Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

saj bi dal naslov avto dimi, pa je dal pred kratkim nekdo drug.

 

imam ''problem'' z mazdo 3 1,6 bencinar.

problem je v zem da mi avto nenormalno kadi, tudi sedaj ko je toplo tudi ko je segret ?e vedno kadi, da o tem kako dimno zaveso vle?em pozimi za sbo sploh ne govorim.. pa me zanima od ?esa je to in pa ?e se je komo to dogajalo. ne ?ere mi ne olja ne hladilne teko?ine... vse je ok. ko ga pa v?gem pa zasmrdi malo po bencinu.

 

najlep?a hvala za pomo?.

Napisano

Poraba ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Tole bi znal bit problem na senzorju pretoka zraka in ti fila prebogato me?anico - ?e je to to bo? videl na pove?ani porabi zato te tudi Yavarye spra?uje o porabi.

33112_1.png

Napisano

Tole bi znal bit problem na senzorju pretoka zraka in ti fila prebogato me?anico - ?e je to to bo? videl na pove?ani porabi zato te tudi Yavarye spra?uje o porabi.

 

nimam potovalnega ra?unalnika, ko prera?unam kilometre pa ga jaz vozim (umirjeno okoli 7,3) punci je uspelo z extremno ne?no vo?njo 6,8. se pravi na servisu re?t da naj pogledajo senor pretoka zraka? nisem glih mojster da bi znal sam to po?raufat..

Napisano

Tole je kr normalna poraba kar ka?e, da verjetno ni napake na senzorju.

 

Pa pravi?, da ti ni? ne zginja - ne olje, ne hladilna? A avto kej trokira, slabo vle?e ipd? A ?e od?raufa? pokrov?ek za dolivanje olja, a ima kej smetane gor ali je "?ist" oziroma umazan le od olja.

33112_1.png

Napisano

trenutno sem v tujini in ne morem pogledati, sem pa delal servis marca pa je bilo vse ok, nobene usedline... glede teko?ine pa: ko sem avto kupil decembra je bila hladilna na min. sem jo dolil do sredine max-min pa je ?e vedno to?no tam kot sem jo dolil. vmes sem naredil pribli?no 20k km

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • 495 kg nosilnosti?   A je to kakšen hec? Zapoznela prvoaprilska?   Pa narejen za kitajske gasilce - vsaj po oznakah na zadnjih vratih...      
    • 260Nm navora? Toliko ga imajo 1,5 bencinarji. Tole nekaj ne klapa.
    • V našem bloku smo se dogovarjali za novo fasado dolgih 10 let. Veliko kreganja in prepričevanja penzionistov.😃 Za to čudo na strehi  se ne bomo naslednjih 50. 😅
    • @Slivka malo še pa bodo v Mariboru imeli produkte za tebe, spodnje slikena linku ga prikazujejo tudi z odbijačem, ki jeprimeren za tvoje podnebje. Cene bi pa naj bele tudi malo bolj življenske    PICKUP VIKA T4 4X4 DIESEL | Tam Europe WWW.TAM-PICKUP.COM PICKUP VIKA T4 4X4 DIESEL VIKA T4 4X4, 2.8T diesel, 80kW (109 HP), 260Nm torque, MT, 5341*1885*1815 (L*W*H) (mm), cargo bed 1530x1620x515 mm, 495kg payload      
    • X motor ima kompresor. Mini Dino ne.  Kubatura gor ali dol. Ko nekje pri 3000 obratih začne kompresor delovati, se to kar konkretno občuti. Res je,za DeSUS vožnjo je res mogoče bolj primeren mini Dino. Za krujzanje po magistralkah  in navadnih cestah. Laganini. Pa še tukaj je poraba x motorja nižja.Ko pa pride avtocesta je pa druga pesem.  No in kolikor vem za te ,ki smo izprobali oba --Etcho, Gelipter--pa tudi Bini, nismo glih neki DeSUS vozniki. Radi stisnemo naše x 186 , ko smo na avtocesti. Zato smo se tudi odločili za te motorje. In tudi pri preizkusu obeh motorjev  nismo spremenili mnenja. Ja,mini Dino ima malenkost več navora pri nizkih obratih a tam ga itak ne potrebuješ veliko več,kot ga ima x motor. Poraba pa je itak na strani x motorja. Kar konkretno se pozna     
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.