Skoči na vsebino

poseg v Mazdo3

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

..... a je kak kemik med nami ......

 

pa dajmo analizirat pa  se bo to?no vedlo keri je ?istej?i in "explozivnej?i"

Jaz nisem kemik pa vem da 100 oktanov bolj eksplodira kot 95.

Torej mo?nej?a eksplozija-->mo?nej?i potisk-->ve?ja mo?-->bolj?i pospe?ek in ve?ja kon?na hitrost.

Teoreti?no je to pove?anje mo?i za 5%, realno pa 2-3%. Mora? imet pa dober feeling, da ?uti? to razliko.

Hm....ma kaj ni point lih v tem da more bit ?im manj explozij??? Torej da je samo ?isto izgorevanje...??

 

Al pa sem spet malo zabluzu! ?zmeden?

 

 

 

LP david

Feel free....

Napisano

Hm....ma kaj ni point lih v tem da more bit ?im manj explozij??? Torej da je samo ?isto izgorevanje...??

 

Al pa sem spet malo zabluzu! ?zmeden?

 

 

 

LP david

Jap, sedaj pa si zabluzu - malo si poglej delovanje OTTO motorjev - buuuum MORA bit - druga?e pa kot pri Kremen?kih - vsi noge dol, pa gremooo :mi pijemoo:
Papa, Tomi
Guest BrainLess
Napisano

da je 100-tka eksplozivnej?a je jasno ko beli dan

 

samo jaz bi testiral razliko na razli?nih pumpah.... pa da vidi? keri je dejansko bolj?i

Napisano

Hm....ma kaj ni point lih v tem da more bit ?im manj explozij???  Torej da je samo ?isto izgorevanje...??

 

Al pa sem spet malo zabluzu!  ?zmeden?

Ne, mo?nej?a kot je explozija bolje izgoreva bencin-->?istej?e je izgorevanje...

Glej ?e bolj explodira-->bolj potisne bat-->bolj se zavrti ro?i?na gred-->bolj se vrti menjalnik-->bolj se vrti-gre ALU feltna-->bolj gre avto :jupiii: .

Podobno pridobivamo mo? s turbino. Turbina stisne zrak na manj?i volumen tako da lahko da? v izgorevalni prostor ve? bencina ob enakem razmerju zrak-bencin (14:1)-->mo?nej?a explozija...bla, bla...In v tem je ves point-->v mo?nej?i exploziji!

Res je, da pri turbini za enako mo? ali hitrost ne potrebuje? toliko toliko explozij (obratov) to pa zato, ker so le-te mo?nej?e!

Aja pa ?e to. 100 oktanski bencin pove?a mo? explozije za 2-3%(glede na 95okt), turbina pa za 20-50%.

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Hm....ma kaj ni point lih v tem da more bit ?im manj explozij???  Torej da je samo ?isto izgorevanje...??

 

Al pa sem spet malo zabluzu!   ?zmeden?

Ne, mo?nej?a kot je explozija bolje izgoreva bencin-->?istej?e je izgorevanje...

Glej ?e bolj explodira-->bolj potisne bat-->bolj se zavrti ro?i?na gred-->bolj se vrti menjalnik-->bolj se vrti-gre ALU feltna-->bolj gre avto :jupiii: .

Podobno pridobivamo mo? s turbino. Turbina stisne zrak na manj?i volumen tako da lahko da? v izgorevalni prostor ve? bencina ob enakem razmerju zrak-bencin (14:1)-->mo?nej?a explozija...bla, bla...In v tem je ves point-->v mo?nej?i exploziji!

Res je, da pri turbini za enako mo? ali hitrost ne potrebuje? toliko toliko explozij (obratov) to pa zato, ker so le-te mo?nej?e!

Aja pa ?e to. 100 oktanski bencin pove?a mo? explozije za 2-3%(glede na 95okt), turbina pa za 20-50%.

JAh mislim da je razlika med turbino in 100 oktanov precej?nja...... :danzoman:

 

 

LP daVid

Feel free....

Napisano

JAh mislim da je razlika med turbino in 100 oktanov precej?nja...... :danzoman:

 

To itak. Sam obe varianti pove?ata mo? motorju zaradi mo?nej?e explozije v izgorevalnem prostoru.

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

JAh mislim da je razlika med turbino in 100 oktanov precej?nja...... :danzoman:

 

To itak. Sam obe varianti pove?ata mo? motorju zaradi mo?nej?e explozije v izgorevalnem prostoru.
hihihih ja ok....to pa zdej vem.....!!! :vesel:

 

 

?in :cheers:

 

david

Feel free....

Guest BrainLess
Napisano

... no jaz sem tankal nazadnje 100 tko pa res nimam ob?utka da bi kaj bolj ?el!

 

bom ?e mogo turbino not naret da vidim ?e res kaj doda mo?i :hohoho::vesel:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Sem se malo pozanimal... TAM je danes del multinacionalnega konglomerata, katerega večinski lastnik je CHTC China Hi-Tech Group Corporation...   In, ja, totalno Kitajska zadeva, ki izkorišča staro slavo TAMa, da naivnim uvali Kitajska jajca...
    • Vse moje je več.   No seveda konjiče tudi teram, da se ne polenijo 😅
    • Takšen je pač trg, vprašanje ni na mestu.
    • električnem pada cena hitreje kot tapravim avtom
    • Evo redni servis na 10,5 let starem Accordu in 209.000km....poleg rednih zadev olja(+menjalnik), filtri, se sprednje "puše" ter obe xenon žarnici (desno mi je dejansko razneslo), zdaj če bosta zdržali kot prvovgradnja 10 let bo super...zraven je bil "nov" 3 leta star Civic hybrid....mojster na servisu jih je pohvalil, do sedaj od kar so zunaj niso imeli kakšnih težav, reklamacij, itd....in predvsem je priznal, da je to edini Hondin motor, ki je primeren za to vozilo (idealen, t.j. 2.0 in 184km), ker ima Honda iste motorje še za oba večja modela je rekel, da je to prešvoh....kar pa je najbolj zanimivo, mi je povedal npr. da imam jaz na Accordu "dihtungo" za glavo motorja 4 slojno, pri teh novih Civicih je samo še 2 slojna, tako da vsi tudi JAP znamke šparajo na vseh segmentih....sicer pa je Accorda pohvalil, pravi da se pelje kot nov in da ni ovir da ne bi prišel do 500.000km brez težav, če ga bom imel do takrat  in bo pleh zdržal..... (ja zimske gume imam samo 17 col :), 225/50, Civic ima 235/40 R18 in zgleda bistveno lepše, komaj čakam poletje in 18 col :)). null
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.