če je dizel je lahko samo 2.0 (letnik 2008) ali 2.2 (2009-2012)... Če pa je bencinar pa je lahko samo 2.5, ker z GTA opremo je bil notri le močnejši bencinar
Hvala za odgovor. Nimam izkušenj s TPMS senzorji zato še to vprašanje. Če imaš zimske in letne gume vsake na svojih platiščih in seveda potem v vseh platiščih tudi senzorje, je kakšna težava ob menjavi gum? Sistem sam prepozna kateri senzorji so aktivni ali je potrebno kaj nastavit?
lp
Brez strahu, to je en bolj zanesljivih sistemov in ti ne bo delal nobenih težav. Ko menjaš kolesa iz zimskih na letne in obratno ne rabiš nič pritiskat (tudi nobenega gumba za reset ni, kot na tistih sistemih, ki opravljajo to nalogo preko ABS-a) ampak samo kolesa dol in druga gor, napumpaš na ustrezen tlak in vozi miško.
Tako baterije v senzorjih kot sami sistem zdrži več kot 10 let tako, da ni nobenih dodatnih stroškov s samo uporabo, edino mogoče je pametno, če ti gume dol daje kak vulkanizer izpod kozolca, da ga opozoriš naj pazi, ker so na kolesih senzorji. Namreč še največ težav povzročijo bolj neizkušeni vulaknizerji.
Plusi TPMS sistema so večino v tem, da skoraj takoj prepoznajo spraznjeno gumo saj delujejo na pritisk v gumi in ne na primerjavo podatkov iz ostalih koles. Se pravi se nikakor ne moreš vozit z gumami, ki so recimo vse premalo napolnjene, kot se ti zgodi pri ABS sistemu. Zato se ABS sistem opušča, ker v teh primerih je pogojno ali pa čisto neuporaben. Edini prednosti, ki ju ima ABS sistem sta cena, ker rabiš navadne ventilčke in to, da zna točno določit katero kolo je premalo napolnjeno glede na ostala tri. Ampak to zadnje je bolj za v temo lenobe, ker če ne znaš vizualno ugotovit katera guma je spustila je najboljš, da vleko pokličeš. 😜
To je ta pumpica... ne moreš pa pritisnit, ker je tlak prevelik. Da se recimo takrat, ko ti nafte zmanjka in jo dotočiš pol pa s to pumpico dvigneš pritisk v sistemu.
Ne rabijo biti original ampak je cel kup proizvajalcev in vsi teli delajo na 433MHz.
TPMS so dokaj robustne zadeve in načeloma zdržijo še pa još. Jaz sem jih imel na prejšnji Mazdi 6 v uporabi od začetka celih 11 let potem je šel pa avto od hiše. Nobenih menjav bateri le pri dveh originalnih je zoprno oksidiral kovinski ovoj ventilčka in smo preventivno popravili z nekim repair kitom. To je naredil moj vulkanizer.
Jaz osebno ne bi tole izklapljal ampajk reskiral še tistih dobrih 100 EUR in jih dal v zimski komple pnevmatik. Kot pravim, zdržijo dolgo časa in na koncu ta strošek ravno zaradi tega ni omembe vreden.
To je verjetno variabilna turbina in jo pri niskih obratih ne zapre dovolj ali pa sploh ne in pol imaš ogromno "turbo luknjo". Po moje je to vzrok le v samem aktuatorju turbine, ki ne spreminja kota lopatic turbine. Sem imel sam nekaj podobnega na prejšnji generaciji šestke in je izgledalo točno tako kot opisuješ. Dolgo nič pol pa, ko je bilo obratov dovolj je pa potegnilo tako kot je prav.
Počene, pretrgane, preluknjane stvari nikoli ne delujejo ravno blagodejno na normalno funkcioniranje motorja. Za test mogoče samo malo očisti in zalimaj z izolircem cev pa boš hitro videl a je kaj drugče. Pol pa naprej, če ne bo boljše.
Sam men, k mam zadnjo generacijo pa tega turiranja ni več. Ne glede na temperaturo, avto prižge popolnoma z normalnimi obrati prostega teka in tudi nobenih neobičajnih zvokov ni.
Očitno je bilo res preveč moteče pa so to "popravili".
Okvare turbin na Mazdah so bolj izjema kot pravilo. Tako bi sam malo manj gledal okoli tega je pa res, da aktuator turbine pa lahko povzroči težave pri pospeševanju, kar pa velja tudi za lambda sondo. Aktuator ni drag in se ga dokaj enostavno zamenja.
Mene sedaj desni zafrkava. Pa je bil že enkrat menjan.😬
A desni te zafrkava? Čudno prej bi mislil, da levi.
Ok mal zajebancije, zdaj pa resno. A vsi tisti, ki imate težave imate ogledala na auto in se vsakič zložijo ko ugasneš motor? Men se je to zdelo škoda, da bi vsakič motorček šibal, ker imam tako doma kot na šihtu dovolj placa levo in desno, da bi to rabil. Takrat, ko pa res kje parkiram, ko je prostora malo pa pritisnem gumb in zložim špegle.
Zakaj tako delam, sem pač pristaš tega, da če nekaj brezveze deluje, da je bolje da sploh ne deluje. Je pa vprašanje a tak način razmišljanja tukaj sploh pomaga, ker verjetno, če ogledala nikoli ne zložiš tudi ni glih dobro. Ampak edino čas lahko pokaže a sem se motil.
A si moral tud pumpo narazen vzet, da si dobil to plastično pizdarijo od sita ven? Če se ne motim je pumpa namreš sešraufana iz dveh kosov in sito je nekje vmes namontirano?
... In prideš z dežja pod kap. A miiš, da, so druge znamke kaj boljše? 🤗
Res je... Nekateri samo smetijo. Dajte kaj konkretnega povedati, ko vas kdo kaj vpraša.
Na glupo vprašanje je dobil glup, čeprav točen odgovor. Smo v temi, kjer se je okoli tega ogromno debatiralo, če pa se mu ne da brat pa to ni moj problem. Sploh me pa navdušijo taki novinci, ki pridejo par mesecev nazaj na forum pol so pa klele neki jaki in razlagajo drugim kaj se sme in kaj ne pisat na konc pa surla pa odhod s foruma.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
2.5 gta dizel?
če je dizel je lahko samo 2.0 (letnik 2008) ali 2.2 (2009-2012)... Če pa je bencinar pa je lahko samo 2.5, ker z GTA opremo je bil notri le močnejši bencinar
Povezava za deljenje
Deli na druge strani