Skoči na vsebino

Vpra?anje kaj bolj ustreza


Marauder

Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni.

 

Imam M6, ki bi ji malo zamenjal plati??a. Sedaj imam 16", dopade se mi pa ideja o 18" ki fajn izgledajo na avtu.

 

Pa me zanima tisti vra?ji ET. Ena mo?nost je 40, druga pa 50. Plati??a pa 8.0x18. Katera je mo?nost, da mi ni potrebno predelovati ali ?iriti blatnikov (kakor berem, so problem zadnji).

 

Pa nih?e mi ni dal kak?nega konkretnega razloga kje je razlika med 16 in 18 pal?nimi gumami... Razen vizualnega... Ker 18 res zakon zgledajo... :)

 

 

Hvala za pomo? in nasvete... Pa se opro??am ?e je ?e kje tak?na ali podobna tema

 

M

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

18: lepse izgleda (ampak je nujno nizanje, ker pol zgleda cesko), zaviranje na suhem

16: boljse perfomanse (pospeski/koncna), poraba manjsa, boljsa lega (sploh ce ne nizas), in bolj udoben...

 

ampak tebi izgled vec pomeni in nekako si se ze odlocu se mi zdi :)

ET pa nujno 50

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Js mam 18" in NI razlike v porabi/pospe?kih/izgledu/.... :ne vem:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

a v primerjavi s 16 na mps :D

 

18" je minimum - Brembo ne dopu??a niti 17" :blush:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ma nisem se ?e odlo?il, zato tudi spra?ujem.

 

V bistvu bi rad zamenjal original plati??a (oziroma jih uporabljal za zimske gume), ker jih je prej?nji lastnik precej na robnikih obrusil. Pa tudi tista sredinska okrasna plstika je bolj rumena kot siva... In mi nekako niso v?e?...

 

Dopadejo se mi pa ena plati??a, pa bom res malo ekonomsko gledal, pa bi vzel 17" ki so cenej?e...

 

 

Tole sem dobil na spletni strani proizvajalca:

7.5x17 ET 40.0

215/45R 17 225/45R 17 235/40R 17

 

7.5x17 ET 50.0

215/45R 17 225/45R 17

 

A to dejansko pomeni, da ?e vzamem recimo ET 40 lahko nanje namontiram vse 3 mo?nosti dimenzij (oziroma dobim TUV za vse navedene dimenzije).

 

Katero kombinacijo bi pa vi izbrali?

 

hvala za nasvete...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

18" je minimum - Brembo ne dopu??a niti 17" :blush:

 

Tvoj brembo ja. Ampak pri stock bremzah bi blo pa mene sram met 18, k je videt kot da si brez diskov :hudicek:

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.