ?e ne v?ge za?ni fore z nafto

 

Nenazadnje je lahko posredno krivo polnjenje akomulatorja v avtu.....alternator. ?e se ti med vo?njo ne napolne dobro potem tud webasto ne bo lavfu (upam da se ne bo zaklenil) ker ko enkrat avto v?ge na klju? se mora tudi akomulator. ?e se pa akomulator ni filal, pa si z daljincem ga tro?il je sigurno ?el pa pa. Vsaj 14A mora biti na akomulatorju pri v?ganem avtu

 

torej relacija akomulator - nafta

 

Vpra?anje:

A so se ti kdaj okna resetirala - da ni ?lo ve? avtomatsko dol/gor? To je najlep?i znak iztro?enega akomulatorja :P

 

In svizec zavije ?okolado.

To ni ?VABA, al pa francoz, mazda samo bele?i kolk si prevozil od pojava napake.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

hm, kje naj za?nem.. najprej mogo?e HVALA, nato pa: Nism zihr, da semidva poznava... :ne vem: (mi da? na ZS cifro, pa se sli?va?)

 

Webasto imam le original,brez nadgradnje na daljinca ali timer.

 

Glede kod napak - Pred nedavnim so mi na Gami menjal jermenico in napenjalec jermena, takrat je bilo tudi vse pobrisano, tako da so napake stare max 14 dni...

 

Volan sem danes ponovno u?il - po izklopu akumulatorja in pred testerjem.

 

Zdajle filam akumulator 8CTEK polnilec), pa bom videl zutraj... sicer probam z drugim ali klemami..

 

Glede ?ip, ne, nikoli se mi niso resetirale... danes pa res nisem testiral ali delajo.. je premrzlo. ;)

 

auuu - zamenju sem te za primorca ki je bil pri meni - sorry...:)

No zrihtaj

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

auuu - zamenju sem te za primorca ki je bil pri meni - sorry...:)

No zrihtaj

 

 

Jaz bi bil vesel, ?e se napaka odpravi, da se tukaj objavi.Navsezadnje nas morda v bodo?e tudi doleti.

Ne bi bilo lepo, da se prosi za nasvete, potem pa po odpravi "ko vas j... "

Hvala.

Napisano

Jaz bi bil vesel, ?e se napaka odpravi, da se tukaj objavi.Navsezadnje nas morda v bodo?e tudi doleti.

Ne bi bilo lepo, da se prosi za nasvete, potem pa po odpravi "ko vas j... "

Hvala.

 

?zmeden?

A mu ne pomagam ?ez celo stran, al misli? tistega, ki ima problem - citira? namre? mene :blush:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Tukaj so to ne dogaja ;) Vsaj ne da bi jaz vedel ali pa nisem na pravem forumu ;)

 

Moj mehanik pravi da ma? izredno pre?voh aku za dizla 2.0... Pravi da najmanj kar bi dal noter je 95ah...

If in doubt, flat out... 

Napisano

Tukaj so to ne dogaja ;) Vsaj ne da bi jaz vedel ali pa nisem na pravem forumu ;)

 

Moj mehanik pravi da ma? izredno pre?voh aku za dizla 2.0... Pravi da najmanj kar bi dal noter je 95ah...

 

a dej dej, mam jaz 92 pa vsak dan kurim webasto ve?krat na dan, bolj je va?no da avto ne stoji

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pa se ti zdi, da je med 92 in 95 res neka huda razlika :ne vem: Proble, je da ljudje dajejo notri manj kot 80Ah pol se pa ?udijo, k avto ne v?iga, ker za obrnt dieselski motor ni isto kot bencinski.

 

Kar se pa ti?e webasta je pa takole, dej probaj 2x zapored webasto zakurit pa avta na v?gi nato pa probaj zjutraj mrzlega na -10 prpalit - ne bo ?lo, ejga. :hudicek:

33112_1.png

Napisano

Pa se ti zdi, da je med 92 in 95 res neka huda razlika :ne vem: Proble, je da ljudje dajejo notri manj kot 80Ah pol se pa ?udijo, k avto ne v?iga, ker za obrnt dieselski motor ni isto kot bencinski.

 

Kar se pa ti?e webasta je pa takole, dej probaj 2x zapored webasto zakurit pa avta na v?gi nato pa probaj zjutraj mrzlega na -10 prpalit - ne bo ?lo, ejga. :hudicek:

 

kar ho?em povedat, je da je 80 ?e dovolj, ?e je avto lavfan. A ho?e? re?i preve? navora za obrnt :hudicek:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

kar ho?em povedat, je da je 80 ?e dovolj, ?e je avto lavfan. A ho?e? re?i preve? navora za obrnt :hudicek:

 

Ka pa jz ko mam 45ah :D:harhar::harhar:

If in doubt, flat out... 

Napisano

Ka pa jz ko mam 45ah :D:harhar::harhar:

 

A ma? diesla? ne... torej za tvoj mlin?ek obrnt je dovolj 2000mAh baterija iz mladega tehnika :hudicek::hudicek:

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.