Dober servis prepoznaš tako, da po servisu ko prideš domov odpreš havbo in pogledaš nivo olja in barvo, pa mal okol po mašini, če je kaj polito. Če daš menjat še kaj drugega, vržeš uč še na to.
To da je avto opran in posesan ti naredim tudi jaz doma pa brez da menjam olje, zaračunam ti pa lahko kolikor hočeš.
Če hočeš imet porabo 9 litrov na G192/4 se moraš peljat na AC konkretno čez 160kmh, pa še vsakič ko se ti nekdo nastavi da se upočasniš na 120 potem spet do podna prtisnt kickdown in takoj nazaj na 160kmh... pa verjetno se po mestu peljat skos 1/2/3 brzina
Živjo,
pred kratkim sem kupil Mazdo 6 letnik 2013, 2.2 dizel, 175 KM, avtomatik (6-stopenjski). V zadnjih ~1300 km sem imel povprečno porabo 7.6 l/100 km. Večina teh kilometrov je bila na avtocesti – vozim sicer malo bolj živahno, ampak nič prehudo. Mestne vožnje je manj.
Zdaj pa me malo skrbi, če je ta poraba normalna ali pa bi lahko šlo kaj narobe, recimo z injektorji? Ima kdo podobne izkušnje s tem motorjem in menjalnikom? Je to v okviru normale?
Hvala vnaprej za mnenja!
To je povsem normalna poraba za tak avto (175 konjev v kombinaciji z AT) kot ga imaš, čeprav bodo nekateri na tem forumu govorili drugače. Ko se boš malo navadil vožnje in menjalnika boš imel povprečje pomoje 6.5
imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo?
Hvala in lep pozdrav!
1. ko menjaš olje v AT, se splača naredit reset, da se menjalnik začne takoj prijavat na nov "flow":.. bo pa to ščasoma naredil sam od sebe
2. če maš aktivacijo cilindrov z G194, zna takrat preklopit na 2 cilindra, pa gre potem vse v maloro in zatrese povsem normalno!
Matr tok enih info. za preprostega vrtnarja ki vozi Mazdo.
Ok po vrsti. Same parametre bom malo spremljal, da vidim kam pridem s tem. Vem, da bo to na koncu preveril negdo, ki se s tem ukvarja. Pa vseeno, morda obstaja kak tehten razlog za to.
Avto drugače dela ok. Med regeneracijo avto izgubi nekaj moči-ne potegne. Ko se konča avto spet vleče (je to normalno ?)
Če se vozim po AC dlje časa nad 140km/h se regeneracija pogosto vklopi tudi po samo 120km prevoženih od zadnje r. Ni pravila ali konstante - kakor kdaj. Včasih pa zdrži celo do 240km. Zato bi rad malo več vedel(raziskal) zakaj temu tako.
-Odmične so bile zamenjane(obrablene)
- vakum pumpa zamenjana
-sito olja (naj bi) bilo pregledano-očiščeno saj se je menjala ketna oljne pumpe
- kolektor , EGR očiščene pa nove podložke
Pri teh km-jih bi lahko razmišljal o predoziranju šob, kar nekako bilo logično da prej zabije filter ( vrjetno bi se poznalo tudi na porabi, ki pa mislim da ni visoka dobrih 7 litrov z mojo težjo nogo.)
Razumem, da je najbol ziher sneti in očistiti. Pa le ni tok priročno oz. praktično vse skupaj .
Uf, verjetno imaš nekaj hudo narobe, tukaj je na forumu ceu kup ekspertov, strokovnjakov, vozačev večih avtomobilov in se z dizelco pelajo za 5 litrov na 100km Aja pa tankaj obvezno na Shell ostalo je šrot
Šalo na stran - hitreje in z večjimi obrati ko se voziš, bolj ti pritisk nabija v motorju naokoli oljna pumpa, bolj se obrabljajo stvari - več je izpusta in več gre čez filter + hladni zagoni ogromno pripomorejo tej prvi generaciji motorja - jaz ti predlagam da se ne sekiraš, ker je to vse normalno... uživaj še naprej v svoji 6ki in se ne obremenjuj z regeneracijami, več kot odlično skrbiš za njo
Kot da prašička koljejo, pa havba ti slabo dihta je vse polno praha
Na moji 6ki je kr precej prahu, sem isto gruntal če je mogoče tista dihtunga slaba pod habvo, pa se včasih prou gor prlima tko da dvomim da je to krivda
Žal vsak po svoje egoistično nabija mnenje o tem, kater motor je najboljši, tistih par ljudi, ki pa ne vsiljujejo svojega mnenja se pa preprosto povozi in potem so novinci zmedeni.
@bajsi6 jaz bi vzel G140 z avtomatskim menjalnikom ravno zaradi drugačnega navora v primerjavi z X motorjem, pa tudi avtomatik zna dobro šaltat da si vedno na pravih obratih.
Če kupuješ rabljeno, poglej še G150, to je verzija 2.0 motorja, ki je odklenjen nad 4k obrati v primerjavi z G122.
G motorji so totalno neproblematični, dokler je bilo redno menjano olje X motor ima že GPF, kako bo dolgoročno v mestni vožnji nimam ideje.
Zanima me, ali obstaja kakšen trik, za odstranitev emblema, ko je platišče na avtu? Sem poskusil s plastičnim orodjem, pa je reža tako tesna, da ne gre.
Mora res platišče dol?
Z lesenim kladivom - z lesenim delom udari iz notr na ven, pa bo odpadu Moraš pa odvijačit felgo
Bom tule napisal... Moja M6 ima prevoženih skoraj 260k in je začela "papat" olje.
Avto še imam namen nekaj časa imeti, zato bi rad saniral zadevo. Razmišljal sem, da bom sigurno zamenjal teflone, ne vem pa, če bo to povsem odpravilo težavo - lahko je težava tudi v batnih obročkih.
Razmišljal sem (saj vem - preveč razmišljam ), da bi preveril kompresijo v valjih. Vendar ne vem, če je to realen pokazatelj, da oljni batni obroček ni več ok - teoretično bi lahko bila kompresija ok, pa oljni batni obroček slab?
No, pol pa rečejo da mazda nima dobrih hibridou...
Papca bencin in olje...
Šalo na stran, dolivaj olje pa se ne sekiraj, dokler ne bo tako kritično, da boš moral dat liter na vsak tank
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
hibrid, pije olje in bencin....
Povezava za deljenje
Deli na druge strani