Skoči na vsebino

Mazda 323f 1999 1,4 ali 1,5

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Sem nov na forumu. Kupujem nov avto pa se nekako ne morem odlo?it. V o?i mi je padla Mazda 323. Zanima me ali je motor 1,4 dovolj mo?en( tudi ko laufa klima) ali pa bi moral vzeti 1,5 ? Nikjer tudi nisem zasledil podatka ali sta motorja 16V. Uporabnike omenjenega avta bi ?e prosil , ?e mi lahko poveste, koliko placa je v avtu, ?e se podrejo zadnji sede?i, ker bi rad noter spravil kolo, kadar bi na hitro ?el nekam pa se mi ga ne bi dal na prtlja?nik ?raufat.

Napisano

Sicer je malo odvisno od letnika, vendar motorji so ve?inoma 16v. Prav tako dvomim, da bo? dobil kaj veliko 1.4 motorjev, saj jih je najve? 1.5. Razlike sicer ne poznam, bi pa vsekakor izbral 1.5 motor, ki ga imam tudi sam. Ne poka od mo?i, je pa dovolj mo?an da se lahko normalno vozi?, tudi s klimo.

Napisano

Motor 1.5, 16V so itak vsi, placa dost,...Pa kle na forumu ima DANDO celo kolekcijo teh Mazd. Samo barvo si izbere? in se odpelje? ;) ....

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Zdravo

 

sem lasnik mazde 323F 1,5i l.98 imam klimo in vozm kolesa v avtu...

 

Tkole ti povem avto se vozi ?isto lepo kar se ti?e mo?i (tudi ?e ma? klimo in ?e tri zraven ti potegne v vsak klanec na slovenskih avtocestah 130km/h kar je dovolj

 

kar se pa ti?e vo?nje koles pa je avto sorazmerno ozek tako da ve? kot dveh ne bo? mogel notri peljat pa ?e to je avta kar malo ?koda ker ma dosti ob?utljive(beri udobne) notranje obloge in se ti lahko zgodi da bo na zadnjih vratih kak?na sled od kolesa oz sprednjih vilic ?e ga da? z prednjimi vilicami naprej No to je samo tko kot prijateljski nasvet (?e potrbuje? kiblo za kolesa vozit potem raj?i nabavi Pasat karavan k je itak ?e vsak zgonjen od znotraj (za to ceno) sam potem se ne bo? peljal z takim u?itkom in v tako kvalitetnem avtomobilu. Odlo?i se sam.... jest vozim kolesa v avtu vsake 4 mesece enkrat pa pa? takrat ZELO pazim pa gre... AVTO , MOTOR 1,5 in KLIMA so pa Z A K O N !

 

LP Rok

Napisano

1.4, 15 nobene ve?je razlike, ?e kupuje? avto , da bi ful potegnu, bo? moral kam druga? u? vre?.se ti ne da kolo na prtlja?niok, mal se je treba potrudit, ?e ho?e? imeti avto dalj ?asa lep.pri na?ih avtomobilih strogo velja, vse se vozi v prtlja?niku.avto je treba ?parat.jaz ko kupujem avto najprej pogledam kako je ohranjen notri, to pove najve?, potem gremo km in barva itd.vem da je prtlja?nik kar drag, ampak saj poleti ga rabi? za kolo,pozimi za smu?i,itd.legendi je ?koda denarja za prtlj. pa si ga bo kar od mene sposodil.

Napisano

Slu?ajno sem imel mo?nost 1.4 vozit in sem bil precej razo?aran saj je bil resni?no podhranjen - 75KM pa? ne more delat ?ude?ev. Tako, da po moje vsaj 1.5 ?eprav tudi to ni avion ampak vseeno.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
    • Tole je problem na sesalnem delu in ne ne izpušnem. Dej poskusi sčistit MAF senzor (jaz bi šel sicer v menjavo) pa preveri, da nimaš kje kaj losano al pa pretrgano od zračnega filtra do sesalnega kolektorja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.