Skoči na vsebino

Mazda 323f 1999 1,4 ali 1,5

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Sem nov na forumu. Kupujem nov avto pa se nekako ne morem odlo?it. V o?i mi je padla Mazda 323. Zanima me ali je motor 1,4 dovolj mo?en( tudi ko laufa klima) ali pa bi moral vzeti 1,5 ? Nikjer tudi nisem zasledil podatka ali sta motorja 16V. Uporabnike omenjenega avta bi ?e prosil , ?e mi lahko poveste, koliko placa je v avtu, ?e se podrejo zadnji sede?i, ker bi rad noter spravil kolo, kadar bi na hitro ?el nekam pa se mi ga ne bi dal na prtlja?nik ?raufat.

Napisano

Sicer je malo odvisno od letnika, vendar motorji so ve?inoma 16v. Prav tako dvomim, da bo? dobil kaj veliko 1.4 motorjev, saj jih je najve? 1.5. Razlike sicer ne poznam, bi pa vsekakor izbral 1.5 motor, ki ga imam tudi sam. Ne poka od mo?i, je pa dovolj mo?an da se lahko normalno vozi?, tudi s klimo.

Napisano

Motor 1.5, 16V so itak vsi, placa dost,...Pa kle na forumu ima DANDO celo kolekcijo teh Mazd. Samo barvo si izbere? in se odpelje? ;) ....

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Zdravo

 

sem lasnik mazde 323F 1,5i l.98 imam klimo in vozm kolesa v avtu...

 

Tkole ti povem avto se vozi ?isto lepo kar se ti?e mo?i (tudi ?e ma? klimo in ?e tri zraven ti potegne v vsak klanec na slovenskih avtocestah 130km/h kar je dovolj

 

kar se pa ti?e vo?nje koles pa je avto sorazmerno ozek tako da ve? kot dveh ne bo? mogel notri peljat pa ?e to je avta kar malo ?koda ker ma dosti ob?utljive(beri udobne) notranje obloge in se ti lahko zgodi da bo na zadnjih vratih kak?na sled od kolesa oz sprednjih vilic ?e ga da? z prednjimi vilicami naprej No to je samo tko kot prijateljski nasvet (?e potrbuje? kiblo za kolesa vozit potem raj?i nabavi Pasat karavan k je itak ?e vsak zgonjen od znotraj (za to ceno) sam potem se ne bo? peljal z takim u?itkom in v tako kvalitetnem avtomobilu. Odlo?i se sam.... jest vozim kolesa v avtu vsake 4 mesece enkrat pa pa? takrat ZELO pazim pa gre... AVTO , MOTOR 1,5 in KLIMA so pa Z A K O N !

 

LP Rok

Napisano

1.4, 15 nobene ve?je razlike, ?e kupuje? avto , da bi ful potegnu, bo? moral kam druga? u? vre?.se ti ne da kolo na prtlja?niok, mal se je treba potrudit, ?e ho?e? imeti avto dalj ?asa lep.pri na?ih avtomobilih strogo velja, vse se vozi v prtlja?niku.avto je treba ?parat.jaz ko kupujem avto najprej pogledam kako je ohranjen notri, to pove najve?, potem gremo km in barva itd.vem da je prtlja?nik kar drag, ampak saj poleti ga rabi? za kolo,pozimi za smu?i,itd.legendi je ?koda denarja za prtlj. pa si ga bo kar od mene sposodil.

Napisano

Slu?ajno sem imel mo?nost 1.4 vozit in sem bil precej razo?aran saj je bil resni?no podhranjen - 75KM pa? ne more delat ?ude?ev. Tako, da po moje vsaj 1.5 ?eprav tudi to ni avion ampak vseeno.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.