Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo mam en problem in sicer gre za mazdo 6 (2007 , 143km) gre pa za tresenje pri nizkih obrati 1000-1500 potem tresenje izgine pojavla pa se pri rahlem pospesevanju. Torej zanima me vzrok tresenja ali je mogoce povezano s kaksnim nosilcem motorja,egr ventilom,sobe,vztrajnik-to je samo moje ugibanje. Za odgovore se vam ze vnaprej zahvaljujem

Napisano

Zdravo mam en problem in sicer gre za mazdo 6 (2007 , 143km) gre pa za tresenje pri nizkih obrati 1000-1500 potem tresenje izgine pojavla pa se pri rahlem pospesevanju. Torej zanima me vzrok tresenja ali je mogoce povezano s kaksnim nosilcem motorja,egr ventilom,sobe,vztrajnik-to je samo moje ugibanje. Za odgovore se vam ze vnaprej zahvaljujem

 

ali vztrajnik ali ?obe. kolko kilometrov ima avto?

www.gistel.si

Napisano

144.000

 

Glede na tvoj opis, predvidevam da je vztrajnik. Ce je kriv injektor avto cuka, pri vztrajniku pa trese.

www.gistel.si

  • 8 mesecev kasneje...
Napisano

Da ne odpiram nove teme...

 

U?eraj mi je za?el tresti motor oz morda vztrajnik. Precej se ?uti v kabini in samo pri prostem teku takoj ko spustim gas. Po nekaj sekundah ko obrati padejo za nekaj vrtljajev (recimo 50) pa teh tresljajev ni ve?....

 

Kdo kak?no idejo? :whatever:

Napisano

Da ne odpiram nove teme...

 

U?eraj mi je za?el tresti motor oz morda vztrajnik. Precej se ?uti v kabini in samo pri prostem teku takoj ko spustim gas. Po nekaj sekundah ko obrati padejo za nekaj vrtljajev (recimo 50) pa teh tresljajev ni ve?....

 

Kdo kak?no idejo? :whatever:

 

?e ti motor trese v prostem teku je problem ?oba, vztrajnik trese ko povspe?uje? in je pod obremenitvijo...

www.gistel.si

Napisano

Zdravo mam en problem in sicer gre za mazdo 6 (2007 , 143km) gre pa za tresenje pri nizkih obrati 1000-1500 potem tresenje izgine pojavla pa se pri rahlem pospesevanju. Torej zanima me vzrok tresenja ali je mogoce povezano s kaksnim nosilcem motorja,egr ventilom,sobe,vztrajnik-to je samo moje ugibanje. Za odgovore se vam ze vnaprej zahvaljujem

 

Jaz sem imel podoben problem s tresenjem, kriva je bila zapacana ?oba. Trenutno je ok, ?obe sicer nisem menjal, ampak sem jih dal spucat na eno ma?ino, tako da demonta?a injektorjev ni potrebna. Bomo pa videli, za koliko ?asa bo dr?alo.

Napisano

?e ti motor trese v prostem teku je problem ?oba, vztrajnik trese ko povspe?uje? in je pod obremenitvijo...

 

A je mo?no da samo v dolo?enih obratih?

+-50 pa ne?

Napisano

Kako to misli? v dolo?enih obratih? Pri kolko obratih ti trese?

 

Prosti tek takoj ko spustm gas cca 850 trese. Ko po parih trenutkih pade na 800 pa ne ve?. In ?e dam ?isto malo gasa nad 850 tudi ve? ne in naprej tudi ne...

Napisano

Jst imel podoben problem in sem ga re?il z aditivom. Zdaj dajem redno vsak tank in imam mir ze 10k km.

www.gistel.si

Napisano

Dodajat aditiv po ?tevcu prevo?enih 160kkm? <_<

Kako ve? za dize? Jih je treba dat dol pa testirat?

 

Bi bilo pametno ?i??enje celega sesalnega voda?

Morda ve kdo za koga ki to dela in je zanesljiv-mu lahko zaupam?

Napisano

Jaz sem dal 70? za ?i??enje injektorjev, ni pa to tisto ?i??enje ultrazvo?no al kako ?e, ko ti prav demontirajo ?obe. Tam je mal ve? dela, si par dni brez avta. Tukaj se priklopi na ma?ino, kjer je zgleda malce bolj agresivna me?anica nafte in aditivov in avto laufa ene 2-3 urce.

Zadeva deluje, baje da je ?e precej avtov ?lo b.o. po tem ?i??enju. Tudi taki, katerim je ecu javljal recimo, daje ?e ?oba zani?. Ko bo pa ornk problem, bo pa treba pa? se odlo?it in dati na ?i??enje/obnovo injektorjev k kakim profi?im, recimo..tja v Radomlje :)

Napisano

V dosti primerih ?obe niso zama?ene ampak zaribavajo zaradi bio nafte, katera ima v sebi premalo mazalnih snovi. Moj avto je imel 180.000 km, ko sem dal vse ?tiri ?obe na ?i??enje. Po cca 1000 km je bilo stanje poplnoma enako kot prej, klenketanje pri povspe?evanju in tresenje motorja v prostem teku. Pri 190.000 sem pri vsakem tanku za?el dodajati aditiv, ki ne ?isti ampak podmazuje injektorje in od takrat sem prevozil 12.000 km z istimi ?obami brez tresenja in klenkanja. Lahko namesto aditiva nalijete v rezervar 1dcl olja za dvotaktne motorje. mislim da je to najmanj?i stro?ek z katerim se lahko za?ne re?evati problem!

www.gistel.si

Napisano

Tresenje se je drug dan po dalj?i relaciji na AC nehalo in je cca 100km mir :party0035:

 

Upam da tako ostane. Bi bilo morda pametno vseeno narediti kak?no ?i??enje sistema ali ne? In ?e ja, kak?no?

  • 10 mesecev kasneje...
Napisano

Glede tresenja me nekaj zanima, ?e ima kdo kak?no idejo. Trese okoli 1200-1300 obratov. Ne vedno. Ampak ko trese, ?e vmes ugasnem in ponovno pri?gem, je ok. Potem pa cez ?as spet isto. A zna bit kak senzor?

 

?obe pomoje niso, vsaj to ni tipi?en znak. Tole zgleda kot da bi nekaj resetiral ko ugasnem in pri?gem :-).

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Glede tresenja me nekaj zanima, ?e ima kdo kak?no idejo. Trese okoli 1200-1300 obratov. Ne vedno. Ampak ko trese, ?e vmes ugasnem in ponovno pri?gem, je ok. Potem pa cez ?as spet isto. A zna bit kak senzor?

 

?obe pomoje niso, vsaj to ni tipi?en znak. Tole zgleda kot da bi nekaj resetiral ko ugasnem in pri?gem :-).

 

 

Pozdravljeni! Velikokrat je bil vzrok za tresenje pri nizkih obratih podlo?ke ?ob! Pri ve?ini sem sli?al, da jih dobesedno razgradi! Ko pride do te stopnje, pri?ne pu??anje pritiska in olja! V kolikor bi bil vztrajnik se velikokrat zgodi, da v prvi prestavi pri speljevanju za?ne avto poskakovati kot traktor in to re?imo z ve?jih gasom 1500 obr.

 

LpR

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

meni vztrajnik trese ampak ugotavljam da okrog 1500rpm pri mirovanju vozila ko gas stisnem pride avto v neko resonanco... vle?e druga?e lepo pa pelje se tudi, med vo?njo tresenja ni ?utit... imamo isti problem? tankam na MOL, ne devam nobenih aditivov in blindiran mam egr -_-

If in doubt, flat out... 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.