Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Sem mislil, da je bila zadeva re?ena z menjavo IMV, pa je bilo zgleda prej?no sezono po menjavi pretoplo...

 

Te dni, ko je zunaj - 5 in manj se zutraj pogajamo, v?gati ali ne. :( v?eraj in danes je v?gala ?ele po 6,7 poskusu (2 ali 3x predgretje..)

Za povrh vsega je crknil ?e Webasto (probal sem nekako poresetirat, za nekaj ?asa snel akumlator, pa ni?) tudi ?palke ni sli?at.

 

Ni ravno prijetna situacija zutraj budit sosede in za na?ega malega Matica, da ga o?i fura v mrzlem avtu.. :blush:

 

Ima kdo kak?en nasvet?

 

- IMV ?e menjan z novim,

- akumulator skoraj nov - ga bom dal zdajle filat, ?eprav mislim, da ni v tem problem.

- ob?asno se mi ob ostrem zavijanju pri?ge TSC lu?ka, po ponovnem zagonu ugasne

 

- nameravam ?e malo pregledat cevke za vakum.. EGR ?e ni bil ?i??en, ampak mi je blo re?eno, da ni potrebe..

 

V naprej hvala!!

 

Aja, M6/2005/diesel/136KM/ naj bi imela 160k km

Napisano
  je MiSko1980 napisal:

Sem mislil, da je bila zadeva re?ena z menjavo IMV, pa je bilo zgleda prej?no sezono po menjavi pretoplo...

 

Te dni, ko je zunaj - 5 in manj se zutraj pogajamo, v?gati ali ne. :( v?eraj in danes je v?gala ?ele po 6,7 poskusu (2 ali 3x predgretje..)

Za povrh vsega je crknil ?e Webasto (probal sem nekako poresetirat, za nekaj ?asa snel akumlator, pa ni?) tudi ?palke ni sli?at.

 

Ni ravno prijetna situacija zutraj budit sosede in za na?ega malega Matica, da ga o?i fura v mrzlem avtu.. :blush:

 

Ima kdo kak?en nasvet?

 

- IMV ?e menjan z novim,

- akumulator skoraj nov - ga bom dal zdajle filat, ?eprav mislim, da ni v tem problem.

- ob?asno se mi ob ostrem zavijanju pri?ge TSC lu?ka, po ponovnem zagonu ugasne

 

- nameravam ?e malo pregledat cevke za vakum.. EGR ?e ni bil ?i??en, ampak mi je blo re?eno, da ni potrebe..

 

V naprej hvala!!

 

Aja, M6/2005/diesel/136KM/ naj bi imela 160k km

 

problem pri dobavi nafte? tako webasto kot motor bi lahko zatrokirala zaradi nje - ?e je mo?nost probati v gara?i (?e ne ?e) - in ?e bi bilo kaj na tem je lahko nizkotla?na pumpa

 

navsezadnje pa tudi akomulator - tudi webasto se izklopi ko napetost tega pade - ampak, pri akomulatroju ne bi avto v?gal po nekaj poizkusih...

 

Ali je samo TSC ali ?e kak?na poleg - ker TSC se v?ge (meni se je ko sem imel problem akomulatorja)

 

nizkotla?no pumpo pa se testira na zelo kme?ki na?in - medtem ko ti da? kontakt in zavergla? nekdo s kladivom - ?e se da lesenim ali gumi, tol?e po dnu tanka - in ?e avto v?ge diagnoza narejena.

 

Tako sem ?e eno mazdo in Xsaro picasoo v?gal

 

?e avto tako v?ge mora potem lavfati b.p.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
  Citat

nizkotla?no pumpo pa se testira na zelo kme?ki na?in - medtem ko ti da? kontakt in zavergla? nekdo s kladivom - ?e se da lesenim ali gumi, tol?e po dnu tanka - in ?e avto v?ge diagnoza narejena.

Vsak dan se nekaj novega nau?im :D:danzoman::blush:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PS: ?e ?e vedno ne v?ge.... Vzemi ve?je kladivo :hudicek::blush::blush:

If in doubt, flat out... 

Napisano
  je qwerty napisal:

Vsak dan se nekaj novega nau?im :D:danzoman::blush:

PS: ?e ?e vedno ne v?ge.... Vzemi ve?je kladivo :hudicek::blush::blush:

 

old school baby........

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Tole ni IMV... preveri ?e kako je s filtrom za nafto, da ni slu?ajno kak?na voda notri pa da je ta celo zmrznila. Mogo?e je problem v samih grelnih sve?kah, da ne grejejo. Drugo je sicer Jures opisal glede TCS, pa mislim da v navodilih pi?e, da ?e je zelo mraz lahko lu?ka kar nekaj ?asa gori, se pri?iga oziroma ne ugasne ? naj bi bilo to normalno :ne vem:

33112_1.png

Napisano
  je jures napisal:

problem pri dobavi nafte? tako webasto kot motor bi lahko zatrokirala zaradi nje - ?e je mo?nost probati v gara?i (?e ne ?e) - in ?e bi bilo kaj na tem je lahko nizkotla?na pumpa

 

navsezadnje pa tudi akomulator - tudi webasto se izklopi ko napetost tega pade - ampak, pri akomulatroju ne bi avto v?gal po nekaj poizkusih...

 

Ali je samo TSC ali ?e kak?na poleg - ker TSC se v?ge (meni se je ko sem imel problem akomulatorja)

 

nizkotla?no pumpo pa se testira na zelo kme?ki na?in - medtem ko ti da? kontakt in zavergla? nekdo s kladivom - ?e se da lesenim ali gumi, tol?e po dnu tanka - in ?e avto v?ge diagnoza narejena.

 

Tako sem ?e eno mazdo in Xsaro picasoo v?gal

 

?e avto tako v?ge mora potem lavfati b.p.

 

 

?ivjo in hvala za odziv :bravo:

 

jah lahko bi bilo kaj na dovodu nafte... mogo?e povezano s tem, da sem pred kakim tankom ali dvema dodal ?istilo za sistem in injektorje (Cyclo Max)... bom moral preverit oba filtra (Ima webasto ?e kaj svojega?) in pa morda res tudi NT pumpo.

 

Glede grelnih sve?k, ?e je katera zani?, se to kako vidi (lu?ka..) ali jih je treba vzet ven in sprobat?

 

Posveti mi le TSC in se ponavadi vklopi tik pred prihodom v slu?bo.. na istem (pravokotnem ovinku) ali pri zavijanju domov na dvori??e.

 

Aku po moje ni problemati?en.

 

Cevke sem ravnokar pregledal, pa izgledajo ok.

Napisano
  je MiSko1980 napisal:

?ivjo in hvala za odziv :bravo:

 

jah lahko bi bilo kaj na dovodu nafte... mogo?e povezano s tem, da sem pred kakim tankom ali dvema dodal ?istilo za sistem in injektorje (Cyclo Max)... bom moral preverit oba filtra (Ima webasto ?e kaj svojega?) in pa morda res tudi NT pumpo.

 

Glede grelnih sve?k, ?e je katera zani?, se to kako vidi (lu?ka..) ali jih je treba vzet ven in sprobat?

 

Posveti mi le TSC in se ponavadi vklopi tik pred prihodom v slu?bo.. na istem (pravokotnem ovinku) ali pri zavijanju domov na dvori??e.

 

Aku po moje ni problemati?en.

 

Cevke sem ravnokar pregledal, pa izgledajo ok.

 

potem se ti tsc vklopi ker gume drsijo, zagori ali utripa - preglej ?e vse teko?ine, v ovinku lahko katera gre pod minimum - servo, zavorna.

 

webasto nima nobenega filtra, ampak ko bo avto v?gal bo tudi on, tako da ne bi se osredoto?al na webasto - poglej ?rpalko in filter, za?ni s tem, da jo da? na toplo za nekaj ur in probaj tam na prvo v?gat - ?e v?ge pol kaka voda, ?e ne pa za?ni tol?ti :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

zamenjaj akumulator z nekom sam za probo.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano
  je jures napisal:

potem se ti tsc vklopi ker gume drsijo, zagori ali utripa - preglej ?e vse teko?ine, v ovinku lahko katera gre pod minimum - servo, zavorna.

 

webasto nima nobenega filtra, ampak ko bo avto v?gal bo tudi on, tako da ne bi se osredoto?al na webasto - poglej ?rpalko in filter, za?ni s tem, da jo da? na toplo za nekaj ur in probaj tam na prvo v?gat - ?e v?ge pol kaka voda, ?e ne pa za?ni tol?ti :)

 

 

Teko?ine izgledajo OK.

 

Bom sestiral z drugim akumulatorjem. Trenutno mam notr Brennerja 72Ah.

So kak?ne omejitve glede kapacitete?

Samo, zadeva ?ist lepo vergla, se mi zdi, da nebi smel bit problem..

 

 

sem vmes sko?u do kolega na tester:

 

- B2454 Aux heater blower fan circuit open

(webasto majstri?)

 

- C1956 Steering angle sensor_open circuit

(zanimivo.. lahko da zgublja kontakt?) kje se pa tole nahaja na gredi?

 

- B1318 low battery viltage

(tole bo najbrz zarad odklopljenega akumulatorja ali ima YavarYe prav in je res akumulator ?!?

 

Aja, ampak po tem, ko enkrat v?ge, pa ni ve? problem ponoven zaon.. ?ele potem, naslednje jutro.

Napisano

Hmmm, mal ?voh je tale akumulator za diesla sploh zdele, k je rahlo sve?e :hudicek:

 

Jaz bi dal vsaj 95Ah ali ve?.

33112_1.png

Napisano
  je MiSko1980 napisal:

Teko?ine izgledajo OK.

 

Bom sestiral z drugim akumulatorjem. Trenutno mam notr Brennerja 72Ah.

So kak?ne omejitve glede kapacitete?

Samo, zadeva ?ist lepo vergla, se mi zdi, da nebi smel bit problem..

sem vmes sko?u do kolega na tester:

 

- B2454 Aux heater blower fan circuit open

(webasto majstri?)

 

- C1956 Steering angle sensor_open circuit

(zanimivo.. lahko da zgublja kontakt?) kje se pa tole nahaja na gredi?

 

- B1318 low battery viltage

(tole bo najbrz zarad odklopljenega akumulatorja ali ima YavarYe prav in je res akumulator ?!?

 

Aja, ampak po tem, ko enkrat v?ge, pa ni ve? problem ponoven zaon.. ?ele potem, naslednje jutro.

 

vse te napake bi morale imeti ?e datum poleg :blush: , ker je lahko od najine monta?e do karkoli. steering angle senzor pa ?e je bil odklopljen akomulator ali izpraznjen je treba na novo nastaviti - po v?igu 2x volan levo in desno do konca (je v navodilih)

 

vse skupaj ti ka?e res na slab ?trom, probaj kot smo ti rekli, dodaj pa ?e:

 

- v?gi avto prvi? v mrazu preko klem polnilca ali drugega avta

- ?e ne v?ge za?ni fore z nafto

 

Nenazadnje je lahko posredno krivo polnjenje akomulatorja v avtu.....alternator. ?e se ti med vo?njo ne napolne dobro potem tud webasto ne bo lavfu (upam da se ne bo zaklenil) ker ko enkrat avto v?ge na klju? se mora tudi akomulator. ?e se pa akomulator ni filal, pa si z daljincem ga tro?il je sigurno ?el pa pa. Vsaj 14A mora biti na akomulatorju pri v?ganem avtu

 

torej relacija akomulator - nafta

 

Vpra?anje:

A so se ti kdaj okna resetirala - da ni ?lo ve? avtomatsko dol/gor? To je najlep?i znak iztro?enega akomulatorja :P

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
  je jures napisal:

vse te napake bi morale imeti ?e datum poleg :blush: , ker je lahko od najine monta?e do karkoli. steering angle senzor pa ?e je bil odklopljen akomulator ali izpraznjen je treba na novo nastaviti - po v?igu 2x volan levo in desno do konca (je v navodilih)

 

vse skupaj ti ka?e res na slab ?trom, probaj kot smo ti rekli, dodaj pa ?e:

 

- v?gi avto prvi? v mrazu preko klem polnilca ali drugega avta

- ?e ne v?ge za?ni fore z nafto

 

Nenazadnje je lahko posredno krivo polnjenje akomulatorja v avtu.....alternator. ?e se ti med vo?njo ne napolne dobro potem tud webasto ne bo lavfu (upam da se ne bo zaklenil) ker ko enkrat avto v?ge na klju? se mora tudi akomulator. ?e se pa akomulator ni filal, pa si z daljincem ga tro?il je sigurno ?el pa pa. Vsaj 14A mora biti na akomulatorju pri v?ganem avtu

 

torej relacija akomulator - nafta

 

Vpra?anje:

A so se ti kdaj okna resetirala - da ni ?lo ve? avtomatsko dol/gor? To je najlep?i znak iztro?enega akomulatorja :P

 

 

hm, kje naj za?nem.. najprej mogo?e HVALA, nato pa: Nism zihr, da semidva poznava... :ne vem: (mi da? na ZS cifro, pa se sli?va?)

 

Webasto imam le original,brez nadgradnje na daljinca ali timer.

 

Glede kod napak - Pred nedavnim so mi na Gami menjal jermenico in napenjalec jermena, takrat je bilo tudi vse pobrisano, tako da so napake stare max 14 dni...

 

Volan sem danes ponovno u?il - po izklopu akumulatorja in pred testerjem.

 

Zdajle filam akumulator 8CTEK polnilec), pa bom videl zutraj... sicer probam z drugim ali klemami..

 

Glede ?ip, ne, nikoli se mi niso resetirale... danes pa res nisem testiral ali delajo.. je premrzlo. ;)

Napisano
  je jures napisal:

vse te napake bi morale imeti ?e datum poleg :blush: , ker je lahko od najine monta?e do karkoli. steering angle senzor pa ?e je bil odklopljen akomulator ali izpraznjen je treba na novo nastaviti - po v?igu 2x volan levo in desno do konca (je v navodilih)

 

vse skupaj ti ka?e res na slab ?trom, probaj kot smo ti rekli, dodaj pa ?e:

 

- v?gi avto prvi? v mrazu preko klem polnilca ali drugega avta

- ?e ne v?ge za?ni fore z nafto

 

Nenazadnje je lahko posredno krivo polnjenje akomulatorja v avtu.....alternator. ?e se ti med vo?njo ne napolne dobro potem tud webasto ne bo lavfu (upam da se ne bo zaklenil) ker ko enkrat avto v?ge na klju? se mora tudi akomulator. ?e se pa akomulator ni filal, pa si z daljincem ga tro?il je sigurno ?el pa pa. Vsaj 14A mora biti na akomulatorju pri v?ganem avtu

 

torej relacija akomulator - nafta

 

Vpra?anje:

A so se ti kdaj okna resetirala - da ni ?lo ve? avtomatsko dol/gor? To je najlep?i znak iztro?enega akomulatorja :P

 

In svizec zavije ?okolado.

To ni ?VABA, al pa francoz, mazda samo bele?i kolk si prevozil od pojava napake.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano
  je MiSko1980 napisal:

hm, kje naj za?nem.. najprej mogo?e HVALA, nato pa: Nism zihr, da semidva poznava... :ne vem: (mi da? na ZS cifro, pa se sli?va?)

 

Webasto imam le original,brez nadgradnje na daljinca ali timer.

 

Glede kod napak - Pred nedavnim so mi na Gami menjal jermenico in napenjalec jermena, takrat je bilo tudi vse pobrisano, tako da so napake stare max 14 dni...

 

Volan sem danes ponovno u?il - po izklopu akumulatorja in pred testerjem.

 

Zdajle filam akumulator 8CTEK polnilec), pa bom videl zutraj... sicer probam z drugim ali klemami..

 

Glede ?ip, ne, nikoli se mi niso resetirale... danes pa res nisem testiral ali delajo.. je premrzlo. ;)

 

auuu - zamenju sem te za primorca ki je bil pri meni - sorry...:)

No zrihtaj

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
  je jures napisal:

auuu - zamenju sem te za primorca ki je bil pri meni - sorry...:)

No zrihtaj

 

 

Jaz bi bil vesel, ?e se napaka odpravi, da se tukaj objavi.Navsezadnje nas morda v bodo?e tudi doleti.

Ne bi bilo lepo, da se prosi za nasvete, potem pa po odpravi "ko vas j... "

Hvala.

Napisano
  je zoranrataj2000 napisal:

Jaz bi bil vesel, ?e se napaka odpravi, da se tukaj objavi.Navsezadnje nas morda v bodo?e tudi doleti.

Ne bi bilo lepo, da se prosi za nasvete, potem pa po odpravi "ko vas j... "

Hvala.

 

?zmeden?

A mu ne pomagam ?ez celo stran, al misli? tistega, ki ima problem - citira? namre? mene :blush:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Tukaj so to ne dogaja ;) Vsaj ne da bi jaz vedel ali pa nisem na pravem forumu ;)

 

Moj mehanik pravi da ma? izredno pre?voh aku za dizla 2.0... Pravi da najmanj kar bi dal noter je 95ah...

If in doubt, flat out... 

Napisano
  je qwerty napisal:

Tukaj so to ne dogaja ;) Vsaj ne da bi jaz vedel ali pa nisem na pravem forumu ;)

 

Moj mehanik pravi da ma? izredno pre?voh aku za dizla 2.0... Pravi da najmanj kar bi dal noter je 95ah...

 

a dej dej, mam jaz 92 pa vsak dan kurim webasto ve?krat na dan, bolj je va?no da avto ne stoji

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pa se ti zdi, da je med 92 in 95 res neka huda razlika :ne vem: Proble, je da ljudje dajejo notri manj kot 80Ah pol se pa ?udijo, k avto ne v?iga, ker za obrnt dieselski motor ni isto kot bencinski.

 

Kar se pa ti?e webasta je pa takole, dej probaj 2x zapored webasto zakurit pa avta na v?gi nato pa probaj zjutraj mrzlega na -10 prpalit - ne bo ?lo, ejga. :hudicek:

33112_1.png

Napisano
  je Boss napisal:

Pa se ti zdi, da je med 92 in 95 res neka huda razlika :ne vem: Proble, je da ljudje dajejo notri manj kot 80Ah pol se pa ?udijo, k avto ne v?iga, ker za obrnt dieselski motor ni isto kot bencinski.

 

Kar se pa ti?e webasta je pa takole, dej probaj 2x zapored webasto zakurit pa avta na v?gi nato pa probaj zjutraj mrzlega na -10 prpalit - ne bo ?lo, ejga. :hudicek:

 

kar ho?em povedat, je da je 80 ?e dovolj, ?e je avto lavfan. A ho?e? re?i preve? navora za obrnt :hudicek:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
  je jures napisal:

kar ho?em povedat, je da je 80 ?e dovolj, ?e je avto lavfan. A ho?e? re?i preve? navora za obrnt :hudicek:

 

Ka pa jz ko mam 45ah :D:harhar::harhar:

If in doubt, flat out... 

Napisano
  je qwerty napisal:

Ka pa jz ko mam 45ah :D:harhar::harhar:

 

A ma? diesla? ne... torej za tvoj mlin?ek obrnt je dovolj 2000mAh baterija iz mladega tehnika :hudicek::hudicek:

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Vem. Tudi jaz trpim v taki vožnji.   So bli določeni razlogi, da nisem smel hitro čez ovinke.....
    • Saj,glede na to,da Mazda skoz nekaj "sraufa" na svojih avtih in optimira...vsako leto nova nastavitev zmetenja,sedežev itd...vsaj pri stari CX-5 je bilo tako....zna biti,da bodo hitro spremenili🙄. Bi bil vesel,če bi tipke,gumbi itd. ostali.   Je sicer res,da jih tako ceneje stane...a redundanca je zmeraj dobra...če dela seveda. Z službe (lokomotive in potniške garniture) pa imam izkušnje,da tudi redundanca ne dela zmeraj,kot bi morala.... Težka bo🥺
    • Tut jaz se pridružujem temu. Petrolov app je zakon iz tega naslova, da poskeniraš QR pri ročki, tankaš in se direktno odpelješ. Potem pa še gledaš v špeglu zmedeno mamco za tabo, ki ne upa tankat, ker nisi šel not plačat 😄 Kar se pa samih ugodnosti tiče, pa točke porabiš potem za popuste na Petrolu ali njihovi spletni. Sem vzel moji nek sesalc 100€ cenej zato. Dobivaš tut razne gratis kave, malice, pranja vozila... Itak tankam kurilca 1500-2000l letno in se mi teh točk nabere kot listja, potem pa še od goriva. Ampak to, da ne rabim notr hodit v vrsto stat je glavni razlog, da mam app. 👌
    • Evo to je to kar sem hotel vedet.... 😁🫣😊😉
    • Enaka pot včeraj poraba 4,4 🤣ampak vožnja po omejitvah je muka.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.