Skoči na vsebino

Pelko servis


Balki

Priporočeno sporočilo

Za moje pojme (ker nisem iz teh krajev) je najla?ja pot npr. iz smeri Ljubljane po stari cesti proti Kranju, skozi Medvode in ko zavije? na dvojni deteljici za ?kofjo Loko je ?ez ~ 1km odcep levo za Senico. Gre? 1km, nato desno ?ez most, ovinek v levo in ?e ~200m do cilja na desni. :ouje:

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Za moje pojme (ker nisem iz teh krajev) je najla?ja pot npr. iz smeri Ljubljane po stari cesti proti Kranju, skozi Medvode in ko zavije? na dvojni deteljici za ?kofjo Loko je ?ez ~ 1km odcep levo za Senico. Gre? 1km, nato desno ?ez most, ovinek v levo in ?e ~200m do cilja na desni. :ouje:

 

 

OK hvala sem ga na?el.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

Hm, tudi jaz sem imel nekaj ?asa tak ob?utek pri njem.

 

Potem pa me je globoko razo?aral, ko sem mu pustil 1500?+ za menjan kompresor klime, ki ga sploh menjati ne bi bilo treba in ko so se mi od takrat naprej dogajale ?udne stvari, ter sem dvakrat ostal na cesti.

Da ne govorim o tem, da mi po vseh "popravilih" klima ?e vedno ni delala in sem avto vozil vsak nekaj dni nazaj.

 

No, danes grem po pol leta na drug servis. Klima zopet ne dela, ko se je temperatura malo dvignila...

 

H Pelkotu? Nikoli ve?!

www.zongler.info

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hm, tudi jaz sem imel nekaj ?asa tak ob?utek pri njem.

 

Potem pa me je globoko razo?aral, ko sem mu pustil 1500?+ za menjan kompresor klime, ki ga sploh menjati ne bi bilo treba in ko so se mi od takrat naprej dogajale ?udne stvari, ter sem dvakrat ostal na cesti.

Da ne govorim o tem, da mi po vseh "popravilih" klima ?e vedno ni delala in sem avto vozil vsak nekaj dni nazaj.

 

No, danes grem po pol leta na drug servis. Klima zopet ne dela, ko se je temperatura malo dvignila...

 

H Pelkotu? Nikoli ve?!

 

Pri meni se je problem s klimo pojavljal ko je bil avto cel dan na soncu. Se mi ni takoj vklopila. Stvar pa je bila v releju ki jo vklaplja. s?asoma se kontakti za?melcajo zaradi iskrenja. Preveri to zadevo ki je jasno opisana v eni drugi temi.

 

P.S. Pri Pelkotu bil ?e ve?krat. Sem menjal razli?ne stvari. Tudi popravilo klime(menjava cevke). Pa trenutno menjava rok (po naletu v luknjo na cesti)... in vedno sem bil izredno zadovoljen. Ter ga brez problema priporo?am. Imam z njem samo dobre izku?nje.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hm, tudi jaz sem imel nekaj ?asa tak ob?utek pri njem.

 

Potem pa me je globoko razo?aral, ko sem mu pustil 1500?+ za menjan kompresor klime, ki ga sploh menjati ne bi bilo treba in ko so se mi od takrat naprej dogajale ?udne stvari, ter sem dvakrat ostal na cesti.

Da ne govorim o tem, da mi po vseh "popravilih" klima ?e vedno ni delala in sem avto vozil vsak nekaj dni nazaj.

 

No, danes grem po pol leta na drug servis. Klima zopet ne dela, ko se je temperatura malo dvignila...

 

H Pelkotu? Nikoli ve?!

 

Kompresor klime je tam cca 600 ojrov. Tale je pol kar mal huda za delo...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Mogoče si se res nagaral, ampak si vsaj vozil "varčnega" bencinarja.
    • Tako je to...vsak ima "svoj" predalček😄
    • Enake znamke vozilo, enak model vozila, enak letnik vozila, enako veliko vozilo, še barve je enake, enkrat štirikolesni pogon in dvolitrski turbo dizel (poraba 6,7), drugič 1,5 litrski ne-dizel s sprednjim pogonom (poraba 8,8).    Zame ni več dileme, kakšen motor je edina prava izbira.
    • DANES SEM PA SPREMENIL VERO IN TRDIM, DA JE AVTOMATIK NEKAJ NAJBOLJŠEGA NA TEM SVETU!   Sem danes dobil kot nadomestno vozilo enakega, kot je naš dvolitrski dizelaš, le da nima štirikolesnega pogona in da je 1,5 litrski bbeeee eeenn eeennn ciiii narr brrr (me trese že če moram samo napisat). Se pravi težko vozilo z majhnim motorčkom.  Dragi moji, to pa je "trajben getriben"... Saj po avtocesti od Kopra mimo Trsta in do Monfalcona je lepo šlo, nič posebnega. Itak je pol poti omejitev 80 in s tujim avtom sem se omejitve držal kot klop. Ko se je omejitev dvignila, je bilo pa zmerno do pretežno vodoravno in je tudi kar šlo. Od Monfalcona do Solkana je pa polovico poti skozi naselja (50), ostalo pa 70. Nato sem v Solkanu počakal, da so trije otroci končali s športnim plezanjem in en otrok z avtošolo, pa še sosed me je prosil za prevoz, ker se je skregal s punco in dobil čevelj... In tako sen štartal s polnim, že tako velikim in težkim, vozilom v te naše hribe. Sem prekladal tisti menjalnik, da me zdaj bolita noga in roka. In že na pol poti do doma sem si zaželel, da bi bil avtomatik...    Zdaj razumem, kaj so nekateri tu razlagali. Dokler sem vozil dvolitrskega dizla, tega nisem razumel.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.