Enkrat sem prebral, da naj bi imela FL verzija od leta 2015 naprej drugačne podložke injektorjev (ne-bakrene), ki jih naj ne bi bilo potrebno menjavati. Ali lahko to kdo potrdi/ovrže?
To drži.
So mi pa na servisu vseeno svetovali naj jih zamenjam, pač sej to ne stane praktično nič. Tako da, jaz sem jih lansko poletje zamenjal.
Saj je pri večini dizlov tako, da ni najbolje, če se regeneracijo prekine. Ne pomeni pa to, da boš imel težave če jih boš prekinil. Vozi brez misli na to, in bo vseeno ok. Seveda, če imaš neke normalne razdalje. Če se boš vozil par km sem in tja, boš imel z vsakim slej ko prej težave.
Pri teh motorjih, kot smo že večkrat omenili je potrebno zamenjati podložke na injektorjih, preveriti sito na oljni črpalki, ter menjati olje na recimo nekje 10 tisoč prevoženih, pa si naredil praktično (skoraj) vse kar lahko narediš, da bo motor delal še dolgo
Meni še ni čisto proradil. Pa sem šprical ...in šprical..Snel plastični pokrov, šprical okoli, in se je slišalo da je notri neka svinjarija, od prahu, peska...Je pa motorček po mojem mnenju definitivno prešvoh za to. Ker se vidi da se matra. Če mu malenkost pomagaš, zadeva gre skozi.
Jah, tudi s pk moraš včasih skočit. Na ac v klanec dela na polno recimo. Take porabe brez pk ne moreš imeti. Recimo, s pk se mi recimo ob takih pogojih tudi pasivno kurijo saje v dpf filtru.
O temperaturah olja,vode in menjalnika pa raje ne bom, tam se pomoje še najbolj vidi kako "trdo" avto gara.
Aha, thx. V bistvu gre šipca zelo težko dol. Nisem upal. Sem pa dal dol zadnjo plastiko, ta gre na izi. Sem sprical tam okoli motorja, je proradilo. Potem čez pol ure spet stara zgodba.
Meni se tudi zdi malo sumljivo, sploh ta interval. Za tak interval je treba pa delat res že... Ne vem. Razen če izgorevanje ni več optimalno, kar najbrž drži...
Jaz ko peljem prikolico na morje, imam interval nekje okoli 180 do 200km, pa se avto takrat matra bolj kot ne vem kaj. Sploh po AC.
Mogoče bi vseeno lahko preveril kako in kaj glede motorja.. ob priliki.
Kaj je sedaj s temi ogledali. Meni se desno ne zapira več
Pred parimi meseci so mi menjali levo. Res se mi ne da več težit s tem, 3 menjave sem že naredil. A obstaja kaka trajna rešitev že? Sem sprical z wdjem in silikonsko pa ni nič boljše
Ja, to marsikdo reče, da bi se ti konji morali poznati , ampak dejstvo je da ti avtomatika kar nekaj konjev odnese tako ali tako. Motor se sicer zdi odziven, brez neke turboluknje, ampak avtomatika pač terja svoj davek.
Takole čez prst, bi res rekel, da je previsoka. Če po AC ne tiščiš pedala ravno v poden, bi morala ta biti precej nižja.
Vzrokov za to je pa najbrž precej.
Najprej, ali je avto bil redno servisiran?
Kontrola oz čiščenje senzorjev recimo bi bilo za preveriti.
Še posebej pa DPF - zna bit krivec ta sklop, lahko da ti prepogosto izvaja regeneracijo DPF filtra in posledično imaš tako porabo.
Najlažje ugotoviš s priklopom OBD2 vmesnika in spremljaš kaj se dogaja. O tem je bilo na forumu že ogromno napisanega.
Če tega ne moreš, pa recimo da moraš v kratkem tako al itako narediti servis, bi eventuelno lahko sprožil prisilno regeneracijo DPF filtra, potem pa menjava olja in opazovanje če je kaj boljše.
Še najbolj verjetna možnost pa je, da če je s filtrom vse ok, da se je pač v sistemu (sesalni kolektor..) nabralo kup saj in avto zaradi tega težko diha, posledično pa bolj kadi in spet posledično, hitreje zabije DPF.
Lahko je kaj z injektorji, saj pravim, možnosti je ogromno, al se mal sam pozabavaj, če se ti da, ali pa peljo do dobrega mehanika, z raziskovalno žilico
Dobro, ampak dinamični interval avta itak izračuna običajno na precej skrajšano verzijo od 20 tisoč, al to ne drži več? Sicer pa ja, 8 tisoč je res za tiste, ki bi non-stop vlekli prikolice in podobno. 12 je pa že številka, pri kateri tudi jaz menjam olje
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Pri 74401 km
Sem šel gledat na račun
Povezava za deljenje
Deli na druge strani