Skoči na vsebino

Mazda 6 2.3i - kje na LPG?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

poznamo te fore, sam jih ne bi priporo?al....zadeva je edina stvar, ki skrbi za varnost (ki je v tem primeru ve?ja od benz sistema...)

 

Pravzaprav za to skrbi multiventil v tanku in spusti preveliko koli?ino plina ven.

Napisano

Kak?ne ideje ma narod, ne more? verjet, kaj ma plovec veze z koli?ino plina razen na dipleju, ?e pa ?e ga ni treba krivit, so drugi bolj simpl prijemi.

 

Bil sem zraven obakrat ko smo to ?timali, prvi? je bila 'simpl' metoda, ki jo verjetno omenja?, drugi? pa so mi enostavno zvili 'dr?alo' plovca, ki je kot ve? vezan na multiventil, ki skrbi za varnost. Rezultat sem pa ?e napisal. ?e to ne bi dr?alo potem ziher ne bi spravil 58l plina v 62l tank ampak le cca 50l.

Govorim o OMB-jevem multiventilu.

Napisano

Ho?em samo povdat da NI treba NI? krivit.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Kot si rekel. 100 ljudi 100 idej.

 

100 ?ena 200 sisa ?? :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Bravo dec, sporo?i po porabljenem prvem rezervoarju, kako in pa kaj, pa ?e bo treba ?e kak?ne fine nastavitve nardit, ko se malo ute?e sistem. :danzoman::bravo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Po Mazdinih lastnih navedbah bo motor skyactiv-z, ki bo nadomestil motorja skyactiv-g in -x, nadgradnja slednjega.     Več na 👇 Where Engine Dreams Meet Possibilities: The SKYACTIV-Z Challenge and Mazda’s Internal Combustion-Focused Electrification Strategy WWW.MAZDA.COM While the move toward electrification for carbon neutrality intensifies across the automotive industry, Mazda remains committed to...   Meni je všeč, da se Mazda v času vsesplošnega pompa okoli elektrifikacije trudi razviti čim bolj učinkovit motor z notranjim izgorevanjem.
    • To ni moja trditev ampak Mazdina.
    • Glede na to, da vemo, da se zavore že tako ali tako na M6 pregrevajo, jih lahko to še dodatno segreva?   Jaz se vozim hitreje kot 130kmh in vsakodnevno preživim kar nekaj časa na AC..   Bi mi jih ziher priporočila? EDIT: Še to... ko doma pozimi zalaufaš peč na drva in so radiatorji na 40 stopinj, ga ne morš več držat kot 3 s.. si ziher @50keda, da bi lahko držal gumo pri 60?  
    • Ker vsi škrtarite za par jurjev, pa vzamete tisto, ki je bolj poceni. Če bi bil motor 1.5 bi vzeli to, samo da čim ceneje. 😄 Pa kako je bolj dovršen, če je že enih 15 let nespremenjen na trgu. To je isto, kot bi primerjal golfa 4-ko z zadnjo verzijo golfa. To je takšna primerjava , kot recimo kaseta vs CD, da boš lažje razumel. 😉
    • Osebno mnenje avtorja, ki najbrž trpi, da ta motor ni prišel na ameriško tržišče. Komentarji pod člankom povedo vse, še posebej ta: "You have no idea what are you talking about. Period."
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.