Nevem kako je na CX-30 ampak na M6 potegneš vn ohišje zračnega filtra in imaš dostop do šibke za olje - če nimaš še 80k in če ti olje še vedno izgleda svetlo rumeno modro, potem ni panike
pred 7 urami je dvorjan napisal:
Ma to lahko vsakemu mehaniku zaupaš, ni tak bav-bav, itak ima menjalnik mero, do kje se nalije tekočina.
Meni je vaški mehanik celo rekel, da naj silikon na karter nanesem kar sam, da ne bo kaj narobe. In sem ga. 😃 Pač lepo počasi v enem prehodu brez prekinitev.
Kater silikon si dal? Jaz bom sedaj pri 200k kupil kar set od febija z dihtungo pa vse staro spravil dol z britvico
Komu bi zaupali delno menjavo tekočine v avtomatskem menjalniku (Skyactive 6speed, CX-30)? Ne želim nobenih metod, ki uporabljalo pritisk, izpiranje ali kaj podobnega. Želim le odpiranje karterja, čiščenje in dve rundi zamenjave.
Skrbi me predvsem dvoje – silikoniranje karterja in nivo tekočine. Če namreč iztakamo toplo, nalivamo pa hladno, ne moremo preprosto doliti količino, ki smo jo izpustili. Ali ima zaradi tega smisel preprosto iztekati in nalivati hladno, ter jo preveriti s palčko šele kasneje, ko se segreje?
Kakorkoli, raje bi to zaupal nekomu, ki ime izkušnje z Mazdinimi menjalniki. Zanima me, ali imate kakšne predloge.
Hvala za pomoč in lp, R.
Če naliješ hladno v eno posodo in potem isto količino hladne zmerjeno v drugi posodi v karter, ne bo nič narobe, preverjeno dvakrat
Tukaj kaj dosti filozofije ni. Če softwerska nadgradnja tega ne popravi, je lahko samo fizični defekt zaslona, kar pomeni zamenjavo. Če izgine po 10 minutah pomeni, da ko se segreje, funcionira, ko je hladen, pa ne.
Točno to, jaz bi klical na pooblaščenca pa naj menjajo, a si ravno s konec garancije?
Zanima me, če je že kdo uporabil original korekturno barvo za popravljanje "pikic" na karoseriji (Mazda CX-30, temno siva) in ali je potrebno zadevo naročiti pri pooblaščenih servisih in kakšna je cena.
dobiš na pooblaščencu penzl z gobico v posodici
originalno oni temu rečejo "touch up set mazda"
če boš poguglal, lahko naročiš tudi na netu iz amazon, ebay,...
Neumno vprašanje, do sedaj sem imel v Mazdi 2, Skyactive bencinar olje 5W30, po novem 0W20 Castrol. Je bistvena razlika (menjam na 1 leto oz. 5-10.000km)?
Za kratke relacije glede na tvoje kilometre letno še bolš, še mal ti bo poraba padla
Od kod ta informacija??? Sem pravkar sprednja Bosch brisalca "AR 602 S" kupljena za Mazdo 3 HB l. 2018 namestil na Mazdo 3 HB letnik 2021 in izgleda da pašejo.
Bosch brisalca "AR 602 S":
Original Mazda brisalca na Mazdi 3 HB letnik 2021, ki sta zdržala 4 leta:
Se strinjam. Ne bom reskiral glede na to da je na trgu ogromno bolj ustreznih alternativ.
Še dodatno laično vprašanje. Torej če gledam OEM specifikacije za CX-3, se pravi 6.5Jx16 ET50, potem kljub starejši verziji platišč (z omenjenimi specifikacijami) ne bi smelo biti nekih neprijetnih presenečenj? Tudi kar se tiče pnevmatik?
Mi je nekdo enkrat razlagal o podoben pojavu v Toyoti ... na koncu so ugotovili, da je imel za vrata zataknjeno srebrno zaščito vetrobranskega stekla proti soncu ... verjetno tvoj ni tak primer.
Jaz včasih operem avto in obrišem, pa odprem prtljažnik, pa potem zaprem in pocuri vn za en štamprle vode - verjetno kje pri lučkah
Na mazdi 6, 2013, G145 se mi pri prvem speljevanju, ko je avto mrzel dogaja, da avto "buta", ko pohodim sklopko in jo ponovno spustim, težava izgine in avto spelje normalno. Dogaja se bolj pogosto, ko so zunanje temperature nižje. Kot bi bilo nekaj narobe s sklopko ali menjalnikom. Včasih se mi pri vožnji tudi zatika v 4. prestavo ( bom menjal olje v menjalniku na naslednjem servisu). Ko je avto ugasnjen, se sliši škripanje, ko se pohodi sklopko.
Je imel kdo podobne težave? Avto ima 122k km, se mi zdi malo prezgodaj za menjavo sklopke. Bolj sumim na potisni ležaj in košaro, vendar če bo potrebno bom menjal komplet.
Lp Ale
Kaj pomeni prvo speljevanje? Ko hladnega prvič štartaš al vsakič ko štartaš? Ker na začetku ti avto nabije obrate da se segreje motor in katalizator čim prej, in če takrat spelješ je res mal čudno, če ne zadržiš sklopke?
To, da se ti zatika 4. prestava je pa za mazdo povsem normalno. Katerikoli skyactiv motor do sedaj da sem vozil z ročnim menjalnikom je znal zahrskat pri določenih brzinah, cx-3 včasih sploh ni hotla v tretjo.
Če se ti zdi, da avto škripa ko je ugasnjen, ti predlagam da greš v salon vozil in se sredi salona vsedeš v nov avto in parkrat še tam poslušaš škripanje, pa se boš bolje počutil
Olje v menjalniku pa menjaj za redline, če že moraš, ampak zatikanje bo še vedno prisotno.
Dober servis prepoznaš tako, da po servisu ko prideš domov odpreš havbo in pogledaš nivo olja in barvo, pa mal okol po mašini, če je kaj polito. Če daš menjat še kaj drugega, vržeš uč še na to.
To da je avto opran in posesan ti naredim tudi jaz doma pa brez da menjam olje, zaračunam ti pa lahko kolikor hočeš.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
jaz sem nazadnje naročil tole - https://www.operi-avto.si/k2-kompleti/4525-k2-pro-extero-kit.html
sedaj pa res nič ne rabim
Povezava za deljenje
Deli na druge strani