Skoči na vsebino

Akcija chipanja pri Avtoelektroniki

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Tole gre skupaj z dyno day objavo.

 

Posebna ponudba za chipanje Mazd (dizel).

 

Mazde stare do vklju?no 2007: 400+ddv redna cena. Akcijska 280+ddv

Mazde novej?e od 2008: 550+ddv redna cena. Akcijska 380+ddv

 

Okvirno se dobi +30hp in +60Nm

 

Vsak avto se meri prej in potem. Da se vidi razlika.

Napisano

To je sedaj prilo?nost za Icemana da spet proba? ali bo kaj bolje.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Pa je to sam softwerska predelava prek OBD-ja, al je lotanje?

 

Na starih ?estkah je sigurno lotasnje, ker se preko obd-ja ne da ?ipat, za ostale pa nevem.

www.gistel.si

Napisano

Do konca maja.

 

Nalozi se nov program v racunalnik, ki krmili delovanje motorja. Spremenijo se nastavitve in s tem moc motorja.

 

 

Kolko pa se recimo "pridobi" pri faceliftani CD143 l.2007?

Napisano

Ali ima kdo kak?ne izku?nje za delit v zvezi s ?ipanjem Mazde 6 GY 2004 100kw.

Koliko se dejansko ob?uti na mo?i, ter kako je s porabo pri enakem stilu vo?nje.

 

P.S. Ali je to predelav ki jo je treba homologirat oz. kam javit spremembo?

Napisano

Ali ima kdo kak?ne izku?nje za delit v zvezi s ?ipanjem Mazde 6 GY 2004 100kw.

Koliko se dejansko ob?uti na mo?i, ter kako je s porabo pri enakem stilu vo?nje.

 

P.S. Ali je to predelav ki jo je treba homologirat oz. kam javit spremembo?

 

Ali res nikogar ni ki bi vedel povedat iz lastnih izku?enj kaj je glede porabe?

 

Ter ali to vpliva na izpu?ne pline... tehni?ni pregled (merjenje izpu?nih plinov)...?

Napisano

Ali res nikogar ni ki bi vedel povedat iz lastnih izku?enj kaj je glede porabe?

 

Ter ali to vpliva na izpu?ne pline... tehni?ni pregled (merjenje izpu?nih plinov)...?

 

Ne kopliciraj, vse zgoraj napisano naj te ne skrbi, ker je motor po "predelavi" mo?ganov dejansko ?e bolj ?ist kot prej in z ni?jo porabo.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

OK Mogo?e je res izpadlo, kot da kompliciram, ampak me je samo zanimalo ?e je kdo od tukaj prisotnih ?e opravil to in ?e mi zna postre?i s kak?nimi ?tevilkami. Vem namre? da gre pri tem za Optimiranje delovanja motorja. No ?e ne druga?e, bom to vedel ko se bom sam odlo?il za to (?e se bom) najprej pa moram z avtom spraznit vsaj nekaj tankov da bom kaj ve? vedel o porabi pri mojem na?inu vo?nje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.