Skoči na vsebino

Koliko km pa imaš @Hansha?

 

Nevem kako je na CX-30 ampak na M6 potegneš vn ohišje zračnega filtra in imaš dostop do šibke za olje - če nimaš še 80k in če ti olje še vedno izgleda svetlo rumeno modro, potem ni panike

pred 7 urami je dvorjan napisal:

Ma to lahko vsakemu mehaniku zaupaš, ni tak bav-bav, itak ima menjalnik mero, do kje se nalije tekočina.

Meni je vaški mehanik celo rekel, da naj silikon na karter nanesem kar sam, da ne bo kaj narobe. In sem ga. 😃 Pač lepo počasi v enem prehodu brez prekinitev.

Kater silikon si dal? Jaz bom sedaj pri 200k kupil kar set od febija z dihtungo pa vse staro spravil dol z britvico

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 7 urami je Hansha napisal:

Pozdrav vsem,

 

Komu bi zaupali delno menjavo tekočine v avtomatskem menjalniku (Skyactive 6speed, CX-30)? Ne želim nobenih metod, ki uporabljalo pritisk, izpiranje ali kaj podobnega. Želim le odpiranje karterja, čiščenje in dve rundi zamenjave. 

 

Skrbi me predvsem dvoje – silikoniranje karterja in nivo tekočine. Če namreč iztakamo toplo, nalivamo pa hladno, ne moremo preprosto doliti količino, ki smo jo izpustili. Ali ima zaradi tega smisel preprosto iztekati in nalivati hladno, ter jo preveriti s palčko šele kasneje, ko se segreje? 

 

Kakorkoli, raje bi to zaupal nekomu, ki ime izkušnje z Mazdinimi menjalniki. Zanima me, ali imate kakšne predloge. 

 

Hvala za pomoč in lp, R.

Če naliješ hladno v eno posodo in potem isto količino hladne zmerjeno v drugi posodi v karter, ne bo nič narobe, preverjeno dvakrat :) 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

črta pri števcu
Napisano
pred 27 minutami je etcho napisal:

Tukaj kaj dosti filozofije ni. Če softwerska nadgradnja tega ne popravi, je lahko samo fizični defekt zaslona, kar pomeni zamenjavo. Če izgine po 10 minutah pomeni, da ko se segreje, funcionira, ko je hladen, pa ne.

Točno to, jaz bi klical na pooblaščenca pa naj menjajo, a si ravno s konec garancije?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30 korekturna barva
Napisano
pred 21 minutami je Robert napisal:

Zanima me, če je že kdo uporabil original korekturno barvo za popravljanje "pikic" na karoseriji (Mazda CX-30, temno siva) in ali je potrebno zadevo naročiti pri pooblaščenih servisih in kakšna je cena.

dobiš na pooblaščencu penzl z gobico v posodici

 

originalno oni temu rečejo "touch up set mazda"

 

če boš poguglal, lahko naročiš tudi na netu iz amazon, ebay,...

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 5 urami je Janez007 napisal:

Od kod ta informacija??? Sem pravkar sprednja Bosch brisalca "AR 602 S" kupljena za Mazdo 3 HB l. 2018 namestil na Mazdo 3 HB letnik 2021 in izgleda da pašejo. :)

 

Bosch brisalca "AR 602 S":

 

image.png

 

 

image.png

 

 

Original Mazda brisalca na Mazdi 3 HB letnik 2021, ki sta zdržala 4 leta:

 

image.png

 

Krajši so

 

Za drugič tukaj lahko iščeš modele - https://www.boschwiperblades.com/xc/sl-si/basic-page.html/-/sl-si/ef6618277b0dc0acfbbeaf9884e9537e0cf78382/period_1323_1101_01_2019_12_9999/MAZDA_3_2019/3397118911/AEROTWIN%20Upgrade

 

 

 

Posnetek zaslona 2025-10-19 162942.pngPosnetek zaslona 2025-10-19 162909.png

 

 

tehnični podatki:

 

 

image.png

Popravljeno od NevLado
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Menjava platišč - ET dileme
Napisano
pred 11 urami je Gizmonovski napisal:

Se strinjam. Ne bom reskiral glede na to da je na trgu ogromno bolj ustreznih alternativ.

 

Še dodatno laično vprašanje. Torej če gledam OEM specifikacije za CX-3, se pravi 6.5Jx16 ET50, potem kljub starejši verziji platišč (z omenjenimi specifikacijami) ne bi smelo biti nekih neprijetnih presenečenj? Tudi kar se tiče pnevmatik?

+ "ne OEM" felge s TUV certifikatom

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

dne 30. 8. 2025 ob 17:07 je Janez007 napisal:

 

Mi je nekdo enkrat razlagal o podoben pojavu v Toyoti ... na koncu so ugotovili, da je imel za vrata zataknjeno srebrno zaščito vetrobranskega stekla proti soncu ... verjetno tvoj ni tak primer. :) 

Jaz včasih operem avto in obrišem, pa odprem prtljažnik, pa potem zaprem in pocuri vn za en štamprle vode - verjetno kje pri lučkah

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

dne 11. 8. 2025 ob 19:51 je ale napisal:

Pozdravljeni, 

 

Na mazdi 6, 2013, G145 se mi pri prvem speljevanju, ko je avto mrzel dogaja, da avto "buta", ko pohodim sklopko in jo ponovno spustim, težava izgine in avto spelje normalno. Dogaja se bolj pogosto, ko so zunanje temperature nižje. Kot bi bilo nekaj narobe s sklopko ali menjalnikom. Včasih se mi pri vožnji tudi zatika v 4. prestavo ( bom menjal olje v menjalniku na naslednjem servisu). Ko je avto ugasnjen, se sliši škripanje, ko se pohodi sklopko.

 

Je imel kdo podobne težave? Avto ima 122k km, se mi zdi malo prezgodaj za menjavo sklopke. Bolj sumim na potisni ležaj in košaro, vendar če bo potrebno bom menjal komplet.

 

Lp Ale

Kaj pomeni prvo speljevanje? Ko hladnega prvič štartaš al vsakič ko štartaš? Ker na začetku ti avto nabije obrate da se segreje motor in katalizator čim prej, in če takrat spelješ je res mal čudno, če ne zadržiš sklopke?

 

To, da se ti zatika 4. prestava je pa za mazdo povsem normalno. Katerikoli skyactiv motor do sedaj da sem vozil z ročnim menjalnikom je znal zahrskat pri določenih brzinah, cx-3 včasih sploh ni hotla v tretjo.

 

Če se ti zdi, da avto škripa ko je ugasnjen, ti predlagam da greš v salon vozil in se sredi salona vsedeš v nov avto in parkrat še tam poslušaš škripanje, pa se boš bolje počutil :D 

 

Olje v menjalniku pa menjaj za redline, če že moraš, ampak zatikanje bo še vedno prisotno.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

dne 6. 8. 2025 ob 19:08 je m473y napisal:

Zdravo. Hvala za vse informacije.

Danes sem šel na tehnične pomeriti in luči so nastavljene v piko.

So pa rekli, da je možno, da mi ne delujejo senzorji, ki so baje v kolesih za zaznavanje naklona vozila. Ve kdo kaj več o tem, in kako to stestirati?

Neka štangica je na enem od zadnjih koles, ona sporoča senzorjem za višino snopa naprej - če dvigneš avto boš našel kos ker ga na drugi strani ni

 

Ali pa pokliči na pooblaščenca in vprašaj za serijsko

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 3 2018 veriga
Napisano
dne 22. 6. 2025 ob 15:33 je Jaka32 napisal:

Jaz sem jermen in napenjalec, ter vodno crpalko menjal na 192.000 km. 

No, ocitno moram sedaj biti pozoren na verigo, imam 212.000 km. 

To verjetno zna vsak mehanik pogledat? 

M3, G120, 2017.

Prej bos menjal kaj drugega, kot verigo, verjemi :)

 

Se pa s testerjem pogleda nek parameter in lahko ugotoviš odstopanje.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 3 2018 veriga
Napisano
pred 18 urami je godlike napisal:

Kateri avto pa nima mikrojermena 😉

No, meni in tebi je to morda jasno, komu drugemu pa mogoče ne - glede na to, da je poanta foruma da pomagamo drugim, raje napišem...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 3 2018 veriga
Napisano
pred 6 urami je Brane napisal:

Vse imajo verigo

 

pred 8 urami je Jaka32 napisal:

Moja M3 2017 ima jermen. Se mi zdi...?

 

Oba imata prav :D

 

Pogon gre preko verige;.... altenator, klima,.. pa preko mikro jermena (na moji 6ki G194 sta dva, nevem kako je na G120 motorjih)

 

Menjaj mikrojermen ko začne cvilit ali pa je napokan (MORAŠ S PRSTOM NAPET V KONTRA SMER)... 

 

Svečke menjuj na 100kkm :bravo:

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Dober servis prepoznaš tako, da po servisu ko prideš domov odpreš havbo in pogledaš nivo olja in barvo, pa mal okol po mašini, če je kaj polito. Če daš menjat še kaj drugega, vržeš uč še na to.

 

To da je avto opran in posesan ti naredim tudi jaz doma pa brez da menjam olje, zaračunam ti pa lahko kolikor hočeš.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.