Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Ce ti odklepa in ti noce zaklenit, je nekaj narobe z tipko na kljucu, priovaj ga odpret in poglej kaj je notri. Mogoce je kdaj prisla vlaga v njega in ima zdaj slab spoj. Drugo ne more bit v tem primeru :)

www.gistel.si

Napisano

Ce ti odklepa in ti noce zaklenit, je nekaj narobe z tipko na kljucu, priovaj ga odpret in poglej kaj je notri. Mogoce je kdaj prisla vlaga v njega in ima zdaj slab spoj. Drugo ne more bit v tem primeru :)

 

sam isto zmatram....je kak?na ve?ja znanost odpret ta klju? ali je simpl?
Napisano

sam isto zmatram....je kak?na ve?ja znanost odpret ta klju? ali je simpl?

 

Konkretno tega nisem se imel v roki, ponavadi ali ima vijak ali se ga z izvijacem da narazen...

www.gistel.si

Napisano

sam isto zmatram....je kak?na ve?ja znanost odpret ta klju? ali je simpl?

 

 

Rabis izvijac in navodila :)

 

http://www.google.com/search?hl=en&cli...ved=0CHUQ1QIoAA

 

 

http://www.mazda3forums.com/index.php?topic=152075.0

 

 

 

 

Tools needed: Small (3/32") flathead screwdriver

Supplies needed: Replacement CR1620 button battery

 

Step 1: First, we need to separate the key portion from the remote portion. Flip the key blade open, then look in the slot where they key blade is stored when it's closed. Note the little tab in this slot in the picture below:

 

Objavljena slika

 

Step 2: This part is a little tricky. Hold the flip key in one hand, then push the tab in the picture above with the screwdriver in your other hand. While holding the tab in, pull the key portion away from the remote portion. Some people might find it easier to hold both the remote portion and the screwdriver in one hand, then use the other hand to pull the key portion off.

 

Step 3: If you're successful, you'll end up with this:

 

Objavljena slika

 

Step 4: On the remote portion, note the little slot right below the "VISTEON" writing on the now-exposed part of the remote portion (in the compartment where the "tab" of the key portion goes into). Stick your screwdriver in this slot, then tilt the screwdriver so it's parallel with the face of the remote:

 

Objavljena slika

 

Step 5: You should now have the case cracked open a bit. Grab the two halves and unfold them as if the metal keyring part on the bottom is a hinge. The two halves should come completely apart:

 

Objavljena slika

 

Step 6: The remote PCB stays attached to the "top" (button side) half of the remote; the battery sits in a compartment in the "bottom" half, and supplies current to the PCB through a couple of metal tabs that make contact when the remote is snapped shut.

 

Step 7: To remove the old battery, press on it as indicated here, and the battery will flip up so you can grab it and pull it out:

 

Objavljena slika

 

Step 8: Insert the new battery into the compartment, making sure the positive (+) side is facing downward.

 

Step 9: Snap the two halves of the remote portion back together.

 

Step 10: Snap the key portion back into the remote portion.

 

You're all done!

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ne bo ?lo :(

 

Vse kar je notri je eno vezje in toj to (se pravi ne more bit slab stik).

Evo slikco: https://www.dropbox.com/s/mkapipo4z7m6xat/2...011.42.03.jpg?m

 

Je pa zanimovo:

Na tem klju?u, kjer ne dela zaklepanje deluje ledica (tisto med knofoma).

Na drugem klju?u kjer delata oba knofa pa ledica ne dela

:vskalo:

Napisano

Baterijo si zamenjal?

 

Lahko je problem na stikalu in ti ne sklene kontakta. Lahko se pa vezje pri pritisku na gumb toliko premakne, da ni kontakta z baterijo.

33112_1.png

Napisano

Baterijo si zamenjal?

 

Lahko je problem na stikalu in ti ne sklene kontakta. Lahko se pa vezje pri pritisku na gumb toliko premakne, da ni kontakta z baterijo.

 

Baterijo bom ?el drug teden novo kupit pa probam. Kontakt pa dvomim da se prekine, ker sem samo to vezje ti??al na baterijo in pritisnil gumb...pa isto ni bilo efekta.
Napisano

Ne bo ?lo :(

 

Vse kar je notri je eno vezje in toj to (se pravi ne more bit slab stik).

Evo slikco: https://www.dropbox.com/s/mkapipo4z7m6xat/2...011.42.03.jpg?m

 

Je pa zanimovo:

Na tem klju?u, kjer ne dela zaklepanje deluje ledica (tisto med knofoma).

Na drugem klju?u kjer delata oba knofa pa ledica ne dela

:vskalo:

 

 

Lahko je slab kontakt na tipki ...

 

Objavljena slika

 

Ceprav ce pravis, da lucka posveti, bi prej rekel, da je s centralno enoto kaj narobe... Najbolje, ce se oglasis na poblascenem servisu ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Stikalo lahko preveris z navadnim instrumentom, ki ima merjenje upornosti. Tako bos lahko sigurno dolocil kje je problem.

www.gistel.si

Napisano

bom v ponedeljek v slu?bo tole nesu pa bo en ki je malo bolj HW pogledal pa izmeril (sam sem SW :) )

Napisano

Problem imam z enim od klju?ev (tistim ki ga ima ?ena :rolleyes: ).

 

Avto lahko odklene? ne more? pa ga zaklenit. Ob pritisku na gumb se ne zgodi 0.

Ali je mo?no, da so slabe baterije ali je cel klju? ?el rakom :danzoman:

 

Klju? je tak - avto je pa M6 2009:

https://www.dropbox.com/s/46m2ethmn6de2dz/2...%2010.23.40.jpg

 

Zelo podobne te?ave s klju?i sem imel pri M6 - 2008. Menjal sem baterije, pa ni ni? pomagalo.

Na servisu zamenjali klju?, pa se je ?ez nekaj dni zgodba ponovila.

Te?ava je namre? bila v enoti za centralno zaklepanje, ki so mi jo ?e v garanciji zamenjali.

Od takrat (2009) do danes nobenih te?av ve?.

Napisano

Zelo podobne te?ave s klju?i sem imel pri M6 - 2008. Menjal sem baterije, pa ni ni? pomagalo.

Na servisu zamenjali klju?, pa se je ?ez nekaj dni zgodba ponovila.

Te?ava je namre? bila v enoti za centralno zaklepanje, ki so mi jo ?e v garanciji zamenjali.

Od takrat (2009) do danes nobenih te?av ve?.

 

Ce bi delala probleme enota za centralno zaklepanje, nebi nobeden kljuc odklepal. V tem primeru en kljuc dela normalno, drugi pa.ne odklepa...

www.gistel.si

Napisano

Ce bi delala probleme enota za centralno zaklepanje, nebi nobeden kljuc odklepal. V tem primeru en kljuc dela normalno, drugi pa.ne odklepa...

 

Tudi v mojem primeru je bila te?ava najprej samo z enim klju?em. Zato sem menjal

baterijo, pa ni bilo ni? bolje. Nato so mi pod garancijo zamenjali oba klju?a. ?ez

en teden so bili zopet z enim klju?em enake te?ave. Zatem zamenjali enoto + klju?e,

in od takrat ni te?av. Tudi meni je tu logika odpovedala.

Napisano

Tudi v mojem primeru je bila te?ava najprej samo z enim klju?em. Zato sem menjal

baterijo, pa ni bilo ni? bolje. Nato so mi pod garancijo zamenjali oba klju?a. ?ez

en teden so bili zopet z enim klju?em enake te?ave. Zatem zamenjali enoto + klju?e,

in od takrat ni te?av. Tudi meni je tu logika odpovedala.

 

Mi je vse skupaj nelogi?no....ampak v tvojem primeru, zgleda da je bila centrala res kriva.

www.gistel.si

Napisano

Na novo je treba sprogramirat klju?e in centralo, pa bo mir, lahko pa ?e na kak osciloskop proba? pomerit ?e oddajnik v klju?u.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Bom dal sliko, ki sem jo prilepil ze pred nekaj leti... Primerjava med D175 AT in G194 AT ... Stil voznje je podoben...   
    • Hehe, nisem tolk občutljiv, kaj vozim, ker bi drugače imel Audija al pa Mečko al pa kaj drugega prestižnega. Opažam edino to, da 10 let nazakj nisem imsel takega občutka, da bi se kvaliteta avtov močno razlikovala med seboj.   Od kar pa so tukaj EV-ji in se zaradi dragih baterij lovijo evrčki pri uporabi crapy materialov pa nas pelje nazaj v 90-a, ker je bila razlika med Mercedesom in KIA še ogromna.   Bom še 1x ponovil, po moje, še ni čas za EV-ja, ker dokler ne bo na cenovnem nivoju in kvalitetnim interjerjem bo pač treba počakat. Lahko se vsi fani EV-jev zaletavajo s hvaljenjem, ampak EV-ji so še v fazi veliko denarja za malo kvalitete. Ko pridejo v fazo za malo denarja, malo kvalitete in kontra za veliko denarja veliko kvalitete se bomo pa spet pogovarjali kaj kupiti in ne ali sploh kupiti.   Ja, jebat ga Mazda 6 me je pač razvadila.
    • Za kratke razdalje je čist OK, kot sem napisal. Se pa čudim, da @dvorjan tole vozi na roadtripe dolžine 750km. Ok mogoče sem narobe zastopil pa je to naredil v treh ali štirih dneh vožnje in ne v enem.   Aja še vedno ne vem kako se spusti voznikov sedež.
    • Sej veš kje je glavni problem? Kupuje rabljen avto in tam se ne ve kaj je počel prejšnji lastnik. Načeloma z zadnjim FL od leta 2018 ne bi smelo biti nekih večjih težav saj so odpravljene večinoma vse porodne in tudi zamenjali so način čiščenja NOX, ki je zdaj preko AdBlue ssistema, kar zmanjšuje nabiranje saj v sesalnem kolektorju.   V glavnem servisna "knjižica", pregled kilometrov pri menjavi in da je opravljeno po navodilih proizvajalca. Testna vožnja pa bi moralo biti OK.
    • Tole me je fejst nasmejalo... ampak ok, go on.   Dejmo bit realni, če bo 2 litra razlike v povprečju bo kr v redu rezultat.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.