Skoči na vsebino

Dober servis prepoznaš tako, da po servisu ko prideš domov odpreš havbo in pogledaš nivo olja in barvo, pa mal okol po mašini, če je kaj polito. Če daš menjat še kaj drugega, vržeš uč še na to.

 

To da je avto opran in posesan ti naredim tudi jaz doma pa brez da menjam olje, zaračunam ti pa lahko kolikor hočeš.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poraba 2.2d 2013 175 km
Napisano

Če hočeš imet porabo 9 litrov na G192/4 se moraš peljat na AC konkretno čez 160kmh, pa še vsakič ko se ti nekdo nastavi da se upočasniš na 120 potem spet do podna prtisnt kickdown in takoj nazaj na 160kmh... pa verjetno se po mestu peljat skos 1/2/3 brzina

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poraba 2.2d 2013 175 km
Napisano
pred 50 minutami je donsiete7 napisal:

Živjo,
pred kratkim sem kupil Mazdo 6 letnik 2013, 2.2 dizel, 175 KM, avtomatik (6-stopenjski). V zadnjih ~1300 km sem imel povprečno porabo 7.6 l/100 km. Večina teh kilometrov je bila na avtocesti – vozim sicer malo bolj živahno, ampak nič prehudo. Mestne vožnje je manj.

Zdaj pa me malo skrbi, če je ta poraba normalna ali pa bi lahko šlo kaj narobe, recimo z injektorji? Ima kdo podobne izkušnje s tem motorjem in menjalnikom? Je to v okviru normale?

Hvala vnaprej za mnenja!

To je povsem normalna poraba za tak avto (175 konjev v kombinaciji z AT) kot ga imaš, čeprav bodo nekateri na tem forumu govorili drugače. Ko se boš malo navadil vožnje in menjalnika boš imel povprečje pomoje 6.5 :) 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Pred eno uro je porko-d napisal:

Hvala vsem za odgovre.
-Ja po menjavi olja je bil opravljen reset AT-ja.
-Ponavadi začutim ko vozim 50-60km/h in pri 70-80km/h (regionalne ceste)

Sem samo vesel, da ni nič ¨narobe¨ z avtom

Sam gas, ne šparat, imaš super motor in super avto, na 15kkm menjavaš olje in to je to :) 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 4 minutami je samSimon napisal:

A tudi G194 ima deaktivacijo cilindorv? 😬 Sem mislu, da je to pri X motorjih.

 

Ja, to je ta fora pol k se morš odločt med 6ko 2017 al pa 2018

 

Če hočeš novejše luči pa novejši interior moraš požret G194 z deaktivacijo cilindrov :D 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

dne 30. 4. 2025 ob 18:18 je porko-d napisal:

Pozdravljeni,

imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo?

Hvala in lep pozdrav!

1. ko menjaš olje v AT, se splača naredit reset, da se menjalnik začne takoj prijavat na nov "flow":.. bo pa to ščasoma naredil sam od sebe

2. če maš aktivacijo cilindrov z G194, zna takrat preklopit na 2 cilindra, pa gre potem vse v maloro in zatrese :) povsem normalno!

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Čiščenje DPF
Napisano
dne 7. 5. 2025 ob 10:55 je uklopko napisal:

Matr tok enih info.  za preprostega vrtnarja ki  vozi Mazdo. :)

 

Ok po vrsti.  Same parametre bom  malo spremljal, da vidim kam pridem  s tem.  Vem, da bo to na koncu preveril negdo, ki se s tem ukvarja. Pa vseeno, morda obstaja kak tehten razlog za to. 

Avto drugače  dela ok. Med regeneracijo avto izgubi nekaj moči-ne potegne. Ko se konča  avto spet vleče (je to normalno ?) 

Če  se vozim po AC  dlje časa nad 140km/h se regeneracija pogosto  vklopi tudi po samo 120km prevoženih  od zadnje r.  Ni pravila ali konstante -  kakor  kdaj.  Včasih pa zdrži celo do 240km. Zato bi rad malo več vedel(raziskal) zakaj temu tako.  

-Odmične so bile zamenjane(obrablene)

- vakum pumpa zamenjana

-sito olja (naj bi) bilo pregledano-očiščeno saj se je menjala ketna oljne pumpe

- kolektor , EGR  očiščene pa nove podložke 

 

Pri teh km-jih bi lahko razmišljal o predoziranju šob, kar  nekako bilo logično da prej zabije filter ( vrjetno bi se poznalo tudi na porabi, ki pa  mislim da ni visoka dobrih 7 litrov  z mojo težjo nogo.) 

Razumem, da je najbol ziher  sneti  in očistiti. Pa le ni tok priročno oz. praktično vse skupaj .

 

 

 

Uf, verjetno imaš nekaj hudo narobe, tukaj je na forumu ceu kup ekspertov, strokovnjakov, vozačev večih avtomobilov in se z dizelco pelajo za 5 litrov na 100km :aaaaa: Aja pa tankaj obvezno na Shell ostalo je šrot

 

Šalo na stran - hitreje in z večjimi obrati ko se voziš, bolj ti pritisk nabija v motorju naokoli oljna pumpa, bolj se obrabljajo stvari - več je izpusta in več gre čez filter + hladni zagoni ogromno pripomorejo tej prvi generaciji motorja - jaz ti predlagam da se ne sekiraš, ker je to vse normalno... uživaj še naprej v svoji 6ki in se ne obremenjuj z regeneracijami, več kot odlično skrbiš za njo :prstgor:

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Pred eno uro je Tilen5 napisal:

20250515_093502.jpg

20250515_093515.jpg

F je full, ne sme bit nad F, preveč maš not

 

barva mi sicer deluje OK 

 

ko je avto hladen, mora bit pod F, ko se motor segreje, bo nivo tekočine v ekspanzijski posodi NIŽJI kot pri hladnem avtu

 

tako da obvezno pri hladnem pod F

 

zakaj ste menjali hladilnik? čudno da bi šele po 3 mesecih bil odziv

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

dne 26. 4. 2025 ob 17:20 je Brane napisal:

Kot da prašička koljejo, pa havba ti slabo dihta je vse polno praha

Na moji 6ki je kr precej prahu, sem isto gruntal če je mogoče tista dihtunga slaba pod habvo, pa se včasih prou gor prlima tko da dvomim da je to krivda

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Bencin
Napisano

Ta forum je šel cugrunt...

 

Žal vsak po svoje egoistično nabija mnenje o tem, kater motor je najboljši, tistih par ljudi, ki pa ne vsiljujejo svojega mnenja se pa preprosto povozi in potem so novinci zmedeni.

 

@bajsi6 jaz bi vzel G140 z avtomatskim menjalnikom ravno zaradi drugačnega navora v primerjavi z X motorjem, pa tudi avtomatik zna dobro šaltat da si vedno na pravih obratih.

 

Če kupuješ rabljeno, poglej še G150, to je verzija 2.0 motorja, ki je odklenjen nad 4k obrati v primerjavi z G122. 

 

G motorji so totalno neproblematični, dokler je bilo redno menjano olje :) X motor ima že GPF, kako bo dolgoročno v mestni vožnji nimam ideje.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda emblem platišča
Napisano
dne 5. 4. 2025 ob 12:12 je Janez007 napisal:

Zanima me, ali obstaja kakšen trik, za odstranitev emblema, ko je platišče na avtu? Sem poskusil s plastičnim orodjem, pa je reža tako tesna, da ne gre.

 

Mora res platišče dol?

 

20250405_120920.jpg

Z lesenim kladivom - z lesenim delom udari iz notr na ven, pa bo odpadu :)  Moraš pa odvijačit felgo

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

dne 18. 3. 2025 ob 14:36 je x-layer napisal:

Bom tule napisal... Moja M6 ima prevoženih skoraj 260k in je začela "papat" olje.

Avto še imam namen nekaj časa imeti, zato bi rad saniral zadevo. Razmišljal sem, da bom sigurno zamenjal teflone, ne vem pa, če bo to povsem odpravilo težavo - lahko je težava tudi v batnih obročkih.

Razmišljal sem (saj vem - preveč razmišljam ;)), da bi preveril kompresijo v valjih. Vendar ne vem, če je to realen pokazatelj, da oljni batni obroček ni več ok - teoretično bi lahko bila kompresija ok, pa oljni batni obroček slab?

No, pol pa rečejo da mazda nima dobrih hibridou...

 

 

Papca bencin in olje...

 

Šalo na stran, dolivaj olje pa se ne sekiraj, dokler ne bo tako kritično, da boš moral dat liter na vsak tank

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Pravkar je SpEkTr napisal:

Misliš za zadnje? Takrat sem zgrešil, pa mi je zadnje ploščice Pelko odkupil emoji23.png

Mislim če si že menjal zadaj, zakaj bi še enkrat? A so se ti dejansko znucale?

 

Sem popingal @scania po telefonu, pravi da textar ali zimmermann naluknjane so skor isto kvalitetne po njegovo, sem naročil kar klasika zimmermann ker so mi zdržale toliko km in sem zadovoljen.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 8 minutami je SpEkTr napisal:

Ni postal reply-a. Skratka, takrat sem naročil napačne ploščice za zadaj, in mi jih je potem Pelko odkupil. Kaj oz kake je potem on pri Taposu vzel pa ne vem. 

 

Bo pa treba drugo leto mogoče spet počasi menjat zadaj ja. Za Mazdo so tile diski še res poceni, sploh če je akcija na Autodocu.

Zakaj pa? Namreč jaz bom prvič sedaj menjal zadaj, pa še to sam zato, ker je vse rjavo, in nemorm več gledat te rjavice - odtisi od ploščic so kr zapečeni not

pred 4 urami je NevLado napisal:

Mnenja?

 

Ima kdo Textar kataloške?

IMG_7635.PNG

Do 15:00 so imeli kao nek popust, zdej je pa od 15:00 spet nek drug popust, sem zanalašč počakov, in glej ga zlomka, 8 eur razlike v ceni lol

 

null

image.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda3 1,6 l.2010
Napisano
dne 18. 2. 2025 ob 15:30 je Toni28 napisal:

Hvala za odgovore.

Zavesice sem res dobil na AE.

Za olje Dexelia mi je prejšnji lastnik rekel da se ga ne dobi več in je zato dal Liqui Moly. Zdaj pa vidim da to ni res. Verjetno je tole pravo : Dexelia.

Mogoče še kakšen nasvet za mehanika,severna Primorska ali Gorenjska?

 

LP   Toni

Ime Dexelia ne obstaja več že kar nekaj let... 

 

Zdaj imaš pač olje:

vsi bencinarji: Mazda 5w30 Ultra

vsi dizli: olje Mazda 5w30 Ultra DPF

vsi tanovi motorčki: olje Mazda 0w20 Supra-X

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.