Original imas fl22 zelena tekocina, katero dobis na uradnemu servisu 5e/l. Fl22 se naj nebi mesala z vodo ker je kao ze premixed. Preveri, ce imas zeleno tekocino, ker sem ze videl sestke s fl22 oznako notri pa gl11 roza antifriz. Ko nivo hladilne pade na min nivo ti zacne hladno pihat, kar je po eno strani dobr, ker v nasprotnem primeru je vprasanje, ce bi sel preverjati nivo hladilne. Nalij do max oznake in spremljaj nivo ter bodi pozoren, ce kje kaj spusca.
@godlike pod hladilnikom je plasticen cep za izpust hladilne.
Aja pa ko bos nalival hladilno v expanzijsko ne pozabi se naliti v hladilnik (do roba). Mazda 6 se sama odzraci med voznjo oz. tako, kot je nekdo ze pred mano napisal, ampak to v tvojemu primeri nebo potrebno, ker notri naceloma ni zraka ampak je samo nivo padel pod minimalno oznako. Dolijes in gas. Spremljaj pa obvezno, da nebo kaj narobe.
Ce si slucajno iz gorenjskega konca in ce nebos dobil hladilne jo imam se jaz kaksen liter (original fl22), ce bos rabil.
Meni nikoli v zivljenju niso diski tresli tako na prvi, kot sedaj na drugi generaciji. Doma imamo se eno sestko mk2 pa tudi nikoli ne duha ne sluha o tresenju. Je pa res, da sem na prvi generaciji vsega skupaj zamenjal 2 para zadnjih celjusti in sprednje sem 2x komplet obnovil. Na drugi generaciji sem pa do sedaj 1x zamenjal (par) zadnjih celjusti in sprednje isto obnovil. Kar hocem povedat je to, da ima mazda pac hibo kar se tice celjusti, ampak nikoli mi pa ni nic treslo ali se zvijalo. Sem pa vedno montiral ATE ali textar. Zavorno tekocino menjam na 2 leti s tocno SAE specifikacijo. Je pa seveda vprasanje kaj bi se zgodilo, ce nebi menjal zavornih celjusti oz. jih obnovil... vrjetno zvitje diska , tresenje, neenakomerno obrabljena ploscica itd.
Mocno dvomim, da bi bila ploscica kriva, da se disk zvije. Disk prenese zelo visoke temperature in ob normalnem delovanju se niti podrazno nima kaj zviti. Jest bi prej rekel, da ti celjust steka in konstantno malenkost drzi disk. Posledicno se disk pregreva in sedaj v tako hladnih dneh se po hitrem postopku tudi nazaj ohladi, kar privede to raztezanja materiala oz. zvitja diska. Seveda je opcija tudi, da je disk slabe kvalitete, ampak tudi ce je slabe kvalitete se disk nebi smel zviti...vsaj ne kar tako. Zapelji se en krog kjer nebos uporabljal bremz (vsaj zelo pogosto ne) in se ustavi ter s prsti potipaj disk. Ce je zelo vroc potem definitivno nekaj ne stima in ti sigurno celjust steka. Kar se pa prve generacije tice in OEM diskov pa raje nebi izgubljal besed. Lahko samo recem, da je se uradni servis sram da tisto sranje dajejo na avto.
Sicer ce smo ze pri BTCju si lahko v tisti temu kjer grajamo serviserje pogledate moje slike in boste videli v kaksnem stanju sem dobil svojo mazdico nazaj. Vsa umazana, ena plastika polomljena., druga podrajsana (notranja). Na preprogi odtis noge in na usnjenem sedezu umazan odtis roke. So pa majstri ven iz avta dajali voznikov sedez (vpoklic). No na koncu sem pogruntal, da mi se gretje sedezov niso priklopili. Za piko na i pa se vseh kablov pod sedezom niso fiksirali in si jih med premikanjem sedeza dobesedno zapel...
Alex, ce moja mazdica slucajno vidi kaksen uradni servis jim izrecno narocim naj mi ne perejo avta. Kaj ves kako ti ga tisti studentje operejo in zraven se popraskajo 😂
Ja vem ja. Misljen je bolj za ciscenje platisc (notranja stran) po menjavi gum. Zaenkrat je plan, da se ga po zimi s plastelinom (mehki) ocisti in nato se spolira ter zasciti z voskom :).
Tudi jaz sem danes dobil posiljko :). Alex a ti uporabljas kaksen quick detailer za zunanjo uporabo v sklopu vzdrzevanje voska enkrat, ko imas avto povoskan? A ga samo peres s samponom, kateri ne odstranjujejo zascite?
Drgac pa alex ta izdelek bi pomoje ful hudo izpadel na tvoji barvi in jo povdaril
Na e53 ne dela na x1 pa delajo, vendar ima tam avto to funkcijo. Drgac pa naroci kamero k ima dynamic lines pa bos imel. Pr eononu pa samo tiste njihove fiksne crte izklopis v nastavitvah pa je . Kamera ima notri senzor... nekaj takega. Ja sofwaresko je isti in se celo password za factory settings je isti, kot pri meni
Super, hvala ti. Sem nasel ene k so prav za e53 model tako da nebi smelo biti tezav . Aja ej drgac pa mal off topic. Sem v e53 zmontiral android radio xtrons. Identicen, kot eonon, taako vizualno, kot programsko :).
For BMW X5 E53 (1999-2006). Built-in radio tuner (RDS enabled). Faster wireless with built-in WiFi. Supports DAB + Digital Radio( USB DAB+ adapter optional). Support Car Auto Play(CP02 adapter optional).
Aha. Ne sej na internetu najdem vse feltne k pasejo k dolocenemu modelu. A ce bi pa recimo od serije 5 zelel dati na x5 potem bi jih pa moral homologirati. Kljub temu da je sirina ista? Hmm, sepravi ce se drzimo striktno zakona je potem uporabnik dejan v prekrsku glede na to da ima na mazdi 6 gen 3 feltne od mazda 6 gen 1?
Gre se pa za x5, kateri ima en komplet feltn (letne 18ke) in smo sedaj mislili kupiti se en komplet za cez zimo (17ke). Problem je ker je za x5 bolj boga izbira in bi se ksne feltne od recimo serije 5 lazje dobile. Pa ppomoje tudi brez problema pasejo gor glede na to da je ista sirina. Ce se ne motim ima e53 se celo isto podvozje, kot e39. V tem primeru bi potem potreboval homologirati zadevo, ce bi se res drzal zakona. Sicer dvomim, da bi kateri policaj opazil oz. se spotaknil v to. Kaj pa ves sigurno se najde kaksen bmw freak policaj
Zdravo. Eno vprasanje glede platisc. V homologaciji glede platisc pise samo katera velikost (cola) je dovoljena in pa katera pnevmatike so dovoljenje. Nikjer pa ne pise katera sirina in pa ET je dovoljena (7jx17, 7,5x18) itd. To pomeni, da grejo na avto lahko katerakoli OEM platisca al kako gre to ? Gre se pa za znamko BMW.
Men se pa ne da pisat kr je preveč tega če se gre v detalnjo avtokozometiko
Drgač je fajn met 2 vedri
Se strinjam, zato pa ni potrebno pisati tehnike pranja, ampak mogoce samo kaksno slikico opranega/spoliranega vozila in pa katere izdelke ste uporabili. Je pa vse dostopno na internetu v primeru, da bi koga bolj detaljno zanimalo. Seveda lahko tudi tukaj vprasa za razlago . Je pa tako, kot si napisal in je "car detailing" res sirok pojem
glede na to, da do sedaj se nisem zasledil, da bi imeli svojo temo o ciscenju in vzdrzevanju nasih jeklenih konjickov, sem se odlocil, da odprem novo temo. Ce tema slucajno ze obstaja se opravicujem in se temi lahko zdruzita. Namen teme je, da se malo predstavi, katere izdelke uporabljate za nego svojega vozila in kaksni so obcutki dolocenih izdelkov (plusi-minusi)
Torej, ker je bil danes lep soncen, dan sem se odlocil, da svojo mazdico "pripravim" na zimo in sem ji privoscil malo bolj detaljno pranje in pa zascita z zimskim voskom.
Sam osebno avto zacnem prati s predpranjem, torej s posebnim penilcem in pa samponom za predpranje, kateri ustvari zelo bogato peno (snow foam). Snow foam pustim delovati na avtu cca. 8-10 min, saj ta bogata pena vso trdovratno umazanijo zmehca, katero kasneje odstranim z "vapom". Predpranje je zelo pomembno, saj smo vecino grobe umazanije odstranili brez dotikanja avta in s tem zmanjsali moznosti, da avto popraskamo. Sledi ciscenje avta po "two bucket" metodi, kar pomeni, da za ciscenje avta uporabljam dva posebna 19l vedra, katera imata na dnu sito oz. filter. V eno vedro dodam poljuben sampon, katerega bom uporabil za ciscenje avta v drugo vedro pa samo cisto vodo. Point two bucket metode, da eno vedro sluzi za nanos sampona na avto, drugo vedro pa sluzi za ciscenje rokavice in pa odcejanje. Na ta nacin vsa umazanija, katero smo pobrali iz avta pristane v drugem vedru in tako je moznost prenosa umazanije ali trdih delcev, kot je pesek nazaj na avto bistveno manjsa. Bolj detaljno razlago si lahko pogledate na spodnjem linku. Po koncanem pranju sem avto zelo dobro spral in pa posusil. Za susenje vozila sem uporabil posebno brisaco za susenje vozila. Po cca. 15 min, ko je bilo vozilo kompletno suho sem se nanesel zimski zascitni vosek, saj se priblizuje zima. Pred nanosom voska bi bilo fajn, ce bi se uporabil cistilni plastelin, ampak ga danes nisem. Pozabil sem se napisati, da sem za platisca uporabil cistilo K2 ROTON (na isto foro kot IRON X). Naslednje leto pa sledi se ciscenje s plastelinom in pa enostopenjsko poliranje ter zascita vozila. Vem, da na prvi pogled izgleda vse zelo zakomplicirano in pa drago, ampak enkrat, ko nastudiras sistem je vsaka stvar logicna. Vsa avtokozmetika je kupljena pri operi-avto.si in so svetovno priznane znamke, katere so osredotocene samo na car detailing. Je tudi res, da izdelki niso ravno poceni, ampak je vecina izdelkov mocno koncentrirana (tudi varna) in zdrzijo zelo dolgo casa preden je potreben nov nakup.
Nekaj dni nazaj sem tudi spucal usnje in ga seveda tudi primerno zascitil.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
Original imas fl22 zelena tekocina, katero dobis na uradnemu servisu 5e/l. Fl22 se naj nebi mesala z vodo ker je kao ze premixed. Preveri, ce imas zeleno tekocino, ker sem ze videl sestke s fl22 oznako notri pa gl11 roza antifriz. Ko nivo hladilne pade na min nivo ti zacne hladno pihat, kar je po eno strani dobr, ker v nasprotnem primeru je vprasanje, ce bi sel preverjati nivo hladilne. Nalij do max oznake in spremljaj nivo ter bodi pozoren, ce kje kaj spusca.
@godlike pod hladilnikom je plasticen cep za izpust hladilne.
Aja pa ko bos nalival hladilno v expanzijsko ne pozabi se naliti v hladilnik (do roba). Mazda 6 se sama odzraci med voznjo oz. tako, kot je nekdo ze pred mano napisal, ampak to v tvojemu primeri nebo potrebno, ker notri naceloma ni zraka ampak je samo nivo padel pod minimalno oznako. Dolijes in gas. Spremljaj pa obvezno, da nebo kaj narobe.
Ce si slucajno iz gorenjskega konca in ce nebos dobil hladilne jo imam se jaz kaksen liter (original fl22), ce bos rabil.
Popravljeno od Scr3amPovezava za deljenje
Deli na druge strani