Skoči na vsebino

Pa koliko konjev da športni filter?


Symon

Priporočeno sporočilo

Ce se najde vec avtov toliko bolje. Se kdo , ki ima samo "sportni" vlozni filter ki gre v original skatlo za zracni filter?

 

Da se bo lahko preskusilo vec varinat in dobimo cimvec rezultatov.

 

Kdaj naj bi to potekalo? Gruntam za K&Na za Swifta, ampak ne zaradi konjev, ?ist iz Hillbilly razloga, ker ?ivimo na makadamu in poleti pol leta na istrskemu prahu se mi ne da menjati filtra na 10k, raje ga perem :jezicek:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

K&N je katastrofa za prah. Vzemi filter v roke in poglej skozi filter proti svetlobi. Vidi se luknjice skozi tkanino, ki je premazana z oljem. Skoznje gre tudi ves prah. Namesto filtra bos po 10.000km po prahu menjal motor.

 

Zaenkrat se z nobenim pri velikih km nobenega problema :ne vem:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz imam "?portnega" K&N - vlo?ni , enak motor kot Dejan ;)

 

Ah narobnega citiral :D v glavnem imamo lahko primerjavo, sam Dejan bo mogu original posodit ;)

 

original mam zj na avtu ?portnega pa v gara?i..:)

 

ajde bojan. js sm za akcijo:)

 

da vidmo kaj miatam najbol pa?e:)

A je to vse kar znate? :) Lepo je u?ivati v va?i otro?ki nesposobnosti:) Bravo

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?al noben...ta teden jaz ne bi mogu :blush: sem samo 3 dni v LJ in ne bo ?asa, no vsaj ne med 9-18.

 

LPB

 

jaz bom imel ?as.. bi pa predlagal da se na metalchoneta po?aka da imamo res en konkretn test..

A je to vse kar znate? :) Lepo je u?ivati v va?i otro?ki nesposobnosti:) Bravo

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz lahko ?e svojo ki?to pripeljem, ?al pa trenutno razpolagam le s serijskim filtrom. Verjetno se da hitro (po indijansko) namestit enga "?portnega" pa se vidi primerjavo a ne. :D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz lahko ?e svojo ki?to pripeljem, ?al pa trenutno razpolagam le s serijskim filtrom. Verjetno se da hitro (po indijansko) namestit enga "?portnega" pa se vidi primerjavo a ne. :D

 

Kupi K&N filter za v box pa probajte.

 

Glede na interes bi mogo?e lahko Mazda klub raje organiziral kar dynoday v navezi z mazdo mx?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Hotel sem samo pohvalit Zmaja da je opravil podvig, za katerega elektrobicikli zaenkrat še niso dovolj zmogljivi.
    • 200KM je v redu, če je turbo, ker je teh 200KM na voljo na sredini obratov in navadno v daljšem razponu. Pri N/A motorjih je pa ta max moč na koncu vrtljajev tam, kjer se začne rdeče polje in je razpon vrtljajev, ko je to na voljo žel precej ozek. Zato ta podatek izredno zavaja in ja zato se 2,5 turbo Mazde izven EU peljejo precej bolj suvereno pa ne zaradi 50KM več ampak zato, ker so moči na voljo bistveno prej.   Zato je tudi MPS bila res super za uživancijo, če te ni skrbela poraba 10+l/100km.
    • Zato, ker plešejo v Nemčiji, kjer se jim sesuva avto industrija v kateri smo kot podizvajalci za določene dele. Jebat ga tko to gre, ko se igrajo monopoly in se sprejemajo napačne odločitve. Drugače pa se ne gleda mesečnih rezultatov ampak letne in v EU je padec kar konkreten. EU oblast žal že nekaj let ne dela za Evropejce in prvi računi so izstavljeni. Žal.
    • To se pa bere skoraj tako kot mantra LGBTIQ....+++ zakaj hočte bit 100% hetero, če ste pa lahko vsaj mal homo?
    • Ah, daj no, kot da je to kak poseben in zapleten proces...   Prevrneš zadnjo klop, vzameš ven dvigalko, podložiš pod amortizer in kmalu je guma v zraku. Dvomim, da traja pet minut... V bistvu je dlje trajalo, da sem prišel k sebi, ko sem videl, kaj je z ležajem, kot je pa trajalo, da sem avto dvignil... Če bi imel ustrezno podporo (kak klocen ali zidak prave dimenzije) bi bilo še hitreje, ker bi dvigalko postavil kar pod "šusplato" in dvignil cel sprednji del.   Ja, veš, BTjka je avto, ne pa načičkan zabaviščni park na štirih kolesih z bluetooth povezavo in plazmo sredi armature...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.