Skoči na vsebino

zavore komplet MX5


Priporočeno sporočilo

Po?as bo ?as ko bom moral tudi jaz zamenjat plo??ice in diske na MX5ki.

 

GLedal sem na netu, bral forume, iskal najcenej?e variante,... in sem bolj kot ne zmeden :)

 

Bi prosu ?e ima kdo izku?nje z kako je s kompatibilnostjo med razli?nimi znamkami diskov in plo??ic.

 

Ne rabim kak?nih sport in oh in sploh, samo nekaj da bo vsaj tako kot original, da zdr?i normalne obrementive in ob?asno hitrej?o vo?njo.

 

Ne bi rad kupil ?kart robe, ne bi dal pa tudi premo?enja za cel komplet - kao best buy ;)

 

Plo??ice sem najcenej?e na?el EBC Ultimax - kolikor razumem so to ?isto normalne kot zamenjava za original (skupaj komplet - cca 60 EUR, to je najceneje kar sem najdu).

Kolikor sem bral so ok, samo da so kao trde (mogo?e to velja za Green in vse ostale barve stuff?).

 

Diski pridejo malo dra?je, vendar me zanima ?e ima kdo kak?ne izku?nje z diski in EBC plo??icami.

 

EBC diski so precej dragi, ATE kolikor sem gledal, cca 200? za vse 4 (zadnji cca 80? + sprednji 100? + po?tnina).

 

Na?el sem tudi ponudbo za komplet Mtec diski in Mintex plo??ice (za Mintex bolj slabi komentarji) - diski so narezani, povrtani..., ?e ho?e? ti tudi samo sredinski del prodajo :hohoho:

link

 

Kakr?ne koli izku?nje dobrodo?le.

 

LPB

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ate, Brembo, Ferodo... Vse bo OK glede na to, da si napisal da ne rabi? kaj hudega. EBC ultimax ali black stuff so normalne, green so brezvezne (ve?inoma jih grajajo), redstuff so ?e kar agresivne vendar niso tako dobre kot kake Ferodo DS2500...

Diske imam na Cliu naprimer Brembo HC (High Carbon) in upravi?ijo ceno. Ne pregrejejo se pa tudi trajajo ?e lep ?as. ?e obstajajo HC za Miato lahko le priporo?am. Pa ko bo? vse to menjaj glej da ne pozabi? menjati zavorno. Ve?ina jo nikoli ne menja. :vskalo: Tu raskiraj 10? ve? in kupi Motul RBF600. Jaz sem bil presene?en nad razliko. Prej sem dajal razne DOT 5,1 pa je bil pedal ?e vedno ?uden, tale RBF600 je pa DOT4 vendar RBF pomeni Racing Brake Fluid. :hudicek:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

servis pri ca. 167.000km

 

-olje motul 5w30 4l = 40eur

-filter olja = 4 eur

-ploscice Ferodo s/z = 100eur

-diski ATE s/z =120eur

 

-pelko mojster = 70eur

 

vse skupaj: 334eur

 

:bravo:

 

po 1 letu in ca. 14.000km se vedno odlicno zavira. Narocil sem preko ebaya.

Aja zavorno olje tudi moras dat novo...in na zacetku bo pedal cuden (bolj bo treba pritisnt) ampak pol bo ok.

Jaz sem zelo zadovoljen, pri hudih zaviranjih pa upaj, da si kaj dobrega pojedel, ker gre hrana gor po trebuhu :D

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se mi zdi kar ugodna tale Labijeva varianta.

 

Ja in ?e ena ideja/nasvet. Saj ve?, dirka?i nimajo ?asa ulaufavati. Gre? en krog po prazni regionalki, najprej lepo parkrat zabremza? ne?no, da se ogrejejo. Potem vsaj petkrat pri 100 bremza? na polno da se skor ustavi? (ne ?isto ker tako se pa naredi sranje!!!) se pelje? nekaj kilometrov s ?im manj bremzanja (da se ohladijo). Lahko ponovi? postopek, vklju?no s hlajenjem in ima? ulaufane bremze. Jaz sem ?e nekajkrat naredil tako in se obnese. :)

Nikoli se pa na polno ne ustavi in dr?i bremzo (ali zategni ro?no). Takrat se plo??ica zape?e na disk zaradi ?esar pride do vibracij ali tresenja. To delajo frajerji napako, ko se jim mudi v gostilno, terajo na polno, pribremzajo pa ro?na in hopa na pir. Potem pa pride do hvaljenja kako so ga terali, da so zvili diske. Yeah right! :rolleyes:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

Nikoli se pa na polno ne ustavi in dr?i bremzo (ali zategni ro?no). Takrat se plo??ica zape?e na disk zaradi ?esar pride do vibracij ali tresenja. To delajo frajerji napako, ko se jim mudi v gostilno, terajo na polno, pribremzajo pa ro?na in hopa na pir. Potem pa pride do hvaljenja kako so ga terali, da so zvili diske. Yeah right! :rolleyes:

 

Tole velja tudi za vsakodnevno uporabo - nikoli dr?at stisnjene bremze na pregretih diskih razen, ?e ni res nujno (ustavljanje na klancu). Pa pri vo?nji v de?ju oziroma ?ez lu?e je tudi pametno, da se diskov ne pregreva, ker voda in pregreti diski so hudi sovra?niki.

 

?e se upo?teva te dve pravili ima? lahko ene diske dolgo dolgo in se ne bodo zvijali, ?e so le kolikor toliko kvalitetni.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

po 1 letu in ca. 14.000km se vedno odlicno zavira. Narocil sem preko ebaya.

Aja zavorno olje tudi moras dat novo...in na zacetku bo pedal cuden (bolj bo treba pritisnt) ampak pol bo ok.

Jaz sem zelo zadovoljen, pri hudih zaviranjih pa upaj, da si kaj dobrega pojedel, ker gre hrana gor po trebuhu :D

 

Te tvoje cifre so mi ful v?e?, sam zame pride dra?je, zato sem ?e drugje gledal :) kje bi dobu cenej

Tista dva prodajalca sem s?ekiral na ebayu, samo kot sem napisu pridejo ATE diski 180? min (s tem da ma en sam sprednje, en sam zadnje, un ka je najdra?ji ma pa oboje), no malo bom ?e pogledal glede cen, potem pa ?im prej nabavim in peljem Pelkotu, da bo fresh & clean ;) no to glede zavorne teko?ine nisem vedel, ampak sem itak mislu menjat.

 

Pol bo treba sam ?e ?eljusti zdrgnt pa na nov barvat, da bo lepo zgledal :D

 

Tu raskiraj 10? ve? in kupi Motul RBF600. Jaz sem bil presene?en nad razliko. Prej sem dajal razne DOT 5,1 pa je bil pedal ?e vedno ?uden, tale RBF600 je pa DOT4 vendar RBF pomeni Racing Brake Fluid. :hudicek:

 

Pa ta Motul RBF600 dela na normalnih bremzah al morjo bit tut racing? :D

 

?kodit najbr? ne more ne...

 

Tnx za info vsem ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Hotel sem samo pohvalit Zmaja da je opravil podvig, za katerega elektrobicikli zaenkrat še niso dovolj zmogljivi.
    • 200KM je v redu, če je turbo, ker je teh 200KM na voljo na sredini obratov in navadno v daljšem razponu. Pri N/A motorjih je pa ta max moč na koncu vrtljajev tam, kjer se začne rdeče polje in je razpon vrtljajev, ko je to na voljo žel precej ozek. Zato ta podatek izredno zavaja in ja zato se 2,5 turbo Mazde izven EU peljejo precej bolj suvereno pa ne zaradi 50KM več ampak zato, ker so moči na voljo bistveno prej.   Zato je tudi MPS bila res super za uživancijo, če te ni skrbela poraba 10+l/100km.
    • Zato, ker plešejo v Nemčiji, kjer se jim sesuva avto industrija v kateri smo kot podizvajalci za določene dele. Jebat ga tko to gre, ko se igrajo monopoly in se sprejemajo napačne odločitve. Drugače pa se ne gleda mesečnih rezultatov ampak letne in v EU je padec kar konkreten. EU oblast žal že nekaj let ne dela za Evropejce in prvi računi so izstavljeni. Žal.
    • To se pa bere skoraj tako kot mantra LGBTIQ....+++ zakaj hočte bit 100% hetero, če ste pa lahko vsaj mal homo?
    • Ah, daj no, kot da je to kak poseben in zapleten proces...   Prevrneš zadnjo klop, vzameš ven dvigalko, podložiš pod amortizer in kmalu je guma v zraku. Dvomim, da traja pet minut... V bistvu je dlje trajalo, da sem prišel k sebi, ko sem videl, kaj je z ležajem, kot je pa trajalo, da sem avto dvignil... Če bi imel ustrezno podporo (kak klocen ali zidak prave dimenzije) bi bilo še hitreje, ker bi dvigalko postavil kar pod "šusplato" in dvignil cel sprednji del.   Ja, veš, BTjka je avto, ne pa načičkan zabaviščni park na štirih kolesih z bluetooth povezavo in plazmo sredi armature...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.