Brane, lepo da si lastnik servisa in da imaš vse zrihtano in to je zelo pohvalno. Mi tukaj pa smo v veliki večini samo lastniki in uporabniki avtomobilov in nam dobesedno dol visi po katerih cenah lahko servisi dobite rezervni material. Nam pa ni vseeno po kakšni ceni ga potem nam strankam servisi zaračunate.
Želimo si kvalitetno storitev z dobrim materialom in seveda na koncu, da cena ni oderuška, ker že tako ali tako je material za avtomobile prekleto predrag napram drugim izdelkom. Menjava diskov in ploščic skoraj v vrednosti novega bicikla... al pa kakega poceni računalnika. Ne vem, meni to pač ni sorazmerno.
V glavnem zato se pa pogovarjamo o tem in izmenjujemo mnenja. Sej verjetno ti tudi ne plačaš vsako ceno, ki jo dobiš v prvi štacuni, ampak preveriš a se da kje dobiti ceneje sploh kadar govorimo o nakupih za nekaj stotakov al pa jurjev.
Če nisi nič udaril v kak robnik ali podobno je skoraj nemogoče, da bi zvil pesto. Veliko večja možnost je, da so krivi diski. Če maš še prve in 90kkm bi jaz menjal najprej to. Nimaš kaj zgubit, diski bi bili tako ali tako kmalu za menjavo. Jaz namreč nikoli nisem naredil z enimi več kot 120kkm pa nisem glih idiot na bremzi.
Malo teorije o tem, kako potuje "zvok" po bakrenih prevodnikih. Tudi tako imenovani srebrni kabli, pa zlati kabli so ponavadi le prevlečeni z enim ali drugim dobro prevodi kovino. Obstajajo pa tudi kabli, ki so res narejeni iz srebrnih žičk prepleteni v audio in zvočniški kabel. Tanjša kot je žica, večji je upor (Ohm) in manj je visokih tonov, ker visoki toni potujejo po obodu žice.
To se dobro opazi pri kitarskih kablih, kjer z dolžino samega kabla izgubljaš visoke tone, srednji se pojača jo. Zato lahko kombiniraš z različnimi kitarskimi magneti in samim lesom, kakšen ton bi rad imel oziroma z kablom kompenziraš pomanjkljivosti ali dodaš kaj, kar manjka. Zelo so iskani, pa tudi zelo dragi, so nevtralni oziroma kabli z nižjo upornostjo, ker je zvok izredno transparenten, jasen in prezenten. Tako da ja, kabel ima zelo velik vpliv na zvok.
Iz laičnega stališča je to verjetno zgolj zaradi tega, ker maš pasivne pickupe in je moč signala izredno majhna in še to v obliki enosmerne napetosti, ki ima problem ravno v tem, da z dolžino napetost pada - isti problem je s predolgimi kabli za USB naprave, ki nimajo lastnega napajanja. Če imaš pa aktivne je pa verjetno čisto vseeno kak kabel imaš pol do ojačevalca.
Kaj pa optični pickupi - to je verjetno dobra rešitev, ker se verjetno izogneš interference, ki jo lahko magnetni pickupi povzročajo, istočasno pa so aktivni, tako da žica do ojačevalca ne bo problem?
Sam Alex ti to tko razlagaš kot, da avto za premikanje kur olje iz karterja in ne nafte iz tanka.
Količina olja, ki dejansko zgori in gre v izpust se meri v mogoče kakšnem deci ali dva na 15.000 km. Da bi količina žvepla v tistih par deci olja tolk vplivala na DPF se mi zdi skrajno nemogoče.
Ja dobro vprašanje... nč ti ni jasno dokler ne začneš pobirat ploščic po cesti. Očitno pri tem Pugiju letnik 1981 so naredili tud neustrezne čeljusti, da je sploh lahko ven vrglo ploščici pa še to sploh ni šlo za ekstremno zaviranje. Recimo z nekje 40-50km/h desno v ulico. Se pravi niti ne do nule ampa do nekje 15-20km/h pa nič na silo. In je sam počlo pa padal padel notri.
So pa verjetno tolerance takšne, da tudi "cvileče" zavore še kar dolgo časa varno ustavijo avto brez testiranja izletnih con 😉
Tudi sam sem tako razmišljal do tistega trenutka in občutek, ko pedal za bremzao pade notr je nepopisno neugoden. Pa ne mogoče takrat, ko se je vse srečno izšlo, ampak, ko pomisliš, da si se 14 dni nazaj malo bolj mladostniško razigrano vozil dol iz Vršiča. 😬
Hmmm, mene presenečate, da že prej ne menjate ploščic ampak čakate na minimum, da začne cvilit in da to opozori na menjavo. Jaz sem to nazadnje naredil na Peugeotu 305 tam nekje začetek devedesetih, ko mi je ploščice vrglo ven iz čeljusti in sreča je bila samo to, da sem imel "izletno" cono v obliki avtobusne postaje in da to ni bilo na kakih serpentinah ali pa pri hitrosti 130km/h.
Ampak če probaš odšraufat in ročno premikat tale senzor pa gredo luči lepo gor dol. Če ja, potem je problem tu al pa da si naredil palčko napačne dolžine.
Najprej sploh preveri ali ti nivelacija luči sploh deluje? Je pa možno, ker si naredil vse bolj po domače, da imaš na spojih preveč lufta, ker tale palčka nima zelo veliko hoda in zato mora biti čim bolj fiksno nastavljeno. Da pa se premika lahko to dosežeš le z zglobi.
Aha, ok samo filing na zavornem pedalu. Ker verjetno v normalnih okoliščinah nekak ne bo prišlo do pregrevanja zavor, da bi lahko nekdo rekel, da rabi dirkaške ploščice.
Kako pa to zgleda k grizejo... a dela njam njam njam, ko bremzaš?
OK to je bolj v šali , ampak resno, kako ugotoviš, da recimo ene ploščice bolj primejo? Itak je pri vseh enak maksimum, ko se oglasi ABS. Več od tega nobene bremze ne zmorejo saj ne glede kere ploščice maš gor vse imajo enak maksimum in to takrat, ko guma ne zdrži več in jo hoče zaradirat.
Eno vprašanje... vsi govorijo o pasivni in aktivni regeneraciji. OK, aktivno vemo kaj je, kaj pa pasivna? Kolk dejansko moraš terat po AC, da ta poteka sama od sebe oziroma na kakih obratih mora motor laufat, da se zamašenost DPF-ja niža med samo vožnjo?
Slike so bolj majhne, ampak izgleda, da je samo do kovine zbrušeno zaradi odstranjevanjea rje. Maš pa na drugi fotki, kr neki kita zraven tako, da je tole bilo malo pobunkano.
Če je bel dim samo na začetku navadno ni problem saj gre za nabiranje kondenza v sistemu in ga kot vodno paro spusti zadaj ven. Če volan trese pri nižjih hitrostih in zavitranju je velika verjetnost, da imaš spet zvite diske - zamenjaj za kakšne boljše aftermarket, da ne boš vsakih 5000 km se ukvarjal z istim problemom. Kadar pa trese volan tam nekje pri hitrostih okoli 120km/h pa so navadno kriva slabo scentrirana kolesa.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Opa, spet je bil en rep pohojen.
Brane, lepo da si lastnik servisa in da imaš vse zrihtano in to je zelo pohvalno. Mi tukaj pa smo v veliki večini samo lastniki in uporabniki avtomobilov in nam dobesedno dol visi po katerih cenah lahko servisi dobite rezervni material. Nam pa ni vseeno po kakšni ceni ga potem nam strankam servisi zaračunate.
Želimo si kvalitetno storitev z dobrim materialom in seveda na koncu, da cena ni oderuška, ker že tako ali tako je material za avtomobile prekleto predrag napram drugim izdelkom. Menjava diskov in ploščic skoraj v vrednosti novega bicikla... al pa kakega poceni računalnika. Ne vem, meni to pač ni sorazmerno.
V glavnem zato se pa pogovarjamo o tem in izmenjujemo mnenja. Sej verjetno ti tudi ne plačaš vsako ceno, ki jo dobiš v prvi štacuni, ampak preveriš a se da kje dobiti ceneje sploh kadar govorimo o nakupih za nekaj stotakov al pa jurjev.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani