RazširiPošteno povedano. Če se ne voziš v zavetrju Tesel in drugih električnih kosilnic po avtocesti je poraba 9 litrov realna.
Če bi hotel met 9 litrov, bi me okregali, da namerno prekoračujem omejitve ... zato imam raje porabo 7,5l, za ziher
RazširiHvala vsem za odgovre.
-Ja po menjavi olja je bil opravljen reset AT-ja.
-Ponavadi začutim ko vozim 50-60km/h in pri 70-80km/h (regionalne ceste)
Sem samo vesel, da ni nič ¨narobe¨ z avtom
Yes, tole je izkop cilindrov, @ignacij ti lahk vse razloži on je to do potankosti naštudiral, celo spoznala sva se v živo zaradi tega
@porko-d to bo deaktivacija, če imaš G194 kot piše Lado. Če se to dogaja pri nižjih hitrostih do 80 km/h ko mašina ni obtežena.
Tole ma pa res zanima, kaj ti odgovorijo.
Ja vprašanje je res ali se loputa čisto zapre al ne in predvsem kdaj, ti iztrga zatič. Nekaj je prosto oz. brez tlačno vrtenje, nekaj pa je vrtenje, ki ti ustvarja tlak. Tako da ja, se strinjam, vprašanje če se sploh kdaj čisto ustavi katera izmed njih. Ampak če zatič pade skozi pri popolnem ali delnem zaprtju, je po mojem še možnost, da se poškodbam lopatic izogneš. Meni se je to na žalost zgodilo pri polnem plinu
Napiši še @scania on ima menjalnike v malem prstu, tudi našega. Ti bo pa vrjetno priporočal isto. Js še tut kr oklevam z menjavo pa jih mam že 78k neštepanih, nimam dvigalke oz. kanala.
Zanimivo, ne znam si sicer predstavljat kak zgubiš zatič brez da lopatice na turbini pokrivi, ampak očitno se da, če ta primer, ki ga navajaš drži. Če govoriva o istem zatiču, potem druge poti zanj ni kot v intercooler, tam se najvrjetneje ustavi. Edina možnost bi bla, da tista turbina, skozi katero ga potegne, v danem trenutku miruje.
U glavnem, to pomeni, da je v vsakem primeru za odpret turbino in preverit, če je cela al ne. Če je, bi se po mojem moral zatič, dat popravit.
Sj loputice ne more potegnit not, notri potegne samo zatič, ki jo drži na palčki. Če slišiš ta kovinski zvok "pink", ko ugasneš, je že prepozno, je zatič že daleč od svojega pravega mesta
Drugače pa za @Mazda6 Top Revolution tule maš linke do starih pogovorov o tem problemu, dokumentirano z slikami, kako to izgleda:
RazširiTežavo glede izgube moči do 2500 obratov imam popolnoma enako tudi sam. Danes sem se oglasil na servisu Mazda. Avto ima dve turbine. V prvi se je odlomil en pokrovček, kar pomeni, da tam vleče zrak. Cena turbine je 1500 z ddv + delo za zamenjavo 300 €.
Kako bom postopal še ne vem. Ne vem, če bom lahko kje dobil obnovljeno turbino, ki bo kvalitetno narejena za dosti nižjo ceno. Druga zadeva je potem sessalni kolektor, ki nima sicer direktne povezave z tem ampak na 100.000 ga je zelo dobro očistiti, ker je običajno čisto zabit. Cena čiščenja + peskanja na pooblaščenem servisu cca. 500 euričev. To so cene ....
A ste že odpirali, da veš da ga je odlomilo?
Ja med turbinama je loputa, ta loputa pa na palčki, ki uravnava pretok. Loputa je pritrjena z zatičem, ta se losa in ga potegne čez mašino. Če je to že naredilo, bi o tem vrjemi vedel, ker med procesom poškoduje lopatice turbine in posledično spremeni zvok.
Tk da če je avto še vozen in nimaš čudnih zvokov iz turbine imaš zatič še najvrjetneje na svojem mestu. Čimprej raznest in zamenjat ta zatič, v spominu imam, da bi naj to na Mazdi Selmar v Celju sedaj popravljali (samo zatič, brez menjave turbine).
Če je cena nove turbine samo 1500 €, je to še ddober deal, ker je bila pred 5 leti okoli 3k €.
Torej ... ker imam pri Nissanu vpisane tudi dimenzije platišč: 18x8JJ in 18x8.5JJ po vajinem tolmačenju 3 odstavka ni potrebe po homologaciji, hm ...
Nič, ker ga še pišejo
Predvsem je treba preverit, da ne bo platišče imelo problema z bremz čeljustjo ker bo bolj navznoter.
Ravno pred mesecem sem naročeval custom felge in naročil ET30 za nissana po novodilih, no na koncu smo ugotovili, da felge ne gredo gor čeprav so po merah, ki jih navaja nissan in sem ravno danes dobil distančnike, tak da upam da bo naslednji teden montaža.
Pozdravljen,
1. Gumb je spodaj levo od volana, da si jih lahk prižgeš kadarkoli. Sam po nekem času spet zgine prikaz.
2. Ne morem komentirat niam hlajenja
3. To ti bo @scania znal povedat kdaj, h komu pa mogoče tudi
Bolš ko pa 4.2k € tolk kolk je mene takat pršla nova Men je prehit crknala, še noben to ni znal popravlat, zdej je to očitno znana praksa.
RazširiEvo, znalci, z besedo na dan.
Za Mazdo 3, 2020, 2.5 Skyactiv G rabim dobre zavore, ker mi original že tresejo. Kaj kupiti (in kje)?
Autodoc mi ponuja samo zadnje diske in ploščice. 😃
Just a moment...
WWW.AUTODOC.SI
lahko pa greš v EBC program, lahko da jih bom sam sprobal ko bom menjeval.
Razširi
Jest imam na relacije pozimi nekje 2dcl manjšo porabo kot z letnimi. Jest bi reku da je to zato ker je lažja feltna (16" vs 18"), ne vem pa koliko vpliva ima razlika v širini, 1cm
Na kratke vožnje, do 20km, je pa poraba večja za par dcl, to je pri negativnih temperaturah, in avto parkiran celo noč zunaj.
Enako ravno danes sem imel pot v LJ in nazaj, poraba 7.3, liter manjša kot na letnih. Po mojem je vse, najine letne imajo očitno več kotalnega upora hkrati so pa zimski kompleti lažji.
In to pomeni kaj natančno? Da ti menjujejo, do konc garancije al še potem tudi?
@zvenk kdaj ti je to pokalo? med vožnjo al ko si speljal po dalšem času? moram preverit, da ni ista fora pri mojem
@NevLado ni še noben pisal tu da bi EBC meu, pa bom mogoče jaz. Z EBC sem že v preteklosti spogledoval, ker sm hotu low dust varianto. In ja jo še imajo.
@TiEn to bom mogu pa še premislit. Mogoče grem pa res na EBC.
@dvorjan to boš mogo pa na ameriški autodoc napisat tle pr nas se to ne prodaja.
Zdej pa res, po mojem, bojo iste kot na naših ostalih M3 tega letnika. Ker ne vrjamem, da je pri mazdi to pogojeno z motorjem, potem bi za naše dinozaverski motor mogli met tut dinozaverske bremze, pa vsi vemo da nimajo.
Sem pa danes ob menjavi malo pogledal ploščice, majo še cca 4-5 mm v jeseni gre gor novi komplet!
Popravljeno od 50keda
Vem da ste že tle reševal kataloške, sam je tolk aktualna tema, da nebi bral tolk strani nazaj pa iskal, zanimajo me namreč kataloške za M6 2019 G194 za spredne diske in ploščice. Hvala v naprej
EDIT: Tien jih je pošiljal, ampak a so kataloške iste tudi za zadnji facelift?
Aja pa še, ve kdo na pamet velikost teh diskov a so 320 al so 297? Hm..
To je stock roba. Primerna za par močnih bremzanj in to je to. Me zanima, če si umislim kak upgrade za bremze, moraš to vrjetno homologirat ali?
Napisano (urejeno)
Sj veš, odvisno koga vprašaš tle na forumu ...
U glavnem, če je ta 2.2d tudi AWD model, potem je navedena poraba tudi po našem poraba testu v mejah, @Deeyan se je takrat udeležil z svojo CD175 AWD in mislim,
da so bile podobne številke.EDIT: Lažem
Tlele so številke, ampak ja to je biu extrem v nižine za vse nas (js se nisem vozil od takrat za 6,16l še nikoli, prištej tem številkam 1 liter in boš imel normalne številke, ker vem da smo se takrat vsi pogovarjal, da imamo premale številke
)
Popravljeno od 50kedaPovezava za deljenje
Deli na druge strani