Skoči na vsebino

?ipiranje


mazda3igor

Priporočeno sporočilo

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pri Mazdah je problem, ker imajo Denso elektroniko in se jih ne da ?ipati preko OBD-ja kot ostale avte, ampak je treba iz centrale odlotati ?ip prepisati program in ga nazaj zalotati, zato so bolj redki tisti, ki se tega lotijo in je zaradi tega ponavadi ?ipanje dra?je

www.gistel.si

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

aLI PA SIMPL BOX......brez truda, le klik klik

 

Ni enako, ko preprogramira? elektroniko mu spremeni? vs parametre "turbina, dovod zraka in goriva...", pri BOX-u pa samo zvi?a? pritisk v commonrailu. Sem proval oboje in se avto ?isto druga?e obna?a.

www.gistel.si

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ni enako, ko preprogramira? elektroniko mu spremeni? vs parametre "turbina, dovod zraka in goriva...", pri BOX-u pa samo zvi?a? pritisk v commonrailu. Sem proval oboje in se avto ?isto druga?e obna?a.

 

Ne recem da ne. Ampak meni je box cez glavo dovolj, ampak se mi zdi da ni vec cajt za to...promet je pocasnejsi, kazni u la la....jaz v novo ne bom dajal. Sem dal v zadnja 2 avta se obcuti ampak za 130 na uro......

 

Poleg tega je mazdo z dpf priporoceno vse prej kot cipirat....iceman je to naredu pa se mu je ze 2x dpf vzgal...box je pa nawtavljiv in ni problemov

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pri Mazdah je problem, ker imajo Denso elektroniko in se jih ne da ?ipati preko OBD-ja kot ostale avte, ampak je treba iz centrale odlotati ?ip prepisati program in ga nazaj zalotati, zato so bolj redki tisti, ki se tega lotijo in je zaradi tega ponavadi ?ipanje dra?je

 

Kaj pa js svojo lahko po?latam akamorkol pa se VSE da spremenit ?

 

 

 

 

 

 

 

Aja ni DENSO in NI Mitsubishijeva elektronika. :harhar::harhar:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne recem da ne. Ampak meni je box cez glavo dovolj, ampak se mi zdi da ni vec cajt za to...promet je pocasnejsi, kazni u la la....jaz v novo ne bom dajal. Sem dal v zadnja 2 avta se obcuti ampak za 130 na uro......

 

Poleg tega je mazdo z dpf priporoceno vse prej kot cipirat....iceman je to naredu pa se mu je ze 2x dpf vzgal...box je pa nawtavljiv in ni problemov

 

Ima? prav, glede na zakone in kazni bomo kmalu ni?ali konje ne vi?ali <_<

Kar se ti?e DPF-ja, je treba res paziti zato mora? tudi temu prilagoditi program, pri avtih brez dpf-ja se da vse skupaj dosti bolj dviginti, ker je vseeno ?e malo pokadi ko ga pohodi?

www.gistel.si

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Meni se zdi super. Poraba je za kak?en deci/100 manj?a, ker se vozim prete?no po AC, ?e ne bi verjetno ?e manj pila. Ampak sej v bistvu je ne tera? stalno, prav ti pride, ko je treba konkretno pospe?it in prehitet, takrat se pa tistih dodatnih 50 Nm ?e kako pozna. Aja, pa prej za?ne vle?t, pa pozneje neha.

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.