Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni !

 

Mam te?avo Mazda 6 cd136 . Vjutro avto normalno v?ge , se zapeljem v slu?bo .Konc ?ihta se usedem v avto ho?em za?tartat in tema, samo vergla brez sledu da bi pri?gal ( tema ) Je mel ?e kdo tak primer ... Nobena lu?ka ne gori , ?rpalka zabrni a nima znaka da bi v?gal ...

Napisano

Pozdravljeni !

 

Mam te?avo Mazda 6 cd136 . Vjutro avto normalno v?ge , se zapeljem v slu?bo .Konc ?ihta se usedem v avto ho?em za?tartat in tema, samo vergla brez sledu da bi pri?gal ( tema ) Je mel ?e kdo tak primer ... Nobena lu?ka ne gori , ?rpalka zabrni a nima znaka da bi v?gal ...

 

Preveri ce pride nafta iz pumpe, odvijes cev ki gre na injektor in zaverglaj.

www.gistel.si

Napisano

Pozdravljeni !

 

Mam te?avo Mazda 6 cd136 . Vjutro avto normalno v?ge , se zapeljem v slu?bo .Konc ?ihta se usedem v avto ho?em za?tartat in tema, samo vergla brez sledu da bi pri?gal ( tema ) Je mel ?e kdo tak primer ... Nobena lu?ka ne gori , ?rpalka zabrni a nima znaka da bi v?gal ...

 

Dodaj malenkost gasa, ko ga vergla? in potem sporo?i kaj se je zgodilo.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

ali ga pa na roko napumpa? na filtru in proba?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Koliko je stara Mazdica?

Meni se je pri moji zgodilo podobno, ko sem pri?el domov iz ?ihta je vse delalo normalno, ko sem jo hotel ?ez 1 urco ponovno v?gat ni bilo efekta.

Potrebno je bilo zamenjati akumulator, nov je bil notri 6 let.

 

Upam da sem kaj pomagal :P

Napisano

Dodaj malenkost gasa, ko ga vergla? in potem sporo?i kaj se je zgodilo.

 

Hallo .. Ni? se ne zgodi tema .... Poskusil sem snet cev , ki pride iz rezervoarja na filter in tema ni dovoda goriva do motorja .....,1

Napisano

Hallo .. Ni? se ne zgodi tema .... Poskusil sem snet cev , ki pride iz rezervoarja na filter in tema ni dovoda goriva do motorja .....,1

 

Ma ne tisto cevko, ki gre na filter od nafte. Tvoj avto nima pumpe v rezervarju. Odvit mora? cev, ki je pod pokrovom od motorja, tista ki je pri?ravfana direktno na injektor.

www.gistel.si

Napisano

Ma ne tisto cevko, ki gre na filter od nafte. Tvoj avto nima pumpe v rezervarju. Odvit mora? cev, ki je pod pokrovom od motorja, tista ki je pri?ravfana direktno na injektor.

 

Menjal sem naftni filter , pumpica gre na trdo . Spredaj na na kovinski cevi sem snel kapico za test dovoda goriva - ko pumpam na pumpico brizga ven , ko verglam tema ... Baje je nek ventil na pumpi Tega sem tudi snel , sprobal - ko ni elektrike- pihne? skoz je odprt , ko je elektrika pa ne more? - je zaprt . Zgleda da ta tudi dela . .. edino , ?e se druga?e odnese , k je zmontiran not ...

Napisano

misli? IMV ventil - ta regulira pritisk na benz pumpi, ampak nisem ?e sli?al da bi zezal pri v?igu, le pri ?tantgasu?

 

Druga?e pa ?ist ena nevmesna probaj ?e z rezervnim klju?em....(koda)

 

Menjal sem naftni filter , pumpica gre na trdo . Spredaj na na kovinski cevi sem snel kapico za test dovoda goriva - ko pumpam na pumpico brizga ven , ko verglam tema ... Baje je nek ventil na pumpi Tega sem tudi snel , sprobal - ko ni elektrike- pihne? skoz je odprt , ko je elektrika pa ne more? - je zaprt . Zgleda da ta tudi dela . .. edino , ?e se druga?e odnese , k je zmontiran not ...

 

To ne pomeni ni? drugega kot to da cev ni zama?ena, da pa nafto potegne je potreben pritisk, ki pa ne pride proti motorju ampak iz motorja

 

PReden kaj menja? preveri vse cevi, tudi na zra?nem filtru - celoten zajem zraka

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

misli? IMV ventil - ta regulira pritisk na benz pumpi, ampak nisem ?e sli?al da bi zezal pri v?igu, le pri ?tantgasu?

 

Druga?e pa ?ist ena nevmesna probaj ?e z rezervnim klju?em....(koda)

To ne pomeni ni? drugega kot to da cev ni zama?ena, da pa nafto potegne je potreben pritisk, ki pa ne pride proti motorju ampak iz motorja

 

PReden kaj menja? preveri vse cevi, tudi na zra?nem filtru - celoten zajem zraka

 

Vse preverjeno , vse ok ,,, Je mo?no da je ?la ?rpalka ? baje se to na mazdi ne dogaja , upam da nisem jaz ta sre?ko da mi je ?la ..

Napisano

Viva las d.... :blush:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Vse preverjeno , vse ok ,,, Je mo?no da je ?la ?rpalka ? baje se to na mazdi ne dogaja , upam da nisem jaz ta sre?ko da mi je ?la ..

 

Kaj si ga imel priklopljenega na testerju? Lahko ti je sol senzor na odmicni gredi, ni lih pogosta napaka na ?estkah ampak...

www.gistel.si

Napisano

Kaj si ga imel priklopljenega na testerju? Lahko ti je sol senzor na odmicni gredi, ni lih pogosta napaka na ?estkah ampak...

 

Res bo problem na senzurju , ne dobi pulza motorja naprej ,,,

Napisano

Pozdravljeni !

 

Mam te?avo Mazda 6 cd136 . Vjutro avto normalno v?ge , se zapeljem v slu?bo .Konc ?ihta se usedem v avto ho?em za?tartat in tema, samo vergla brez sledu da bi pri?gal ( tema ) Je mel ?e kdo tak primer ... Nobena lu?ka ne gori , ?rpalka zabrni a nima znaka da bi v?gal ...

 

pOZDRAVLJEN JAZ SEM MEL ISTI PROBLEM KOT TI MI JE PA CRKNO GLAVNI VENTIL NA BOSS PUMPI TO JE VENTIL ZA GAS!!! PRI ?ERBINEKI PRIDE 340? V AVSTRIJI NA MAZDA SERVISU PA PRIDE 170?

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Bom za Boss-a izmeril temperaturo gum po vožnji po avtocesti  z digitalnim termometrom,  tako GY na 6-ki kot Conti na cx30. Tudi mene zanima realna temperatura. 
    • Ampak se hitro učijo in bodo počasi prevladali. Moj kitarist ima privatno plastičarsko delavnico. Do sedaj je imel nemške, angleške in italijanske stroje.  Zadnjega je kupil na kitajskem za tretjino cene. In pravi, da je daleč najboljši od vseh. Tudi na trstiranjihbpogisto zmagajo. Podobno je pri pevskih ozvočenjih.Sedaj jih že veliko kupuje zvočniške enote na kitajskem za par sto evrov na enoto in delajo enako ali še bolje kot renomirane firme. Tako, da jaz jih ne bi zaničeval.  Kar se tiče električnih avtomobilov je moje mnenje, da bodo v celoti prevzeli trge( vgrajevali vodo veliko opreme,imeli bodo dolg doseg in seveda  primerna cena). Večino kupcev ne bo brigalo od kod je avto, le cena bo narekovala prodajo  (delno tudi  kvaliteta). 
    • Ups, "brez problemov" je bla slaba izbira besed, bolj je bilo mišleno, da se nebi smeu še opečt pri 60-65. Drgač pa da ne bo kdo mislu kaka drama je zej z GY F1 6stkami ... sem ziher, da se ostale gume isto "grejejo". Včera ob sedmih zvečer je asfalt še ziher mel čez 30 + trenje gume pa ni da ni da ne prideš na teh 40-45. Zadn cajt, da začne mazda delat kake nove modele, sj ne vemo več okol česa bi še filozofiral
    • Ja, to je pa zanimivo..... 
    • Kako ti to veš kaki so Kitajci.... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.