Skoči na vsebino

Senzor zunanje temperature + lu?ka za pas


Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni,

 

danes me je zmotil senzor zunanje temperature, ki se ni premaknil iz 20 stpinje, ?eprav jih je bilo po moji oceni vsaj 36. Avto je stal na soncu celi dan, ko sem se usedel vanj in odpeljal cca 15 km je komaj zlezel na 25 stopinj, pa ?e to ?ele ko sem ga vmes 2x ugasnil.

 

Je crknil kak senzor zunanje temperature? ?e je, je ta morda povezan ?e s kakim ECU-jem in mi sedaj dela napa?no me?anico goriva?

 

drugo: lu?ke za zadnje pasove se malo hecajo. Enkrat so zelene enkrat rde?e, v?asih se kar med vo?njo spremeni, ?eprav zadaj ni nikogar. Imam morda nevidnega sopotnika, ki se privezuje in odvezuje vsake toliko? :hudicek:

 

Thnx za ideje.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Opa?am da se je sam uredil, hvala. KAj pa zadni pasovi?

 

Pregledat ?ice okoli zati?ev med sede?i. Lahko, da je kje kaka ?ica preribana, pa daje stik na maso ali pa sta preglodani obe ?ici.

 

?e je videt vse OK, je lahko te?ava ?e v samih zati?ih.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

@Gustav: iste te?ave kot ti. Meni ka?e 16 °C. Pa to ne 1x. In to izklju?no samo takrat, ko je avto na soncu.

 

Lu?ka za zadnji desni pas pa mi gori zelena, tudi, ?e ni nikogar v avtu. Hecno.

 

Vidim, da ima? isto opremo. O?itno je serijsko.

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Meni je avto stal na soncu 16 dni, pa je temperaturo VEDNO prav kazalo, vsaj zaenkrat. :ne vem:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • 2.3 mašina je imela 3-4 iteracije. Zadnja je z redno menjavo olja ok. Prvim so pokale glave, ker so se luknjice zamašile, ki so med cilindri olje prepuščale, zadnja je baje sloted.   Ampak to so vse 2.3 280 mašine. In servisi nimajo pojma, ko to vprašaš.   Imam 1.5 3 cilindra in od MY2020 ima oljno črpalko gnano z mokrim jermenom in ne zobnikom. Baje penlo olje ob objestni vožnji in je lahko brez olja obstala. Na servisu nič ne vejo o tem.   Pri obeh mašinah zna bit še problematičen carbon built up, ampak ot imajo Mazde baje podoben problem.
    • Kje so časi RS Coshwort-a, potem bi bila odločitev logična....moj glas gre ST, ki je res stroj, če res rabiš 280km....kdaj jih bos uporabil je drugo vprašanje....glede zanesljivosti bi pa zih vzel Mazdo, ceprav verjetno je Ford ST program drugacna serija kot ostalo @godlike bo verjetno vedel....
    • Pa dam tudi jaz eno sliko kar tako:     Ta čas, ko nekateri glancate svoje Mazge in ko jim drugi naročate tablice, ta tretji z Mazgami uživamo v potovanjih...
    • Focus za družinsko kočije se mi zdi ravno prav z 182 konji. ST je pač brutaln. Pa se je prodajal samo 1.5 leta. V Sloveniji so najbolj redka mašina.
    • Plastike na CX30 me ne motijo ,če je siva barva avtomobila..,če pa je bela me pa motijo preveč in bele ravno zaradi teh plastik nebi imel..,Ko bi lahko dal motor od fokusa v CX30 😃
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.