Skoči na vsebino

Daljinsko zaklepanje - ne zaklene


Priporočeno sporočilo

Problem imam z enim od klju?ev (tistim ki ga ima ?ena :rolleyes: ).

 

Avto lahko odklene? ne more? pa ga zaklenit. Ob pritisku na gumb se ne zgodi 0.

Ali je mo?no, da so slabe baterije ali je cel klju? ?el rakom :danzoman:

 

Klju? je tak - avto je pa M6 2009:

https://www.dropbox.com/s/46m2ethmn6de2dz/2...%2010.23.40.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ce ti odklepa in ti noce zaklenit, je nekaj narobe z tipko na kljucu, priovaj ga odpret in poglej kaj je notri. Mogoce je kdaj prisla vlaga v njega in ima zdaj slab spoj. Drugo ne more bit v tem primeru :)

 

sam isto zmatram....je kak?na ve?ja znanost odpret ta klju? ali je simpl?
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

sam isto zmatram....je kak?na ve?ja znanost odpret ta klju? ali je simpl?

 

 

Rabis izvijac in navodila :)

 

http://www.google.com/search?hl=en&cli...ved=0CHUQ1QIoAA

 

 

http://www.mazda3forums.com/index.php?topic=152075.0

 

 

 

 

Tools needed: Small (3/32") flathead screwdriver

Supplies needed: Replacement CR1620 button battery

 

Step 1: First, we need to separate the key portion from the remote portion. Flip the key blade open, then look in the slot where they key blade is stored when it's closed. Note the little tab in this slot in the picture below:

 

Objavljena slika

 

Step 2: This part is a little tricky. Hold the flip key in one hand, then push the tab in the picture above with the screwdriver in your other hand. While holding the tab in, pull the key portion away from the remote portion. Some people might find it easier to hold both the remote portion and the screwdriver in one hand, then use the other hand to pull the key portion off.

 

Step 3: If you're successful, you'll end up with this:

 

Objavljena slika

 

Step 4: On the remote portion, note the little slot right below the "VISTEON" writing on the now-exposed part of the remote portion (in the compartment where the "tab" of the key portion goes into). Stick your screwdriver in this slot, then tilt the screwdriver so it's parallel with the face of the remote:

 

Objavljena slika

 

Step 5: You should now have the case cracked open a bit. Grab the two halves and unfold them as if the metal keyring part on the bottom is a hinge. The two halves should come completely apart:

 

Objavljena slika

 

Step 6: The remote PCB stays attached to the "top" (button side) half of the remote; the battery sits in a compartment in the "bottom" half, and supplies current to the PCB through a couple of metal tabs that make contact when the remote is snapped shut.

 

Step 7: To remove the old battery, press on it as indicated here, and the battery will flip up so you can grab it and pull it out:

 

Objavljena slika

 

Step 8: Insert the new battery into the compartment, making sure the positive (+) side is facing downward.

 

Step 9: Snap the two halves of the remote portion back together.

 

Step 10: Snap the key portion back into the remote portion.

 

You're all done!

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne bo ?lo :(

 

Vse kar je notri je eno vezje in toj to (se pravi ne more bit slab stik).

Evo slikco: https://www.dropbox.com/s/mkapipo4z7m6xat/2...011.42.03.jpg?m

 

Je pa zanimovo:

Na tem klju?u, kjer ne dela zaklepanje deluje ledica (tisto med knofoma).

Na drugem klju?u kjer delata oba knofa pa ledica ne dela

:vskalo:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Baterijo si zamenjal?

 

Lahko je problem na stikalu in ti ne sklene kontakta. Lahko se pa vezje pri pritisku na gumb toliko premakne, da ni kontakta z baterijo.

 

Baterijo bom ?el drug teden novo kupit pa probam. Kontakt pa dvomim da se prekine, ker sem samo to vezje ti??al na baterijo in pritisnil gumb...pa isto ni bilo efekta.
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne bo ?lo :(

 

Vse kar je notri je eno vezje in toj to (se pravi ne more bit slab stik).

Evo slikco: https://www.dropbox.com/s/mkapipo4z7m6xat/2...011.42.03.jpg?m

 

Je pa zanimovo:

Na tem klju?u, kjer ne dela zaklepanje deluje ledica (tisto med knofoma).

Na drugem klju?u kjer delata oba knofa pa ledica ne dela

:vskalo:

 

 

Lahko je slab kontakt na tipki ...

 

Objavljena slika

 

Ceprav ce pravis, da lucka posveti, bi prej rekel, da je s centralno enoto kaj narobe... Najbolje, ce se oglasis na poblascenem servisu ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Problem imam z enim od klju?ev (tistim ki ga ima ?ena :rolleyes: ).

 

Avto lahko odklene? ne more? pa ga zaklenit. Ob pritisku na gumb se ne zgodi 0.

Ali je mo?no, da so slabe baterije ali je cel klju? ?el rakom :danzoman:

 

Klju? je tak - avto je pa M6 2009:

https://www.dropbox.com/s/46m2ethmn6de2dz/2...%2010.23.40.jpg

 

Zelo podobne te?ave s klju?i sem imel pri M6 - 2008. Menjal sem baterije, pa ni ni? pomagalo.

Na servisu zamenjali klju?, pa se je ?ez nekaj dni zgodba ponovila.

Te?ava je namre? bila v enoti za centralno zaklepanje, ki so mi jo ?e v garanciji zamenjali.

Od takrat (2009) do danes nobenih te?av ve?.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zelo podobne te?ave s klju?i sem imel pri M6 - 2008. Menjal sem baterije, pa ni ni? pomagalo.

Na servisu zamenjali klju?, pa se je ?ez nekaj dni zgodba ponovila.

Te?ava je namre? bila v enoti za centralno zaklepanje, ki so mi jo ?e v garanciji zamenjali.

Od takrat (2009) do danes nobenih te?av ve?.

 

Ce bi delala probleme enota za centralno zaklepanje, nebi nobeden kljuc odklepal. V tem primeru en kljuc dela normalno, drugi pa.ne odklepa...

www.gistel.si

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ce bi delala probleme enota za centralno zaklepanje, nebi nobeden kljuc odklepal. V tem primeru en kljuc dela normalno, drugi pa.ne odklepa...

 

Tudi v mojem primeru je bila te?ava najprej samo z enim klju?em. Zato sem menjal

baterijo, pa ni bilo ni? bolje. Nato so mi pod garancijo zamenjali oba klju?a. ?ez

en teden so bili zopet z enim klju?em enake te?ave. Zatem zamenjali enoto + klju?e,

in od takrat ni te?av. Tudi meni je tu logika odpovedala.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tudi v mojem primeru je bila te?ava najprej samo z enim klju?em. Zato sem menjal

baterijo, pa ni bilo ni? bolje. Nato so mi pod garancijo zamenjali oba klju?a. ?ez

en teden so bili zopet z enim klju?em enake te?ave. Zatem zamenjali enoto + klju?e,

in od takrat ni te?av. Tudi meni je tu logika odpovedala.

 

Mi je vse skupaj nelogi?no....ampak v tvojem primeru, zgleda da je bila centrala res kriva.

www.gistel.si

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na novo je treba sprogramirat klju?e in centralo, pa bo mir, lahko pa ?e na kak osciloskop proba? pomerit ?e oddajnik v klju?u.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Mogoče si se res nagaral, ampak si vsaj vozil "varčnega" bencinarja.
    • Tako je to...vsak ima "svoj" predalček😄
    • Enake znamke vozilo, enak model vozila, enak letnik vozila, enako veliko vozilo, še barve je enake, enkrat štirikolesni pogon in dvolitrski turbo dizel (poraba 6,7), drugič 1,5 litrski ne-dizel s sprednjim pogonom (poraba 8,8).    Zame ni več dileme, kakšen motor je edina prava izbira.
    • DANES SEM PA SPREMENIL VERO IN TRDIM, DA JE AVTOMATIK NEKAJ NAJBOLJŠEGA NA TEM SVETU!   Sem danes dobil kot nadomestno vozilo enakega, kot je naš dvolitrski dizelaš, le da nima štirikolesnega pogona in da je 1,5 litrski bbeeee eeenn eeennn ciiii narr brrr (me trese že če moram samo napisat). Se pravi težko vozilo z majhnim motorčkom.  Dragi moji, to pa je "trajben getriben"... Saj po avtocesti od Kopra mimo Trsta in do Monfalcona je lepo šlo, nič posebnega. Itak je pol poti omejitev 80 in s tujim avtom sem se omejitve držal kot klop. Ko se je omejitev dvignila, je bilo pa zmerno do pretežno vodoravno in je tudi kar šlo. Od Monfalcona do Solkana je pa polovico poti skozi naselja (50), ostalo pa 70. Nato sem v Solkanu počakal, da so trije otroci končali s športnim plezanjem in en otrok z avtošolo, pa še sosed me je prosil za prevoz, ker se je skregal s punco in dobil čevelj... In tako sen štartal s polnim, že tako velikim in težkim, vozilom v te naše hribe. Sem prekladal tisti menjalnik, da me zdaj bolita noga in roka. In že na pol poti do doma sem si zaželel, da bi bil avtomatik...    Zdaj razumem, kaj so nekateri tu razlagali. Dokler sem vozil dvolitrskega dizla, tega nisem razumel.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.