Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni mazda?i!

 

?e kar nekaj ?asa me ni bilo na forumu :blush: . V tem ?asu sem zamenjal mojo 323f-ko za 6-ko. V dveh in pol letih sem z mojo mazdico naredil 50.000 km (sedaj jih ima 196.000) in sem z avtom zelo zadovoljen. :D Pred ?asom se mi je

zgodilo, da se je mazdica med zaviranjem pred semaforjem ugasnila, za?udeno sem avto pri?gal in nekaj ?asa nisem imel nobenih te?av. Problem se je ponavljal letos pozimi, ob nizkih temperaturah se je avto na semaforju uga?al, v zadnjem tednu pa se to dogaja kar pogosto (v prostem teku obrati zanihajo in avto se ugasne). Po prebiranju foruma sklepam, da gre za pokvarjen IMV ventil. So to pravi simptomi ali bi lahko bilo kaj drugega in seveda kak?ni so stro?ki, ?e je kdo ?e imel podoben problem?

 

Drugih te?av z avtom nimam, poleg malce ?rnega dima ko pohodim plin in blagega vle?enja v stran na nagnjeni cesti, kar pa so, kolikor sem prebral na forumu, "dodatna oprema" :)

 

Mazdica je pa 2.0 dizel, 136k, letnik 2003 - redno jo servisiram, sicer ne na poobla??enem servisu.

Me pa zanima ?e, ?e kdo ve, kaj so slabe strani tega motorja? Zasledil sem, da se veliko pi?e o obveznem ?i??enju karterja in bakrenih podlo?kah.

Napisano

Jaz bi se na tvojem mestu oglasil do na?ega majstra - Avto Pelko d.o.o., pa bosta skupaj po?tudirala kaj je za po?timat! :punk:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

 

Mazdica je pa 2.0 dizel, 136k, letnik 2003 - redno jo servisiram, sicer ne na poobla??enem servisu.

Me pa zanima ?e, ?e kdo ve, kaj so slabe strani tega motorja? Zasledil sem, da se veliko pi?e o obveznem ?i??enju karterja in bakrenih podlo?kah.

 

glede na izku?nje serviserjev in nekaterih uporabnikov, priporo?eno je vsaj vsake dve leti odmontirat pokrov karterja, ter preverit ?istost sita, po katerem ?rpalka vle?e olje,

?e je sito zabasano, je olja dovolj, motor pa lahko kljub temu ribne...

 

podlo?ke so minimalni stro?ek z veliko vrednostjo :) Menjaj ?e ?e nisi...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Jaz bi se na tvojem mestu oglasil do na?ega majstra - Avto Pelko d.o.o., pa bosta skupaj po?tudirala kaj je za po?timat! :punk:

 

Sem videl, da se Avto Pelko omenja kar konkretno na tem forumu, tako, da mora biti res faca za mazde. :)

Hvala za nasvet.

 

Druga?e sem pa pri?akoval, da se boste kar konkretno razpisali o teh motorjih. Vsaj kolega, ki je bil v?asih vajenec na mazdi pravi, da so jih zamenjali veliko. :ne vem: V bistvu me veseli, da se niste :D

Napisano

Pelko je prov orng obvlada? in je ?e marsikatero Mazdojko D, re?il pred ribarijo. :cheers:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Sem malo prej Simona vpra?al konkretno za tvoj primer kaj bi bila te?ava in koliko ?. Kot iz topa mi je ustrelil, da je regulator na Bosch pumpi, stro?ek naj bi bil pa samo 160?, drugod je rekel, da ti bodo ra?unali 280?. :jupiii:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Sem malo prej Simona vpra?al konkretno za tvoj primer kaj bi bila te?ava in koliko ?. Kot iz topa mi je ustrelil, da je regulator na Bosch pumpi, stro?ek naj bi bil pa samo 160?, drugod je rekel, da ti bodo ra?unali 280?. :jupiii:

 

Hvala, bom se ta teden oglasil pri njemu in sporo?im kaj smo re?ili. :cheers:

Napisano

Hvala, bom se ta teden oglasil pri njemu in sporo?im kaj smo re?ili. :cheers:

 

lahko bi mev se popust,a je tko zmaj? :hudicek:

Insured by mazda mafia you hit me,we hit you ...

 

 

qxMGjr2.png

Napisano

lahko bi mev se popust,a je tko zmaj? :hudicek:

 

Seveda, ?lani kluba imamo 15 % na material in storitve! :jupiii:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Sicer pa ne me za besedo dr?at, ?e ni Pelko ?e ra?unal tole z vsemi mo?nimi popusti, no ni? te ne stane ?e vpra?a?, je zelo fajn mo?akar! :jupiii:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Sem malo prej Simona vpra?al konkretno za tvoj primer kaj bi bila te?ava in koliko ?. Kot iz topa mi je ustrelil, da je regulator na Bosch pumpi, stro?ek naj bi bil pa samo 160?, drugod je rekel, da ti bodo ra?unali 280?. :jupiii:

 

No jst se na nobeni sestki nism zaslediv d bi mela BOSCH PUMPO. :jezicek: Menjava IMV ventila je resitev

:jupiii:

banner1ydl6.jpg
Napisano

Pozdravljeni mazda?i!

 

?e kar nekaj ?asa me ni bilo na forumu :blush: . V tem ?asu sem zamenjal mojo 323f-ko za 6-ko. V dveh in pol letih sem z mojo mazdico naredil 50.000 km (sedaj jih ima 196.000) in sem z avtom zelo zadovoljen. :D Pred ?asom se mi je

zgodilo, da se je mazdica med zaviranjem pred semaforjem ugasnila, za?udeno sem avto pri?gal in nekaj ?asa nisem imel nobenih te?av. Problem se je ponavljal letos pozimi, ob nizkih temperaturah se je avto na semaforju uga?al, v zadnjem tednu pa se to dogaja kar pogosto (v prostem teku obrati zanihajo in avto se ugasne). Po prebiranju foruma sklepam, da gre za pokvarjen IMV ventil. So to pravi simptomi ali bi lahko bilo kaj drugega in seveda kak?ni so stro?ki, ?e je kdo ?e imel podoben problem?

 

Drugih te?av z avtom nimam, poleg malce ?rnega dima ko pohodim plin in blagega vle?enja v stran na nagnjeni cesti, kar pa so, kolikor sem prebral na forumu, "dodatna oprema" :)

 

Mazdica je pa 2.0 dizel, 136k, letnik 2003 - redno jo servisiram, sicer ne na poobla??enem servisu.

Me pa zanima ?e, ?e kdo ve, kaj so slabe strani tega motorja? Zasledil sem, da se veliko pi?e o obveznem ?i??enju karterja in bakrenih podlo?kah.

 

 

Zdravo. sem nov na forumu, zato me ?e malo matra samo oddajanje......

Glede tvoje te?ave, jaz sem imel isti problem. ?lo je za visokotla?ni ventil, ki naj bi ga po?rlo ?veplo v na?i nafti. Te probleme imajo predusem Mazde ni?jih letnikov, kasneje so to uredili z bolj?im ventilom. Jaz sem ta ventil dobil iz hrva?ke, saj so bili takrat le oni zastopniki (5 let nazaj) za to. Zrihtal pa mi ga je na servisu (pod roko) v ljubljani. Stro?ek cca 200?.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Moja ima 330k km pa je tudi se vedno original
    • Napaka P0101 je povezana z MAF senzorjem ampak ne menjaj tega senzorja, največkrat je problem v odmični gredi za izpuh ker se obrabi pač slab material ki ga je mazda uporabila bom dodal sliko. Problem je ker se ventili za izpuh ne odprejo več in zrak nima kam iti zato tudi zrak ne more v motor torej javlja napako P0101. Če znaš odpreti pokrov valjev lahko sam preveriš ampak če se ti je že to začelo dogajati zna tudi crknit vakumska pumpa ker potegne delce od odmične gredi. Če boš avto popravljal priporočam da tudi zamenjaš podložke za šobe ki lahko naredijo velik problem na tem avtu.
    • Zdravo, Imam Mazdo 6, 2.2d, 150, 2017. Problem je, da se včasih, ko se peljem po avtocesti s 130 km/h, prižgano klimo in ga pohodim, normalno pospeši do 140 km/h, po tem pa se kar vleče do 160 km/h. Če grem čez 160 km/h, se včasih pojavi napaka P0101. Podobno se dogaja tudi brez klime, ampak pri hitrosti okoli 180 km/h. Druga težava je pri prestavljanju (ročni menjalnik). Ko pohodim v 3 prestavi do 3000 vrtljajev in prestavim v 4 ne nadaljuje s pospeševanjem, ampak se za trenutek »ustavi« in šele nato potegne. Sesalni kolektor je bil očiščen pred mesecem dni, servis je bil opravljen, avto ima 160.000 km. Kakšen namig? Hvala.
    • Četrti dan, četrta lokacija, še vedno ista gorska koča.     Bo pa počasi treba zaključit potepanje, ker "gorski koči" zmanjkuje nafte...
    • Evo, jaz sem kak mesec nazaj menjal sklopko na svoji 6ki. Zdržala je skoraj 320 000km.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.