Skoči na vsebino

poseg v Mazdo3


Lenuh007

Priporočeno sporočilo

Turbine!

Najprej moram povdarit, da le povprasujem in nimam resnih namenov posegat.

 

Imam Mazdo3, 1.6 105KM.

- Na kaksen nacin bi se dalo dvignit moc motorja, do take mere, da ne bi drasticno skodil motorju? Mogoce je slisat smesno, ampak ne znam lepse vpasat. :ne vem: :)

 

Vse sorte sem bral; od turbin, do nekih BOXov, ki povisajo tlak na injekorjih...

 

- Kaj vse bi bilo potrebno vgradit / zamenjat ob vgradnji turbine?

 

Hvala za odgovore

 

LP Lenuh007

LP Lenuh007

m3cw8.jpg

wrcwn2.jpg

slobg8.jpg

9526mg9.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Samo v opozorilo;za vgradnjo turbine in vseh stvari kar rabi? lahko ra?una? na cca. 1 do 1,5 milj SIT, ker kolko sem seznanjen ni bolt on turbo kita za 3ko kot recimo obstajajo za Hondice....raj?i prodaj tega in kupi mo?nej?i avto...lp vuk

Dream as if you will live forever, live as if you will die today.

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Najprej znizas kompresijo z nizjimi bati (kovanimi), druga odmicna gred, reprogramiran racunalnik, po vsej verjetnosti pridejo tudi ventili drugi :ne vem:, pa nov kolektor, na katerega montiras turbino, hladilnik vstopnega zraka.....(intercooler)....eni govorijo tudi o crpalkah za hlajenje batov z oljem, ker naj bi samo oljna banja ne bila zadosti.....hmmm...priporocljiva je zamenjava zavor z mocnejsimi...

 

to naj bi bil grob poseg....

 

Imas pa manj grobega...zamenjava odmicnih gredi s sportnimi, reporogramirana centralina, kompleten izpusni sistem s kolektorjem pa do zadnjega lonca...sporten filter...ce imas sreco pridobis nekaj konjev...zdej...kolko konjev pa nimam pojma, karkoli bi ti napisal bi se ti zmislil...lahko je to 5 ali 10 ali 20...aboooo....

 

ce sem kaj narobe napisal...prosim...ne me ubit...samo popravte me :D

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

jaz bi raj?i dal gor kompresor in ne turbine ker bo? imel lep?i razpon, vleklo bo bolj enakomerno.?e pa ?e turbino pa kak?no zelo malo .Pa polek tistega kaj je napisano zgoraj ?e mo?nej?e le?aje na gredi.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

....raj?i prodaj tega in kupi mo?nej?i avto...lp vuk

No, tukaj se pa jaz tudi strinjam (ampak ne verjamem, da se bo? za to odlo?il?). :blink:
Papa, Tomi
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Najprej znizas kompresijo z nizjimi bati (kovanimi), druga odmicna gred, reprogramiran racunalnik, po vsej verjetnosti pridejo tudi ventili drugi :ne vem:, pa nov kolektor, na katerega montiras turbino, hladilnik vstopnega zraka.....(intercooler)....eni govorijo tudi o crpalkah za hlajenje batov z oljem, ker naj bi samo oljna banja ne bila zadosti.....hmmm...priporocljiva je zamenjava zavor z mocnejsimi...

 

to naj bi bil grob poseg....

 

Imas pa manj grobega...zamenjava odmicnih gredi s sportnimi, reporogramirana centralina, kompleten izpusni sistem s kolektorjem pa do zadnjega lonca...sporten filter...ce imas sreco pridobis nekaj konjev...zdej...kolko konjev pa nimam pojma, karkoli bi ti napisal bi se ti zmislil...lahko je to 5 ali 10 ali 20...aboooo....

 

ce sem kaj narobe napisal...prosim...ne me ubit...samo popravte me :D

Bravo,mislim,da si skoraj vse na?tel...edino kar si pozabil so problemi in problem?ki,ki se pojavijo pri takih predelavah in ?e sam nisi mehanik se po mojem mnenju zadeva ne izpla?a.

Pri NA tuningu pa vlo?i? dosti dnarja za relativno malo?tevilo konjev.

lp vuk

Dream as if you will live forever, live as if you will die today.

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Torej mi z 3kami ostanemo na teh 105 konjih..... :ne vem: Ok jest trenutno tankam 100 oktanski benzin...in vle?e bolj?e...v kratkem bo pa tudi Petrol dal nov benzin ven...in sicer 105 oktanski :D Tako da ?e komaj ?akam..... :D

 

 

Lenuh.....pa sej ne gre tolk slabo 3ka.....

 

 

LP daVid

Feel free....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdrav!

Seveda se ne bom odlocil za predelavo. Tudi prej nisem imel resnejsega namena. Ampak vedet en mal vec kaj vse zajema tako poseg, pa tud ne skodi.

 

Dej dej... prevec dnarja za v koloni vozit... aja... sej ne bi vec vozil v koloni :D

 

Ce bi se ze spuscal v predelavo, bi bil to styling. Govorim zase

 

Jest 100 oktananov enostavno nisem se proval, ker je najblizja Istabenz crpalka kaksnih 25km zahodno od mene. Ce je pa res, kar David pravi; da bo Petrol lansiral 105.... oh... bo teba provat.

 

Ker smo ze pri taki debati... en (po mojem mnenju) nebolec poseg me pa mika.

Mazda3 je ze tako ali tako tih avtomobil; sploh znotraj kokpita.

Kolk bi se splacalo (ce bi se sploh) zalimat protihrupno peno pod pokrov motorja?

Ima kdo kaksen bogate iskusnje z "aftermarket" penami za dusit zvok izod pokrova?

 

Hvala

LP Lenuh007

LP Lenuh007

m3cw8.jpg

wrcwn2.jpg

slobg8.jpg

9526mg9.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

meni nekaj ni jasno glede teh bencinov :rolleyes:

 

Normalno naj bi tankali Eurosuper 95, dalo pa se je tankat Eurosuper 98. Zdaj so Eurosuper 98 zamenjali za Super 100. Zakaj se ne imenuje Eurosuper 100? Zakaj je na bencinskih ozna?en z modro in ne z zeleno? V?asih je bil Super 91 se mi zdi - tisti ni bil neosvin?en - kako je s tem?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

meni nekaj ni jasno glede teh bencinov :rolleyes:

 

Normalno naj bi tankali Eurosuper 95, dalo pa se je tankat Eurosuper 98. Zdaj so Eurosuper 98 zamenjali za Super 100. Zakaj se ne imenuje Eurosuper 100? Zakaj je na bencinskih ozna?en z modro in ne z zeleno? V?asih je bil Super 91 se mi zdi - tisti ni bil neosvin?en - kako je s tem?

Ne ne je isto neosvin?en.....ker neosvin?en benz ni ve? dovoljen....torej brez skrbi...dali so pa modro barvo predvidevam da prej v oko pade.....mogo?e?!

 

 

Sicer pa Lenuh007....zakaj bi ti dal protihruzpno peno pod pokrov ?e je ?e tako mazda3 tih avto????

 

 

LP daVid

Feel free....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Guest BrainLess

........ glede bencina - te ma?ine so bile narete (vsaj starej?i modeli recimo 90, 95, 97) za tankanje 92 oktanskega neosvin?enega bencina! Ker ga valjda v slo ve? ni ?e nekaj ?asa vsi tankamo 95.... ?e je kdo tankal 98 ali bi zdaj 100 ali 105 avto po mojem nebi ve? ?el, je pa res da je malo bolj?i izkoristek pa mogo?e se zarad tega poraba malo zni?a..... sicer pa smo o tem ?e ogromno napisali....

 

Pa menda so nas v ?oli u?ili da je s temi oktani pri bencinu kot z procenti .....

da bi naj blo kao 100 oktanov polj ?isto ?ist.. :unsure:

 

popravite me ?e se motim, vem pa da je to (octan) vrednost gorljivosti.....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne vem je kaj narobe z mano ali pa mojim avtom, ker ?e 90 kkm tankam 98 oktanski benz, zdej sem pa pre?altal na 100 oktanskega in ?e vedno gre ko pr... ? :ne vem:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne vem je kaj narobe z mano ali pa mojim avtom, ker ?e 90 kkm tankam 98 oktanski benz, zdej sem pa pre?altal na 100 oktanskega in ?e vedno gre ko pr... ? :ne vem:

...gre ko pr... ? Ne ?tekam. Ko pr norcih? Full dobro verjetno :ne vem: ?

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

khm... skepti?en kar se oktanov ti?e, al je pa z mojim vozom nekaj narobe :P

 

tankal 95, avto gre "normalno", tankal MOL 95, avto gre bolj?e kot prej... tankal OMV 100, avto gre slab?e kot prej...

 

NI?JASNO

 

zdaj bom naslednji? spet na MOLU nato?il 98, pa bomo videli ?e bo spet sprememba <_<

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

khm... skepti?en kar se oktanov ti?e, al je pa z mojim vozom nekaj narobe :P

 

tankal 95, avto gre "normalno", tankal MOL 95, avto gre bolj?e kot prej... tankal OMV 100, avto gre slab?e kot prej...

 

NI?JASNO

 

zdaj bom naslednji? spet na MOLU nato?il 98, pa bomo videli ?e bo spet sprememba <_<

Dejstvo je da ima mol zelo kvaliteten benzin......in prou mo?no je da je celo bolj?i kot omv 100 oktanski......meni nekako ne uspe sko?it do logatca tankat na mol da bi proval....je pa ob?utna razlika na omv med 95 in 100 oktani........ Meni dejasnko gre bolj......mam ene to?no dolo?ene kose cest kjer lahko sprovam pospe?ek in je razlika do s 95 kon?na ob tabli 105km/h.....s 100 oktanskim pa nekaj ve? kot 115km/h.....avto mi bolj dinami?no vle?e.......

 

 

LP daVid

Feel free....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

..... a je kak kemik med nami ......

 

pa dajmo analizirat pa se bo to?no vedlo keri je ?istej?i in "explozivnej?i"

Joj jest ?e ?akam enega kemika da to analizo nardi....sem obljubil rezultate ?e nekaj ?asa nazaj....pa ?e kar ?akam...... :angry:

 

 

LP daVid

Feel free....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

..... a je kak kemik med nami ......

 

pa dajmo analizirat pa  se bo to?no vedlo keri je ?istej?i in "explozivnej?i"

Jaz nisem kemik pa vem da 100 oktanov bolj eksplodira kot 95.

Torej mo?nej?a eksplozija-->mo?nej?i potisk-->ve?ja mo?-->bolj?i pospe?ek in ve?ja kon?na hitrost.

Teoreti?no je to pove?anje mo?i za 5%, realno pa 2-3%. Mora? imet pa dober feeling, da ?uti? to razliko.

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Malo je BTjka sama hrupna, malo so bili "hrupni" potniki, tudi italijanske avtoceste niso tako super, kot jih nekateri hvalijo...   Ne, nisem slišal. Slišal sem danes, ko sem se sam peljal v službo. In čedalje bolj opažal, da v ovinku ne drži smeri. Pa sem mislil, da je guma bolj prazna. No, na črpalki ugotovim, da so gume v redu in posumim na kolesni ležaj. Parkiram pred firmo, vzamem dvigalko, dvignem levo, zavrtim - nič nenavadnega. Spustim, prestavim na desno, začnem dvigat - in niti ne dvignem do konca guma gre kar po svoje. Najprej sem pomislil, da so kolesni vijaki popustili... Pa sem kmalu obsedel tam zraven avta in čakal, da dojamem, kaj sem odkril...
    • Bravo, pravi mojster si.... 😉
    • Lani avgusta na tehničnem niso nič opazili...
    • Po parih mesecih obupnih poizkusov končno uspelo. Naša tamala ima na svojem otroškem koleščku 11 redni zobnik in SLX menjalnik. 3 mesece sem se zaj... da bi ji ga naštelal, pa ni ratal. Vsi so mi prodajali teorijo da je ziher skrivljen nosilec menjalnika ali pa menjalnik sam. Iz dojčland naročil orodje za ravnanje nosilcev, poravnal v nulo, pa spet isto sranje. Potem pa danes (končno) opazil, da zobniki rahlo poplesavajo ker očitno en šalabajzer na drugem koncu sveta ni znal zategnit ringa kasete. Zategnil, in sedaj vse dela BP. Ampak je pa trajal.  
    • CIA V opozorilo ostalim da se ne nagibajo na rusko stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.