Skoči na vsebino

?ipiranje

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
Napisano

Pri Mazdah je problem, ker imajo Denso elektroniko in se jih ne da ?ipati preko OBD-ja kot ostale avte, ampak je treba iz centrale odlotati ?ip prepisati program in ga nazaj zalotati, zato so bolj redki tisti, ki se tega lotijo in je zaradi tega ponavadi ?ipanje dra?je

www.gistel.si

Napisano

aLI PA SIMPL BOX......brez truda, le klik klik

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

aLI PA SIMPL BOX......brez truda, le klik klik

 

Ni enako, ko preprogramira? elektroniko mu spremeni? vs parametre "turbina, dovod zraka in goriva...", pri BOX-u pa samo zvi?a? pritisk v commonrailu. Sem proval oboje in se avto ?isto druga?e obna?a.

www.gistel.si

Napisano

Ni enako, ko preprogramira? elektroniko mu spremeni? vs parametre "turbina, dovod zraka in goriva...", pri BOX-u pa samo zvi?a? pritisk v commonrailu. Sem proval oboje in se avto ?isto druga?e obna?a.

 

Ne recem da ne. Ampak meni je box cez glavo dovolj, ampak se mi zdi da ni vec cajt za to...promet je pocasnejsi, kazni u la la....jaz v novo ne bom dajal. Sem dal v zadnja 2 avta se obcuti ampak za 130 na uro......

 

Poleg tega je mazdo z dpf priporoceno vse prej kot cipirat....iceman je to naredu pa se mu je ze 2x dpf vzgal...box je pa nawtavljiv in ni problemov

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pri Mazdah je problem, ker imajo Denso elektroniko in se jih ne da ?ipati preko OBD-ja kot ostale avte, ampak je treba iz centrale odlotati ?ip prepisati program in ga nazaj zalotati, zato so bolj redki tisti, ki se tega lotijo in je zaradi tega ponavadi ?ipanje dra?je

 

Kaj pa js svojo lahko po?latam akamorkol pa se VSE da spremenit ?

 

 

 

 

 

 

 

Aja ni DENSO in NI Mitsubishijeva elektronika. :harhar::harhar:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ne recem da ne. Ampak meni je box cez glavo dovolj, ampak se mi zdi da ni vec cajt za to...promet je pocasnejsi, kazni u la la....jaz v novo ne bom dajal. Sem dal v zadnja 2 avta se obcuti ampak za 130 na uro......

 

Poleg tega je mazdo z dpf priporoceno vse prej kot cipirat....iceman je to naredu pa se mu je ze 2x dpf vzgal...box je pa nawtavljiv in ni problemov

 

Ima? prav, glede na zakone in kazni bomo kmalu ni?ali konje ne vi?ali <_<

Kar se ti?e DPF-ja, je treba res paziti zato mora? tudi temu prilagoditi program, pri avtih brez dpf-ja se da vse skupaj dosti bolj dviginti, ker je vseeno ?e malo pokadi ko ga pohodi?

www.gistel.si

Napisano

Meni se zdi super. Poraba je za kak?en deci/100 manj?a, ker se vozim prete?no po AC, ?e ne bi verjetno ?e manj pila. Ampak sej v bistvu je ne tera? stalno, prav ti pride, ko je treba konkretno pospe?it in prehitet, takrat se pa tistih dodatnih 50 Nm ?e kako pozna. Aja, pa prej za?ne vle?t, pa pozneje neha.

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Po moje še dlje. Moja prejšnja Mazda ni bila nikoli pacana s kakršnokoli svinjarijo, je bila skos parkirana zunaj pod milim nebom, 270kkm in 11 let pa razen rahle površinske rje ni bilo nič drugega. Edino kar je rja pojedla so bili kovinske zaščite zadnjih amortizerjev, ampak tisto ne bi zaščitila ta packarija. Tko al tko pa je pri teh letih/kilometrih skoraj to že potrošni materjal
    • Dvomim, pravi da pod obremenitvijo slabo potegne... v vrhniški klanec. Takrat je samo za božat po kolenu. 
    • Ne samo to, Kitajci skoraj ne prodajajo rabljene, ker jih nihče ne kupi. Vedo, da je to crap in dokler je v garanciji ok, pol pa smetišče kliče. Ne pričakovat, da bo v EU pa nekdo kupil rabljenega kitajca brez podpore in rezervnih delov.   Aja pa še to, tale trik s fiktinimi registracijami... ti avti ki so registrirani in zdaj ekološko počivajo nerabljeni, sploh nimajo notri ne baterij in navadno tudi elektromotorjev ne. Se pravi so stroški izdelave tako nizki, da enostavno samo s subvencijami države zaslužijo. Kitajc je lopov, zapomnite si to.    Sicer je pa možakar lepo povedal kaj si misli o kupcih kitajskih avtov in ima kar prav.   Ko kupiš, kitajski tekstil, orodje, tehniko so navadno zneski tako nizki, da se ni glih za sekirat, če se nategneš, pri avtu pa četudi stane "samo" 15k€ je pa to velik udarec, če ugotoviš, da si se nategnil.
    • Te čisto razumem. Ampak za tak avto res ne morem dat realne cene, ker ne vem kakšna je 😐 Imam ga enajsto leto. In kolikor sem dal takrat zanj, je realno odslužil in je potem za na odpad.  Ampak po drugi strani se pa z njim boljše pelješ kot z novim avtom za 30 - 40 tisoč.
    • In vožnja 110/uro po avtocesti.😊 Verjamem.Sicer pa gre jutri naročit avto To je rešeno. Bobvsaknimelnv redu, moderen motor v avtu. Če bi hotel starega bi obdržal 6-ko. Sem ga moral podučiti, ker o benzinarjih ni imel pojma. Mi bo še hvaležen. 😉 To je že drugi, ki sem ga rešil. Prvi čaka na svojo cx30 - x186  naš bobnar. Hočejo imeti pač najboljše.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.