Skoči na vsebino

?ipiranje

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
Napisano

Pri Mazdah je problem, ker imajo Denso elektroniko in se jih ne da ?ipati preko OBD-ja kot ostale avte, ampak je treba iz centrale odlotati ?ip prepisati program in ga nazaj zalotati, zato so bolj redki tisti, ki se tega lotijo in je zaradi tega ponavadi ?ipanje dra?je

www.gistel.si

Napisano

aLI PA SIMPL BOX......brez truda, le klik klik

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

aLI PA SIMPL BOX......brez truda, le klik klik

 

Ni enako, ko preprogramira? elektroniko mu spremeni? vs parametre "turbina, dovod zraka in goriva...", pri BOX-u pa samo zvi?a? pritisk v commonrailu. Sem proval oboje in se avto ?isto druga?e obna?a.

www.gistel.si

Napisano

Ni enako, ko preprogramira? elektroniko mu spremeni? vs parametre "turbina, dovod zraka in goriva...", pri BOX-u pa samo zvi?a? pritisk v commonrailu. Sem proval oboje in se avto ?isto druga?e obna?a.

 

Ne recem da ne. Ampak meni je box cez glavo dovolj, ampak se mi zdi da ni vec cajt za to...promet je pocasnejsi, kazni u la la....jaz v novo ne bom dajal. Sem dal v zadnja 2 avta se obcuti ampak za 130 na uro......

 

Poleg tega je mazdo z dpf priporoceno vse prej kot cipirat....iceman je to naredu pa se mu je ze 2x dpf vzgal...box je pa nawtavljiv in ni problemov

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pri Mazdah je problem, ker imajo Denso elektroniko in se jih ne da ?ipati preko OBD-ja kot ostale avte, ampak je treba iz centrale odlotati ?ip prepisati program in ga nazaj zalotati, zato so bolj redki tisti, ki se tega lotijo in je zaradi tega ponavadi ?ipanje dra?je

 

Kaj pa js svojo lahko po?latam akamorkol pa se VSE da spremenit ?

 

 

 

 

 

 

 

Aja ni DENSO in NI Mitsubishijeva elektronika. :harhar::harhar:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ne recem da ne. Ampak meni je box cez glavo dovolj, ampak se mi zdi da ni vec cajt za to...promet je pocasnejsi, kazni u la la....jaz v novo ne bom dajal. Sem dal v zadnja 2 avta se obcuti ampak za 130 na uro......

 

Poleg tega je mazdo z dpf priporoceno vse prej kot cipirat....iceman je to naredu pa se mu je ze 2x dpf vzgal...box je pa nawtavljiv in ni problemov

 

Ima? prav, glede na zakone in kazni bomo kmalu ni?ali konje ne vi?ali <_<

Kar se ti?e DPF-ja, je treba res paziti zato mora? tudi temu prilagoditi program, pri avtih brez dpf-ja se da vse skupaj dosti bolj dviginti, ker je vseeno ?e malo pokadi ko ga pohodi?

www.gistel.si

Napisano

Meni se zdi super. Poraba je za kak?en deci/100 manj?a, ker se vozim prete?no po AC, ?e ne bi verjetno ?e manj pila. Ampak sej v bistvu je ne tera? stalno, prav ti pride, ko je treba konkretno pospe?it in prehitet, takrat se pa tistih dodatnih 50 Nm ?e kako pozna. Aja, pa prej za?ne vle?t, pa pozneje neha.

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.